Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #1 Skrevet 21. juni 2022 Jeg er i streik, og har en uke hvor jeg gir så fullstendig f... i alt. Jeg har spist marsipankake til frokost i to dager nå, og vasken ligger klar til å henges opp etter å ha blitt vasket i går. Den må vaskes på nytt. Jeg har spist bare ost og kjeks og ferdig mat fra Meny til middag, og drukket vin hver ettermiddag. Orker rett og slett ikke å gjøre noe riktig eller fornuftig, men alt er ryddig her ellers. Skulle det komme noen om jeg svimer småpussa rundt her, så ser det ihvertfall ikke bomba ut. Det eneste fornuftige jeg gjør er å snakke med plantene og stelle med dem. Nå vil jeg ut å bruke 3000 kr, og det er ikke noen stor sum, og ikke vet Jeg om noe jeg trenger. Jeg vil bare ha noe nytt å se på eller bruke. Hva ville dere kjøpt for de kronene? Anonymkode: b267e...e99
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #2 Skrevet 21. juni 2022 Jeg hadde kjøpt meg en god hengekøye til turbruk. Anonymkode: aba95...381
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 To psykologtimer. Anonymkode: e4eb5...381
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde kjøpt meg en god hengekøye til turbruk. Anonymkode: aba95...381 Jeg har hengekøye i hagen 🙂 er ikke noe turmenneske som vandrer rundt i naturen dessverre. Anonym bruker skrev (Akkurat nå): To psykologtimer. Anonymkode: e4eb5...381 Hva skal jeg med det? Unnskyld meg, men det hadde vært virkelig bortkastede penger. Anonymkode: b267e...e99
frk Nilsen Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 sug lut skrev (Akkurat nå): Et par griselekre øredobber. Og en kjole som passer til.
sug lut Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 frk Nilsen skrev (3 minutter siden): Og en kjole som passer til. https://www.emaljesmykker.no/store/p242/ash-leaf-earring.html Og en naturfarget linkjole.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #8 Skrevet 21. juni 2022 sug lut skrev (10 minutter siden): Et par griselekre øredobber. Det var faktisk en god idé! Jeg har ikke kjøpt øredobber siden en begravelse i 2015. frk Nilsen skrev (9 minutter siden): Og en kjole som passer til. Hvis jeg finner en. Kroppen min er litt krevende, men det hadde vært veldig fint om jeg fant en. Anonymkode: b267e...e99
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #9 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Jeg har hengekøye i hagen 🙂 er ikke noe turmenneske som vandrer rundt i naturen dessverre. Hva skal jeg med det? Unnskyld meg, men det hadde vært virkelig bortkastede penger. Anonymkode: b267e...e99 Syns jeg ikke. Når du suller rundt småpussa hjemme hver dag i full streik må det har gått galt et sted. Anonymkode: e4eb5...381
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #10 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Syns jeg ikke. Når du suller rundt småpussa hjemme hver dag i full streik må det har gått galt et sted. Anonymkode: e4eb5...381 Jeg har også hatt sånn streik noen ganger! Det er deilig, og for min del forhindrer det at det går «så gale» at jeg må til psykolog! Det varer gjerne bare en helg, men det er en deilig helg der jeg bare gir litt faen! Gjør det ikke slik at det går ut over noe, eller noen! Jeg ville brukt penger på ett skikkelig herremåltid på restaurant! Ev. kjøpt meg nytt garnprosjekt! Anonymkode: c9cae...895
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. juni 2022 #11 Skrevet 21. juni 2022 Massasje og/eller annen velvære
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #12 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Syns jeg ikke. Når du suller rundt småpussa hjemme hver dag i full streik må det har gått galt et sted. Anonymkode: e4eb5...381 Galt og galt. Jeg har hatt en veldig stressende periode bak meg, og jeg gjør slikt som dette de få gangene jeg kan. Riktignok ikke flere dager i strekk da, det skal sies. Nå passet det for mann og barn er på hytta med svigers, og jeg syns det er himmerike å bare sulle rundt jeg altså. Jeg drikker meg ikke full, bare sånn glad og blid. Så er det en måte å lade opp på, for til søndag og utover er det full gass igjen. Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har også hatt sånn streik noen ganger! Det er deilig, og for min del forhindrer det at det går «så gale» at jeg må til psykolog! Det varer gjerne bare en helg, men det er en deilig helg der jeg bare gir litt faen! Gjør det ikke slik at det går ut over noe, eller noen! Jeg ville brukt penger på ett skikkelig herremåltid på restaurant! Ev. kjøpt meg nytt garnprosjekt! Anonymkode: c9cae...895 Du sier noe. Det er akkurat sånn jeg føler det, at dette er ren rekreasjon. Bare meg selv å tenke på og nyte alt det ikke går an å nyte ellers med barn og mann og alt som skal gjøres. Jeg trives med det, men nå har det vært en veldig hektisk periode. Nå slapper jeg av. Den perfekte mor, påan igjen skrev (1 time siden): Massasje og/eller annen velvære Jeg kjøpte meg Jasmin krem. Å, det dufter helt himmelsk! Så kjøpte jeg hårkur :-) Anonymkode: b267e...e99
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #13 Skrevet 21. juni 2022 Jeg har kjøpt to kjoler! En med blå blomster, og en hvit med blått og grønt mønster. Så kjøpte jeg en blå stråhatt og et par brune sandaler. Fant boen helt nydelige øredobber i grønt, så jeg fikk utrolig mye for de kronene. Nå sitter jeg på en uteservering og spiser rekesmørbrød med salat og er glass hvitvin. Ble litt sliten etter høyt tempo da jeg handlet. Jeg fikk bort til ekspeditørene og sa hva jeg var ute etter, så slapp jeg det maset med å gå rundt å lete :-) Anonymkode: b267e...e99
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #14 Skrevet 21. juni 2022 Hvorfor kan du ikke gjøre noe fornuftig når du er i streik? Et minimumm burde jo være å gå streikevakt eller liknende. Anonymkode: eed59...b3e
frk Nilsen Skrevet 21. juni 2022 #15 Skrevet 21. juni 2022 sug lut skrev (2 timer siden): https://www.emaljesmykker.no/store/p242/ash-leaf-earring.html Og en naturfarget linkjole. De mørkegrønne 🤩
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #16 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor kan du ikke gjøre noe fornuftig når du er i streik? Et minimumm burde jo være å gå streikevakt eller liknende. Anonymkode: eed59...b3e Skal jeg vokte meg selv for å ikke bryte streiken? Det er ingen overhengende fare for det :-) Anonymkode: b267e...e99
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #17 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Skal jeg vokte meg selv for å ikke bryte streiken? Det er ingen overhengende fare for det 🙂 Anonymkode: b267e...e99 Ved seriøse streiker går de streikende vakt for å passe på at ingen andre gjør deres jobb under streiken og for å markere at de streiker for noe som er viktig for dem og ikke bare tar seg en ekstra ferie. Anonymkode: eed59...b3e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #18 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Ved seriøse streiker går de streikende vakt for å passe på at ingen andre gjør deres jobb under streiken og for å markere at de streiker for noe som er viktig for dem og ikke bare tar seg en ekstra ferie. Anonymkode: eed59...b3e Tror ikke hi er i en sånn streik 😁 Anonymkode: e10a2...83c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #19 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Ved seriøse streiker går de streikende vakt for å passe på at ingen andre gjør deres jobb under streiken og for å markere at de streiker for noe som er viktig for dem og ikke bare tar seg en ekstra ferie. Anonymkode: eed59...b3e Ingen fare for at noen som helst gjør jobben min hjemme. Dette er jo viktig da. Jeg tror vi skal få lov til å både pleie oss selv og gi litt f... altså. Hvem vet når jeg kan tillate meg selv dette neste gang? Anonymkode: b267e...e99
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #21 Skrevet 21. juni 2022 Ekspatt skrev (10 minutter siden): Jeg hadde kjøpt meg flybilletter. Enveis. Vil du rømme? Anonymkode: b267e...e99
Sommerkroppen 2029 Skrevet 21. juni 2022 #22 Skrevet 21. juni 2022 Hang meg kun opp i 1 ting her, hvorfor akkurat 3000,-??
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #23 Skrevet 21. juni 2022 Sommerkroppen 2029 skrev (7 minutter siden): Hang meg kun opp i 1 ting her, hvorfor akkurat 3000,-?? Jeg slo av så det ble en rund sum. Anonymkode: b267e...e99
Sommerkroppen 2029 Skrevet 21. juni 2022 #24 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg slo av så det ble en rund sum. Anonymkode: b267e...e99 Ok. Vel jeg hadde glatt brukt de på frisør, fotpleie eller hudpleie. Noe som for meg er en luksus og som jeg ikke gjør sånn uten videre.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #25 Skrevet 21. juni 2022 Sommerkroppen 2029 skrev (1 minutt siden): Ok. Vel jeg hadde glatt brukt de på frisør, fotpleie eller hudpleie. Noe som for meg er en luksus og som jeg ikke gjør sånn uten videre. Ja, det er jo også litt luksus å bruke penger på, for bruker ikke å gå fast til sånt jeg heller. Jeg kjøpte hårkur da, og Jasminkrem, men trengte egentlig det jeg kjøpte kjenner jeg. Jeg visste det bare ikke 🙂 Anonymkode: b267e...e99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå