Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Vi ble påkjørt for en tid tilbake og har idag levert bilen inn for reprasjon. Verkstedet skulle fikse med leiebil, og den er ALT for liten!!! Da de bestilte sa dem at vi skulle få leiebil tilsvarende den vi har (stasjonsvogn), men det har vi altså ikke. Vi får ikke plass til familien i bilen engang - og ikke snakk om at vi får noe barnevogn med på tur. Understellet fikk såvidt plass i bagasjerommet (Bugaboo fox-som er lite!) og bagen måtte inn i bilen- men da hsr vi ikke plass til søsken. Passasjersetet kan ikke brukes, da det må være såpass langt frem for å få plass til barnestol bak. Tok kontakt med verkstedet og ba om ny bil-men dem kunne ikke fikse. Rignte forsikringsselskapet, men de kunne heller ikke fikse! Hva faen gjør vi? Får ikke hele familien inn i bilen engang, og vi er svært avhengig av det! For oss er dette ganske krise! Må man bare finne seg i dette? Da de bestilte bil lovte de oss en tilsvarende den vi har og forsikret oss om at det ikke var noe problem- da vi hadde god dekning på leiebil! Jeg er frustrert! Kan ikke ha det slik i nesten to uker Anonymkode: 3e421...a79
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Du må bare lage leven, du har faktisk retten på din side. Om ikke de kan fikse så må forsikringsselskapet trå til om du har dette i forsikringen din. Men det er ferietid da så det kan hende de faktisk ikke klarer å fikse det. Jævlig irriterende og eneste måten er å være jævlig plagsom. Anonymkode: 862aa...b39
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #3 Skrevet 21. juni 2022 Du må se hva det står i forsikringsavtalen din. Der skal det stå hva dere har krav på ift størrelse på leiebil. Anonymkode: 666b8...be6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #4 Skrevet 21. juni 2022 Da må du true med å gå til media. Funker alltid. Anonymkode: cdf0b...3e7
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #5 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Da må du true med å gå til media. Funker alltid. Anonymkode: cdf0b...3e7 det hjelper lite dersom HI har en stor SUV og det i forsikringsavtalen står at man får leiebil tilsvarende gruppe C Anonymkode: 666b8...be6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #6 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Du må se hva det står i forsikringsavtalen din. Der skal det stå hva dere har krav på ift størrelse på leiebil. Anonymkode: 666b8...be6 Det står veldig tydelig at jeg skal få "scoda octavia" eller tilsvarende! Derfor jeg blir så frustrert. Men leieselskapet skulle se hva de klarte fikse, men det tar tid... Og vi har seriøst problemer! Anonymkode: 3e421...a79
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2022 #7 Skrevet 21. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det står veldig tydelig at jeg skal få "scoda octavia" eller tilsvarende! Derfor jeg blir så frustrert. Men leieselskapet skulle se hva de klarte fikse, men det tar tid... Og vi har seriøst problemer! Anonymkode: 3e421...a79 Da må dere bare stå på deres, evt be om å få en bil til uten å betale for det! De kan ikke gi dere en bil som er vesentlig mindre og som familien ikke får plass i og tro at det er greit. Kontrakt er kontrakt, hvis ikke de kan holde sin del må de jo fikse det på et eller annet hvis. Tenk hvis det var motsatt og dere ikke hadde betalt mer enn halve forsikringen- da hadde det blitt trøbbel...og det burde det bli nå også - bare andre vei. Anonymkode: b86de...b91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå