Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #1 Skrevet 20. juni 2022 Jeg syntes dette er skikkelig flaut, for ble så revet med i øyeblikket. Og han klarte å overtale meg. vi «hoppet av i svingen». Hadde sex siste dag i mensen. Så har tenkt at det sikkert går bra. Men i dag har vært så kvalm og hatt ømme pupper, vondt i eggstokk området. Er bare 3 uker på vei evt. blir så stresset for jeg kan bare ikke være gravid nå. Vi er ikke kjærester, har sex av og til. Han bruker som regel kondom, men ikke denne gangen. Anonymkode: ef221...e7f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #2 Skrevet 20. juni 2022 Kanskje det er eggløsning? Anonymkode: 4f861...e29
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Kanskje det er eggløsning? Anonymkode: 4f861...e29 Nei det har jeg allerede hatt. Anonymkode: ef221...e7f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 Det er veldig lite sannsynlig hvis du har en noenlunde normal syklus, men det kan jo selvfølgelig være. Husk at man ofte også føler at man har symptomer når man er engstelig for å være gravid, nettopp fordi man kjenner ekstra godt etter da. Anonymkode: 0fa45...ae0
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 Ta en test. Og ta lærdom av dette her.. Å bli gravid uten at dere er kjærester er idioti Anonymkode: 3dd0c...77a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #6 Skrevet 20. juni 2022 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Ta en test. Og ta lærdom av dette her.. Å bli gravid uten at dere er kjærester er idioti Anonymkode: 3dd0c...77a Jeg kommer til å ta abort om jeg faktisk er det. Jeg tåler ikke hormon prevensjon dessverre Anonymkode: ef221...e7f
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #7 Skrevet 20. juni 2022 Gratulerer - dere valgte å gjøre deg gravid... Helt komplett idioti å "hoppe av i svingen" når man ikke går på prevensjon og vet man vil ta abort om man blir gravid, spesielt bare dager før eggløsning. Du må selvfølgelig gjøre det som er riktig for deg, men nå er det på tide å skjerpe seg videre, for så uforsvarlig kan du ikke være fremover, at du bruker abort som prevensjonsmiddel! Anonymkode: 0cb40...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå