Gå til innhold

Skolesekk til ungdomsskoleelev.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står imellom beckmann og fjellraven. Hva er best for rygg og i forhold til design og rom/plass?

Anonymkode: ae185...905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville valgt den sekken som er best egnet for en ungdom som bruker skole pc. Sjekk hvordan de er utformet. Her bruker begge pc sekk . Ingen av de har skolebøker så fungerer ypperlig. 

Skrevet

Vår bruker bare en skulderveske...en liten lett pc er det eneste hun har med hjem.

Anonymkode: 88a2e...650

Skrevet

Her bruker de enten sekk fra Douchebag eller daybag "veske". Tror ingen på ungdomsskolen har Beckmann, det var de ferdige med på barneskolen.

Anonymkode: 778d5...b16

Skrevet

Beckmann betaler for eksponering av barn av influencere, både i Norge, men ekstra ille i Danmark.

Beckmann er utelukket!

Anonymkode: d61e1...ba7

Skrevet

Det må nesten ungdommen finne ut av selv, er min erfaring

Hun eldste fikk en rådyr, flott sekk. Plass til PC og alt. Brukte den i 2 dager også var den sååå teit, for "alle andre"... osv. Så hun fant seg en day-bag hun brukte. Nå går hun på vgs og veksler mellom doucebag og en eller annen designerveske. 

Han som skal opp i 10.klasse overtok den "ågud så pinlige" sekken etter søstra og har brukt den i 2 år uten problem. Er plass til PC og alt oppi. Det er en beckmann, sort, enkel.

Anonymkode: 85633...66f

Skrevet

Her bruker de fleste ensfarga sekker fra Beckmann. Har 3 på ungdomsskolen og alle 3 bruker Beckmann. Både i venninnegjengen og i skolegården er Beckmann en gjenganger 

Anonymkode: 33d36...d53

Skrevet

Her har de enten db-sekk eller skinnsekker, de må ha plass til både bøker og chromebook. 
Men det er mye bedre at du spør den som skal ha sekken..

Anonymkode: d7f16...07c

Skrevet

Her var det fjellreven som var eneste valg. Funker fint

Anonymkode: e6638...12a

Skrevet

Snakk med ingdomen. Det er mye viktigere at de har noe de liker enn at det er en ergonomiske riktig sekk. Ingen av mine gar villet bruke sekk på ungdomsskolen.

Anonymkode: 6de6e...e60

Skrevet

Begge mine har Fjellreven.

Har bare pc og matpakke i den.

Anonymkode: 75d8b...8ef

Skrevet

Ungdommen bør få velge selv. 
mine veksler mellom db, day-bag og en større Nike bag

Anonymkode: 4e67f...60a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ungdommen bør få velge selv. 
mine veksler mellom db, day-bag og en større Nike bag

Anonymkode: 4e67f...60a

Ja, selvsagt. Hun er usikker selv på hva hun vil velge. 

Anonymkode: ae185...905

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...