Gå til innhold

Holder det med 20 store pizza til 60 pers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller bør jeg legge på litt? Voksne og barn (de fleste voksne er menn)

Anonymkode: 5abd0...f44

Skrevet

Ville regnet 2 personer pr pizza. Bedre med for mye enn for lite. 

Skrevet (endret)

Ville hatt 25 pizzaer🤩

Endret av Hengebukksvinet
Skrevet

Eg vil sei ja

Anonymkode: 3e3ae...039

Skrevet

Kommer an på.
Dersom det er kaker og dessert etterpå ville jeg har tenkt det er nok.
Hvor mange barn er det, og hvor gamle er de?
Er det mange barn og de ikke er så gamle ville jeg ha tenkt det holder selv uten dessert etterpå.
Er det få barn og de er 10 år + ville jeg ha gått for en 25-30 stykker

Anonymkode: d1fc2...48c

Skrevet

Ja, ville hatt 30 stk.

Anonymkode: ca5fd...d99

Skrevet

Å herregud. Enda en pizzatråd. De ender alltid med krangel. HI, her inne er det vedtatt at man beregner 1,5 person per pizza. Uansett størrelse og servering av eventuelt dessert. Går du for noe mindre er du en gnien gjerrigknark og alle hater å bli invitert til deg. 
Kommer an på hvem du skal serverte da. 60 mannfolk i beste alder 1,5 personer per pizza. Blanda drops med store, små, kvinner og menn, 2,5 personer per pizza. 

Anonymkode: e1e2c...0af

Skrevet

Bare pizza. Over halvparten er barn, gutter og jenter, 12 år

Skrevet

Det er 2 glutenfrie i tillegg, men de har jeg ikke regnet med. De er kun til de med allergi

Skrevet

Jeg ville nok tatt 25-26, for å være sikker. Det er jo også litt avhengig av hvor sultne de sannsynligvis er. Er dette første måltidet etter flere timer ute og i masse fysisk aktivitet, tror jeg at jeg ville bestilt 30 pizzaer, men er det bursdagsfeiring et par timer etter vanlig middagstid der folk gjerne ikke er like sultne kan 20 være nok.

Anonymkode: c400c...495

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Å herregud. Enda en pizzatråd. De ender alltid med krangel. HI, her inne er det vedtatt at man beregner 1,5 person per pizza. Uansett størrelse og servering av eventuelt dessert. Går du for noe mindre er du en gnien gjerrigknark og alle hater å bli invitert til deg. 
Kommer an på hvem du skal serverte da. 60 mannfolk i beste alder 1,5 personer per pizza. Blanda drops med store, små, kvinner og menn, 2,5 personer per pizza. 

Det er heldigvis ikke meg de skal til, og ikke jeg som betaler😂 

Vil gjerne unngå å sitte igjen med 4 pizza liksom

Skrevet

Det kommer litt an på hvor sultne folk er og hva som skjer.

Er ungdommene opptatt med noe, eller har spist middag hjemme for to timer siden spiser de ikke så mye. Men er de ulvesultne etter en lang dag med fotballturnering og bare sitter ned å spise uten å se en konsert eller annet som stjeler oppmerksomhet fra maten kan de jo fort spise en halv pizza hver.

Pizzastedenene selv regner vel 2-3 voksne pr pizza?

Anonymkode: 0c756...6f8

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Helt enig. Kjipt å bestille alt for mye også. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Helt enig. Kjipt å bestille alt for mye også. 

Ja, det blir ikke spist hos meg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Men hvis du svarer på noen av spørsmålene du får, så er det lettere å si et mer eksakt antall, det er mange ting som kan spille inn.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Men hvis du svarer på noen av spørsmålene du får, så er det lettere å si et mer eksakt antall, det er mange ting som kan spille inn.

Jeg har svart på det jeg kan. Om de har spist eller ikke i forkant vet jeg ikke noe om. 

Skrevet

Det burde jokde hekt fint om det er canlige store pizza fra for eksempel Peppes.

Anonymkode: 7a019...d15

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det burde jokde hekt fint om det er canlige store pizza fra for eksempel Peppes.

Anonymkode: 7a019...d15

Det var mer enn nok. Vi hadde igjen 8 pizza. Men ikke fra Peppes da. Sånt har vi ikke ute i distriktene😀

Skrevet

En stor pizza er seks store stykker eller helst 8. 

Hvor mange stykker spiser en voksen mann? Tre, hvis han ikke er skrubbsulten. Så kan du regne på det. 

Anonymkode: 999d8...f8b

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det var mer enn nok. Vi hadde igjen 8 pizza. Men ikke fra Peppes da. Sånt har vi ikke ute i distriktene😀

Hvor mange bestillte du da?

Anonymkode: a2603...39f

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvor mange bestillte du da?

20

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

20

Så 60 stykker spiste 12 pizzaer? Enten veldig småspiste folk eller vonde pizzaer da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

20

Hvofor spurte du her inne da når du tydligvis allerede hatt bestemt deg for at du har rett?

Skrevet

Jeg arrangerte avslutning på friidretten med 45 unger fra 10-15 år og 20 voksne. Bestilte 30 pizzaer og det ble for lite da det var flere som var sultne når det var tomt. Kjedelig å sitte igjen med mange pizzaer, men heller det enn å få for lite.

Anonymkode: 9ed60...b69

Skrevet

Hvofor spurte du her inne da når du tydligvis allerede hatt bestemt deg for at du har rett?

Hæ?! Flere her sa at det var nok, og så snakket jeg med noen andre om det også. Jeg spør jo ikke bare her inne. 

Så 60 stykker spiste 12 pizzaer? Enten veldig småspiste folk eller vonde pizzaer da.

Jeg ble også overrasket. Men halvparten av de voksne hadde spist litt middag 3 timer før mat da. Det hjalp litt. Jentene var ekstremt småspiste også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...