Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Syns de fleste tenåringer virker mye sure, inkludert mine to. Er fullt klar over hormoner og at det generelt er en vanskelig alder. Jeg var mye sur selv som tenåring, hvertfall med foreldrene mine. Men så ser jeg tenåringer som alltid er happy og sprudler, hva er egentlig mest vanlig? Anonymkode: 08a01...b37
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Nå vet jeg ikke hva som er mest vanlig, men er to sure her, men med venner blid. Anonymkode: 7b45d...1ae
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #3 Skrevet 20. juni 2022 Nr 1: Sprudlende og morsom, men også jævlig kranglete. Ganske kosete. Nr. 2: Treig, men ikke sur. Kan være morsom. Tungbedt når jeg vil ha noe gjort, men det blir gjort. Nr. 3: Depressiv og full av angst. Men snill, hjelpsom og kjærlig. Ingen var spesielt sure, egentlig. Anonymkode: 1b8b5...ec5
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #4 Skrevet 20. juni 2022 Nummer 1: Ekstremt opp og ned, gjerne fra et øyeblikk til det neste, da han var fersk tenåring. Mer stabilt i normalt humør nå som 19-åring, men er hyggelig for det meste. Nummer 2: Hadde noen måneder som 15-åring der han var litt gretten og sur, men har ellers vært helt normal og jevn i humøret, som en voksen. Vennlig og høflig, hverken sprudlende eller sur. Nummer 3: Er 15 år nå og har vel knapt vært sur og gretten en eneste gang etter han bikket 3 år, det føles i hvert fall slik. Sprudlende er kanskje litt overdrevet, men alltid blid, smiler og ler mye og er veldig hjelpsom og høflig. Nummer 4: Hun har akkurat blitt 13 år og er like ustabil som eldstemann. Er sprudlende blid, entusiastisk og bokstavelig talt hoppende glad i ett øyeblikk, for så å være sint, sur og føle at livet er ødelagt i neste øyeblikk. Jeg kjenner at jeg gleder meg til hun blir noen år eldre og jevner seg mer ut i humøret. Nå føles det som å ha med seg en tikkende bombe 😅 Anonymkode: 23c78...9d1
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. juni 2022 #5 Skrevet 20. juni 2022 Hverken eller. Han er en rolig type, innadvendt og stille, men ikke generelt sur. Og er glad og utadvendt sammen med bestekompisen, eller om vi finner på noe gøy sammen her hjemme.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #6 Skrevet 20. juni 2022 Min er heldigvis ikke spesielt sur, stort sett en ganske blid og hyggelig jente, men kan innimellom være litt brå og tverr i tonen. Det er sannsynligvis mest pga hennes ADHD, hun går litt rundt seg selv og blir stresset hvis det skjer mye på en gang, hvis hun blir maset på eller har dårlig tid. Det håndterer hun ikke så godt, og da kan hun være litt sur og sint når hun svarer, men ellers lite sur. Anonymkode: 3a921...c31
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #7 Skrevet 20. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Syns de fleste tenåringer virker mye sure, inkludert mine to. Er fullt klar over hormoner og at det generelt er en vanskelig alder. Jeg var mye sur selv som tenåring, hvertfall med foreldrene mine. Men så ser jeg tenåringer som alltid er happy og sprudler, hva er egentlig mest vanlig? Anonymkode: 08a01...b37 Handler ikke dette om hvordan de har det innvendig? Å være trygg på seg selv, like seg selv, være fornøyd med seg selv gjør at man er mere avslappa og i godt humør. Ha foreldre som backer opp. Håper du ikke never for barna dine at de er mye sure? Ungdomstiden kan være tøff. Jeg hadde lest mer om temaet. Ungdom trenger foreldre like mye som barn gjør. Jeg var veldig deprimert og hadde det vanskelig i ungdomstiden. Var ikke meg selv i det hele tatt. Når jeg ser tilbake, skulle jeg ønske foreldrene mine hadde vært litt mere på. Foreslått å være mere sammen med meg. Kino, turer osv. Jeg satt abre alene på rommet i 4 år. Og hvordan jeg ble møtt.. Når jeg endelig kom ut av rommet, trengte jeg ikke kommentarer slengt til meg. Vær raus med ungdommen. Kom med gode ord. La de vite at de er viktige for familien. Anonymkode: 100d3...e13
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #8 Skrevet 20. juni 2022 Hun er en pliktoppfyllende, høflig og rolig frøken. Hun har fått god oppdragelse. Vår sønn også, men han er ikke tenåring enda. Anonymkode: 9ce36...172
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #9 Skrevet 20. juni 2022 Ja takk, begge deler. Og gjerne med skifte fra det ene minuttet til det andre. Men for meste rolig og grei. Anonymkode: 58aeb...87a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #10 Skrevet 20. juni 2022 Nr en og nr to var/er ganske sprudlende. Stort sett alltid i godt humør, skravler på inn og utpust, smilende og lett å ha med å gjøre. Nr to og fire mer innesluttet og litt mutt. Ikke vanskelige, sure eller kranglete, men litt mer innesluttet og deler ikke så mye. Anonymkode: cbe26...ef2
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #11 Skrevet 20. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Nå vet jeg ikke hva som er mest vanlig, men er to sure her, men med venner blid. Anonymkode: 7b45d...1ae Her er også to sure. En stille og en hormonell Anonymkode: eee58...c20
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #12 Skrevet 20. juni 2022 Av og til superhappy og av og til potte sur Anonymkode: c404b...762
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #13 Skrevet 20. juni 2022 Her er det enten eller med mine to. Enten er de veldig blide eller så er de pottesure fra de våkner. Finnes ikke noen mellomting virker det som. Men dette er hjemme, jeg vet de ikke er slik sure når de er ute med venner. Så jeg tenker såfremt de klarer å oppføre seg utenfor huset så skal jeg overleve dager med sure unger en periode. Nå har eldste kommet ut av denne perioden og yngste er på vei virker det som, så jeg ser lyset. Eneste som er slitsomt er at de terger hverandre når det er slike dager. Storesøster elsker å få lillesøster til å eksplodere, det er ikke bae en kinaputt som går av hos henne men en atombombe så jeg skjønner også at det er litt gøy. Anonymkode: cb4d3...7b1
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #14 Skrevet 20. juni 2022 Min eldste var det bare krangling med i 2 år, var grusomt. Gikk det ikke veien for tenåringen, var alt min feil. Mellomste er små sur, svarer kort, og vil bare sitte på rommet og spille og spise snop. Nå gjør jeg alt jeg kan for å få han ut i jobb, drittlei spillingen og at han er så lat. Minten er preteen, kan bære ganske hissig , men ellers bare god og snilll Anonymkode: 9db97...bb8
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #15 Skrevet 20. juni 2022 Ingen av de er sure, begge to er stort sett i godt humør med mindre de av ulike grunner er lei seg eller noe sånt. 13 og 16 år gamle jenter. Anonymkode: d93f0...9c4
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2022 #16 Skrevet 20. juni 2022 Stille og rolig 14 åring som gjemmer seg i håret. Anonymkode: f2852...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå