Gå til innhold

Teite, dumme gubbe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er kranglesjuk. Tror seriøst jeg hadde bedt han tie stille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Han forstår at den ikke kan repareres, han mener den kan være til pynt! Som minne...

Anonymkode: c4fbb...e9c

Som minne om hva da? Barnets manglende interesse for kubepusling? Eller minne om fars kjiphet, som kjøpte en gebrekkelig billigversjon?

Anonymkode: 993dc...c64

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Sønnen på 10 år ødela en leke som ikke lar seg reparere. Jeg klarte å overbevise han om at det ikke er annet å gjøre enn å kaste denne leken, siden den ikke går å reparere. 🤷‍♀️ Mannen kommer så inn og blir sur på meg, fordi dette er en leke HAN har kjøpt, så derfor burde jeg ikke oppfordret til at den ble kastet, for det ville han aldri gjort om det var jeg som hadde kjøpt leken.... nå er sønnen forvirret, hva er riktig? Jeg koker innvendig, for jeg ser absolutt ikke meningen med å ta vare på en leke som er ødelagt bare fordi mannen har kjøpt den! Sønnen husket ikke hvem som hadde kjøpt den engang! Er det jeg som er teit eller mannen?

Anonymkode: c4fbb...e9c

Jeg synes du er teit som lager en tråd om dette. Dere må ha det relativt greit ellers hvis dette er noe dere krangler om. Andre ektepar har det verre enn dere. 

Anonymkode: 5c08d...865

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg synes du er teit som lager en tråd om dette. Dere må ha det relativt greit ellers hvis dette er noe dere krangler om. Andre ektepar har det verre enn dere. 

Anonymkode: 5c08d...865

Ja, mennesker sulter i hjel. Så vi burde legge ned hele forumet, alt folk skriver om her er kun i-landsproblemer.

Anonymkode: 993dc...c64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...