Gå til innhold

Har dere hatt en fin helg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere hatt fint vær og gjort noe gøy? 🌞

Anonymkode: fdb90...4c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel ikke gjort så mye, men hadde besøk av søstra mi i går, for første gang siden februar🥰

Anonymkode: f6336...e5c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Har vel ikke gjort så mye, men hadde besøk av søstra mi i går, for første gang siden februar🥰

Så gøy. Det var lenge siden 🥰

Skrevet

Kjempefin helg😊 fjelltur på lørdag og mange aktiviteter idag🌞

Anonymkode: 5007d...95b

Skrevet

Fint vær, men jeg har ikke kommet meg etter sykdom og skade og altfor mye annet, så her er formen dårlig. Har forsøkt å være ut et par timer begge dagene, men det har egentlig ikke fungert, bare vært forferdelig tungt. Men det går jo over en gang ;)

Anonymkode: 898fc...7b7

Skrevet

Joda, helt grei. Mannen har jobbet, så jeg har vært endel alene med barna. Fint vær i går, litt ymse vær i dag.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Så gøy. Det var lenge siden 🥰

Ja! Hverdagen og sykdom spiser opp både tid og overskudd, så vi sees ikke så ofte. Hva med deg? Håper du har hatt det fint og!

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Ja! Hverdagen og sykdom spiser opp både tid og overskudd, så vi sees ikke så ofte. Hva med deg? Håper du har hatt det fint og!

Skjønner det. Kjekt å møtes da ihvertfall. 
Takk! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Fint vær, men jeg har ikke kommet meg etter sykdom og skade og altfor mye annet, så her er formen dårlig. Har forsøkt å være ut et par timer begge dagene, men det har egentlig ikke fungert, bare vært forferdelig tungt. Men det går jo over en gang ;)

Anonymkode: 898fc...7b7

God bedring til deg. Godt med fint vær 🌞

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Kjempefin helg😊 fjelltur på lørdag og mange aktiviteter idag🌞

Anonymkode: 5007d...95b

Hørtes godt ut og deilig vær 🌞

Skrevet
Den perfekte mor, påan igjen skrev (28 minutter siden):

Joda, helt grei. Mannen har jobbet, så jeg har vært endel alene med barna. Fint vær i går, litt ymse vær i dag.

Bra å høre 😊

Skrevet

Veldig bra. Jeg har fått trent både lørdag og søndag (slitt med motivasjonen men nå klarte jeg å komme meg ut) Vært på marked og konsert på lørdagskvelden. Ig i dag var vi på «bygdesøndag» i hjemkommunen min. 
Sol og is og glade unger. Skikkelig deilig. 

Anonymkode: 21da7...160

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Veldig bra. Jeg har fått trent både lørdag og søndag (slitt med motivasjonen men nå klarte jeg å komme meg ut) Vært på marked og konsert på lørdagskvelden. Ig i dag var vi på «bygdesøndag» i hjemkommunen min. 
Sol og is og glade unger. Skikkelig deilig. 

Anonymkode: 21da7...160

Hørtes supert ut 🌞

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Har dere hatt fint vær og gjort noe gøy? 🌞

Det har jeg :) Har vært på forfattersamling med mange som jeg kun har truffet på nett før denne lørdagen. Masse god mat, presentasjoner, inspirasjon og nye vennskap. Så har jeg ryddet i boden og hatt kvalitetstid med mannen. 

Anonymkode: 8efde...a97

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det har jeg :) Har vært på forfattersamling med mange som jeg kun har truffet på nett før denne lørdagen. Masse god mat, presentasjoner, inspirasjon og nye vennskap. Så har jeg ryddet i boden og hatt kvalitetstid med mannen. 

Anonymkode: 8efde...a97

Så spennende da. Hørtes kjekt ut 😊

Skrevet

Hva med deg da, HI? Har du gjort noe gøy? 🙂

Anonymkode: a60dc...f00

Skrevet

Har hatt en kjempefin helg. På fredag lagde  sønnen og jeg som vanlig pizza og så film. 

På lørdag var vi to på kafé før han var i svømmehallen med venner og jeg nøt roen hjemme. Så lagde vi kyllingklubber til lørdagskos og hadde smågodt etterpå. 

I dag sov vi lenge, så forberedte jeg langtidsstekt middag før vi gikk en lang tur i regnet. I ettermiddag har vi bare spist middag, sett film (jeg) og spilt på pc (sønn). 

Jeg har ikke snakket med noen andre enn sønnen og folk som jobber på butikk/kafé og det er helt greit, jeg føler det er avslappende. 

Anonymkode: f8551...f88

Skrevet

Skulle endelig være med kjæresten min etter å ikke ha sett han på 2 uker pga jobb og sykdom. Men dagen før jeg skulle dra ut til han så fikk han påvist korona,så da har jeg vært uten både barn og kjæreste i helgen. Men har koset meg på kino alene og hatt en oppryddning i huset :)

Anonymkode: f808a...d8d

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Har hatt en kjempefin helg. På fredag lagde  sønnen og jeg som vanlig pizza og så film. 

På lørdag var vi to på kafé før han var i svømmehallen med venner og jeg nøt roen hjemme. Så lagde vi kyllingklubber til lørdagskos og hadde smågodt etterpå. 

I dag sov vi lenge, så forberedte jeg langtidsstekt middag før vi gikk en lang tur i regnet. I ettermiddag har vi bare spist middag, sett film (jeg) og spilt på pc (sønn). 

Jeg har ikke snakket med noen andre enn sønnen og folk som jobber på butikk/kafé og det er helt greit, jeg føler det er avslappende. 

Hørtes ut som en fin helg dere har hatt. Godt 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Skulle endelig være med kjæresten min etter å ikke ha sett han på 2 uker pga jobb og sykdom. Men dagen før jeg skulle dra ut til han så fikk han påvist korona,så da har jeg vært uten både barn og kjæreste i helgen. Men har koset meg på kino alene og hatt en oppryddning i huset :)

Anonymkode: f808a...d8d

Synd du ikke fikk møt han etter lang tid. Godt du hadde en fin helg alene tross det 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Hva med deg da, HI? Har du gjort noe gøy? 🙂

Anonymkode: a60dc...f00

Hatt en på besøk på taco på fredag + sønnen min. Ellers ikke så mye. Gjort litt i leiligheten i dag 😊 Burde gått tur, men ble ikke. 

Skrevet

Fortell meg din helg så forteller jeg min... hvorfor skal jeg åpne meg om du ikke gjør det?

Anonymkode: b990f...cf9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Fortell meg din helg så forteller jeg min... hvorfor skal jeg åpne meg om du ikke gjør det?

Skrev det over her 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Gjerne orke å lese før du blir spydig?

Skrevet

Ja, super. 

Anonymkode: b4e2f...bbb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...