Gå til innhold

Noen her som er kjent i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kommer til Stavanger med kystbussen å trenger ett billig sted å overnatte som er lett å komme seg til. Det må også være lett å komme seg derfra med buss til kongeparken. Noen steder å anbefale? Maks 1500 kr per natt. Trenger ikke være hotell;billigst mulig er best ettersom jeg er alenemamma. Men telt er ikke ett alternativ for det blir for mye å dra på bussen.

Anonymkode: 2f7fc...81b

Fortsetter under...

Skrevet

Eventuelt hvilke området som kan passe fint å se etter airbnb leilighet. Holder egentlig med å bare ett rom også ettersom det bare er snakk om en natt.

Skrevet

Deler av Våland og Stohaug er veldig bynære områder med gangavstand til sentrum - mange airbnbleiligheter i disse områdene. Finnes også ulike alternativ til hotell som f.eks. Frogner house. Google med kart over byen er din venn 😉

Anonymkode: 5873f...c77

Skrevet

Jeg er ifra stavanger området. Jeg ville anbefalt å sove i sandnes da det er nærmere kongeparken som ligger på Ålgård. Men hvis dere vil være i byn osv så er det jo greit med stavanger også. Da må man ta toget til sandnes og buss til Kongeparken hvis dere skal ta offentlig transport

Skrevet
Gladjente00 skrev (6 minutter siden):

Jeg er ifra stavanger området. Jeg ville anbefalt å sove i sandnes da det er nærmere kongeparken som ligger på Ålgård. Men hvis dere vil være i byn osv så er det jo greit med stavanger også. Da må man ta toget til sandnes og buss til Kongeparken hvis dere skal ta offentlig transport

Nærmest kongeparken er viktigst :)

må visst ha to overnattinger så vi har en hel dag i parken,så da er det greit om ikke overnatting koster mer enn 1000 kr natten. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

må visst ha to overnattinger så vi har en hel dag i parken,så da er det greit om ikke overnatting koster mer enn 1000 kr natten. 

Har dere sjekket om det er ledig på hotellet helt ved kongeparken? Der er det ett med bare noen meter avstand til parken. 

Anonymkode: 8f909...1c9

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nå vet jeg ikke om dere har tenkt eller ønsker dette men kongeparken har camping ved siden av, med hytter

https://www.kongeparkencamping.no/hytter/#mediumhytte

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Har dere sjekket om det er ledig på hotellet helt ved kongeparken? Der er det ett med bare noen meter avstand til parken. 

Anonymkode: 8f909...1c9

Nei men det er sikkert ikke så billig om det ligger så nærmt kongeparken.

Skrevet
Gladjente00 skrev (10 minutter siden):

Nå vet jeg ikke om dere har tenkt eller ønsker dette men kongeparken har camping ved siden av, med hytter

https://www.kongeparkencamping.no/hytter/#mediumhytte

Telt blir uaktuelt pga det blir for mye dra med på bussen. Hytte er absolutt aktuelt;skal inn å sjekke prisene :)

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Telt blir uaktuelt pga det blir for mye dra med på bussen. Hytte er absolutt aktuelt;skal inn å sjekke prisene :)

Ja det skjønner jeg veldig godt 😅sjekk ut hyttene😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...