Gå til innhold

Gutten nekter å klippe neglene

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har ingenting med det å gjøre. Men å fange opp vanskeligheter for barna. Om det er diagnoser eller om det er omsorgssvikt. Som å ikke ta seg av primær behovet til barnet, er omsorgssvikt 

Anonymkode: 99873...fbb

Hvem er "vi" som har god opplæring i om å finne ut hva som er omsorgssvikt? 

Jeg mener at det ikke er omsorgssvikt! Omsorgssvikt er hvis man ikke hjelper barnet med hygiene. Jeg prøver å gjøre alt for å hjelpe barnet mitt. 

Anonymkode: 0a97f...049

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Hvem er "vi" som har god opplæring i om å finne ut hva som er omsorgssvikt? 

Jeg mener at det ikke er omsorgssvikt! Omsorgssvikt er hvis man ikke hjelper barnet med hygiene. Jeg prøver å gjøre alt for å hjelpe barnet mitt. 

Nei det gjør du ikke. Du lar han slippe unna fordi du ikke vil bli upopulær med å bruke tvang. Altså så gjør du ikke alt du kan for å hjelpe barnet.

Anonymkode: ba7b5...aa6

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei det gjør du ikke. Du lar han slippe unna fordi du ikke vil bli upopulær med å bruke tvang. Altså så gjør du ikke alt du kan for å hjelpe barnet.

Dette vet du absolutt ingenting om! Poenget og er at jeg klarer ikke å holde han alene ! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Dette vet du absolutt ingenting om! Poenget og er at jeg klarer ikke å holde han alene ! 

Han er gammel nok til at du kan snakke fornuftig med ham? Fortell ham at det ikke er noen vei utenom men at dere skal gjøre det så rolig som mulig. Ikke ta det om kvelden når han er trøtt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Åh, klapp igjen. Det er snakk om negleklipp, det er ikke omsorgssvikt å vise hensyn overfor et barn som viser med hele seg at dette er vanskelig. Tvert i mot. Fysisk tvang løser svært få problemer, og spesielt om dette barnet har en diagnose. 

Anonymkode: c97cd...49e

Skrevet
amandine skrev (3 timer siden):

Han er gammel nok til at du kan snakke fornuftig med ham? Fortell ham at det ikke er noen vei utenom men at dere skal gjøre det så rolig som mulig. Ikke ta det om kvelden når han er trøtt. 

Det fungerer virkelig ikke å snakke fornuftig med han. Alderen tilsier det men... 

Skrevet

Åh, klapp igjen. Det er snakk om negleklipp, det er ikke omsorgssvikt å vise hensyn overfor et barn som viser med hele seg at dette er vanskelig. Tvert i mot. Fysisk tvang løser svært få problemer, og spesielt om dette barnet har en diagnose. 

Anonymkode: c97cd...49e

Takk ❤️

Skrevet

Gi ungen et bad. Prat med han at neglene MÅ klippes og at han kan velge. Enten må noen holde han fast å klippe og det blir vondt. Ellers så kan dere bruke den magiske og gøye måten.

ta en gjennomsiktig sprayflaske og bland vann med litt glitter og evt bittelitt parfyme. Når man sprayer på gjør det ikke vondt lengre. Gi ungen flasken og la han spraye når han vil. I tillegg kan du utstyre han med en iPad og evt en is mens du klipper!!!!

Anonymkode: d2881...f4e

Skrevet

Gi ungen et bad. Prat med han at neglene MÅ klippes og at han kan velge. Enten må noen holde han fast å klippe og det blir vondt. Ellers så kan dere bruke den magiske og gøye måten.

ta en gjennomsiktig sprayflaske og bland vann med litt glitter og evt bittelitt parfyme. Når man sprayer på gjør det ikke vondt lengre. Gi ungen flasken og la han spraye når han vil. I tillegg kan du utstyre han med en iPad og evt en is mens du klipper!!!!

Anonymkode: d2881...f4e

Skal prøves 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...