mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Angående temaer så svarer og leser jeg i det jeg finner interessant og hvor jeg føler jeg kan bidra med noe. Angående brukere så har jeg en bestemt meg for at jeg svarer i tråder etter tema uavhengig av brukere. Her er det plass til alle og det må jeg ( og andre) tåle. Jeg er ikke enig med alle i alt , men plutselig kan en bruker jeg ofte er uenig med skrive noe jeg er hjertens enig i. Aldri hatt behov for å unngå noen her inne med andre ord.
Spurvugla Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 Det er mange temaer jeg unngår, spesielt kjærlighet og sexliv. Jeg holder meg til temaer der jeg føler jeg har noe å bidra med, og det er mest mer praktiske problemer.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Jeg unngår ingen brukere. Temaer kan jeg unngå om de går på politikk og jobbrelaterte spørsmål hvis det handler om konflikter mellom kollegaer. Det blir for internt og lite interessant om det ikke er noe helt spesielt. Hopper også over temaer om sex da de er lite interessante for meg, og noen kjoletråder. Det er kun på grunn av manglende interesse. Anonymkode: e81d1...153
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Temaer som dette. «Har du blokkert noen brukere» var vel din forrige tråd? Anonymkode: 57f87...242
the amazing spidermamma Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 Ikke brukere. Men "hvilket servise er finest"-trådene holder jeg meg unna.
Iiiiik Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 Nå for tiden holder jeg meg unna flere tråder, liker ikke så godt tråder der én kverulant holder liv i en tråd over flere sider. I tillegg holder jeg meg unna tråder hvor HI har best av at ingen svarer.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Skrevet 19. juni 2022 Holder meg unna ferietråder... Anonymkode: b7522...d42
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #9 Skrevet 19. juni 2022 Holder meg unna fordekte skrytetråder og skrytebrukere. Anonymkode: c8f44...d50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå