Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #1 Skrevet 19. juni 2022 Dette her er rett og slett for dumt! Jeg leste at NRK har bestemt seg for avlyse både Stjernekamp og Maskorama i år, bare for å heller satse på årets fotball-VM som går av stabelen under denne perioden. Ærlig talt! Stjernekamp og Maskorama er en årlig tradisjon her på NRK, fotball-VM kan da heller bli vist på TVNorge eller noe sånt istedenfor! Men neida. Fotball-VM må på død og liv vises på NRK og ta plassen til både Stjernekamp og Maskorama som alle NRK-seere gleder seg til hvert år... Hva synes dere om dette her? Anonymkode: e44bd...8c8
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #2 Skrevet 19. juni 2022 Nrk har jo betalt millioner for rettighetene til fotball VM, bra at det vises på en kanal som alle kan ha tilgang til uten å betale i dyre dommer for det. Anonymkode: c1ca6...3d0
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #3 Skrevet 19. juni 2022 Er maskorama en årlig tradisjon, altså? Trodde det hadde gått én gang. Anonymkode: 3d0c9...fc9
Lagertha Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Burde vært plass til alle men.. Jeg elsker VM! 🤩 Så greit for meg. Det er jo bare vært 4.år.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Er maskorama en årlig tradisjon, altså? Trodde det hadde gått én gang. Anonymkode: 3d0c9...fc9 To ganger har det gått. Første året med Ulrikke, andre året Didrik Solli-Tangen. Anonymkode: e8b93...721
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #6 Skrevet 19. juni 2022 Drittprogrammer begge deler. Så dette er en gave. Anonymkode: cfb32...62d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #7 Skrevet 19. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Dette her er rett og slett for dumt! Jeg leste at NRK har bestemt seg for avlyse både Stjernekamp og Maskorama i år, bare for å heller satse på årets fotball-VM som går av stabelen under denne perioden. Ærlig talt! Stjernekamp og Maskorama er en årlig tradisjon her på NRK, fotball-VM kan da heller bli vist på TVNorge eller noe sånt istedenfor! Men neida. Fotball-VM må på død og liv vises på NRK og ta plassen til både Stjernekamp og Maskorama som alle NRK-seere gleder seg til hvert år... Hva synes dere om dette her? Anonymkode: e44bd...8c8 Det er sånn det skal være. Godt jobbet av NRK👍🏼 Anonymkode: 5834d...b5e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #8 Skrevet 19. juni 2022 Da blir det tv på rommet så jeg kan se det jeg vil Anonymkode: 2cb3b...1fd
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. juni 2022 #9 Skrevet 19. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Dette her er rett og slett for dumt! Jeg leste at NRK har bestemt seg for avlyse både Stjernekamp og Maskorama i år, bare for å heller satse på årets fotball-VM som går av stabelen under denne perioden. Ærlig talt! Stjernekamp og Maskorama er en årlig tradisjon her på NRK, fotball-VM kan da heller bli vist på TVNorge eller noe sånt istedenfor! Men neida. Fotball-VM må på død og liv vises på NRK og ta plassen til både Stjernekamp og Maskorama som alle NRK-seere gleder seg til hvert år... Hva synes dere om dette her? Anonymkode: e44bd...8c8 Synes at det er helt greit. De programmene der har godt av en pause da det fort blir litt mye og spesielt i Stjernekamp har de «brukt opp» mange av de mest kjente artistene allerede. En pause her er ikke feil. Dessuten er det gull av VM blir sendt på en kanal alle har tilgang til.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #10 Skrevet 19. juni 2022 Nå har vel fotball-VM eksistert lenger enn de to programmene til sammen, men fotball-VM burde vært boikottet og det er en skam at NRK bruker lisenspenger på det! Anonymkode: 9e51e...ffa
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #11 Skrevet 19. juni 2022 Så bra ar fotball VM går på en kanal som alle har tilgang til uten å betale dyre dommer for det! Stjernekamp er avlyst fordi det ikke finnes flere kjente kjendisartister igjen. Og Maskotens er neppe noen tradisjon… Anonymkode: 69f88...914
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #12 Skrevet 19. juni 2022 Ingen av programmene er noe som interesserer meg, men det finnes andre kanaler og NRK har et fantastisk arkiv, så det gjør ikke noe. Det eneste som ergrer meg er at de bruker så mye penger på fotball. Anonymkode: 3531b...919
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #13 Skrevet 19. juni 2022 Vi er ganske mange som ikke ser på de programmene, så at nrk bytter på litt er virkelig helt greit. Fotball interesserer meg ikke i det hele tatt, men jeg vil tro det er flere i dette landet som er interessert i fotball enn i maskorama, så der vinner nok nrk flere seere enn de taper Anonymkode: a5762...08b
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #14 Skrevet 19. juni 2022 Glad lisenspengene går til noe fornuftig. Maskorama kommer vel kanskje etter nyttår i steden. Anonymkode: 5834d...b5e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #15 Skrevet 19. juni 2022 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Glad lisenspengene går til noe fornuftig. Maskorama kommer vel kanskje etter nyttår i steden. Anonymkode: 5834d...b5e Å støtte et regime som bruker slaver, som undertrykker sine kvinner og som blåser i menneskerettighetene er fornuftig? Anonymkode: 9e51e...ffa
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #16 Skrevet 19. juni 2022 Jeg syns det er veldig synd at NRK velger å ikke sende noen av de største familieprogrammene sine i år. Både maskorama og stjernekamp er noe som samler familien vår på lørdagskvelden. Og det gjør absolutt ikke fotball VM. Om de vinner seere på det, gjenstår å se. Stjernekamp har vel rundt 1 million seere, og er jo ikke sånn at hele Norge er interessert i fotball heller. Da må Norge komme langt ihvertfall. Og så er det jo det etiske med å støtte VM i år, som arrangeres på en så kontroversiell plass der menneskerettigheter ikke er så viktig. Anonymkode: bea17...1ba
Ekspatt Skrevet 19. juni 2022 #17 Skrevet 19. juni 2022 Elsker VM i fotball, er av typen som står opp midt på natten for å se viktige kamper de gangene VM holdes i andre verdensdeler, og jeg er glad for at NRK sender kampene slik at alle kan se. Det jeg derimot skulle ønsket meg for i år, er at alle hadde boikottet det motbydelige stedet som har så mange liv på samvittigheten.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #18 Skrevet 19. juni 2022 Ekspatt skrev (29 minutter siden): Elsker VM i fotball, er av typen som står opp midt på natten for å se viktige kamper de gangene VM holdes i andre verdensdeler, og jeg er glad for at NRK sender kampene slik at alle kan se. Det jeg derimot skulle ønsket meg for i år, er at alle hadde boikottet det motbydelige stedet som har så mange liv på samvittigheten. Men du boikotter ikke VM selv? Anonymkode: 9e51e...ffa
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #19 Skrevet 19. juni 2022 Fotball på nrk er også tradisjon Anonymkode: 2a73b...b5d
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #20 Skrevet 19. juni 2022 Nrk må velge utifra seertall som alle andre tvkanaler må, da er vel ikke valget så vanskelig. Selv kan jeg ikke fordra fotball på tv, men glad påungenes vegne for nå slipper de å irritere seg over at vi ikke har kanalen eller de må smiske med venner for å se. De kan se det hjemme og på hytta, selv onkel og søskenbarn kommerr til å være på hytta siden de kan se fotball der også. De er over gjennomsnittet engasjert, så dropper glatt ferie for å se fotball hjemme om de ikke kan det på hytta. Jeg får kose meg med andre ting. Ikke savner jeg maskorama og slikt heller, jeg syns det er oppbrukt og kjedelig. Anonymkode: ddaa1...5c5
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #21 Skrevet 19. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Å støtte et regime som bruker slaver, som undertrykker sine kvinner og som blåser i menneskerettighetene er fornuftig? Anonymkode: 9e51e...ffa Vi inviterte jo Taliban på kosebesøk og betalte for privatfly til dem rett før de strupet skoletilgangen for jenter. Så dette her holder stilen jo Anonymkode: 2569d...c2a
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #22 Skrevet 19. juni 2022 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Vi inviterte jo Taliban på kosebesøk og betalte for privatfly til dem rett før de strupet skoletilgangen for jenter. Så dette her holder stilen jo Anonymkode: 2569d...c2a Et eksempel på at Norge er et drittland. Men det er har ingenting med fotball å gjøre. Anonymkode: 5834d...b5e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #23 Skrevet 19. juni 2022 Velg mellom pest og kolera! Anonymkode: 415d7...b8c
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #24 Skrevet 19. juni 2022 Jeg boikottet alle sending er OL i Kina. Det blir også full boikott av fotball-VM. Det er så mye groteskt som har skjedd i forberedelsene til VM og så mye groteskt generelt når det kommer til menneskerettigheter og kvinners, homofiles og migrantarbeideres rettigheter i Qatar. https://amnesty.no/sportsvasking-vm-i-qatar Anonymkode: d41b8...937
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2022 #25 Skrevet 19. juni 2022 13 hours ago, Anonym bruker said: Dette her er rett og slett for dumt! Jeg leste at NRK har bestemt seg for avlyse både Stjernekamp og Maskorama i år, bare for å heller satse på årets fotball-VM som går av stabelen under denne perioden. Ærlig talt! Stjernekamp og Maskorama er en årlig tradisjon her på NRK, fotball-VM kan da heller bli vist på TVNorge eller noe sånt istedenfor! Men neida. Fotball-VM må på død og liv vises på NRK og ta plassen til både Stjernekamp og Maskorama som alle NRK-seere gleder seg til hvert år... Hva synes dere om dette her? Anonymkode: e44bd...8c8 Bra finnes ikke noe mer kjedelig og dessuten har de betalt mye Anonymkode: df007...dad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå