Gå til innhold

Dere som har Apple Watch, anbefaler dere den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg det (har iPhone). Har ikke hatt smartklokke før. Hva er dere mest fornøyd med? Bruker dere den mye?

Anonymkode: 3aa9d...bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt min i flere år, og er veldig fornøyd. Den snakker veldig godt med telefonen, og er lett å bruke. Den har rett og slett bare positive sider, bortsett fra dårlig batteri (holdt Max 1,5 døgn som ny, men etter fire år holder den vanligvis forsatt en dag med margin) og design. Skulle veldig gjerne hatt rund klokke.

Skrevet

Er veldig fornøyd. Har hatt garmin og fitbit tidligere. Applewatch er mye mye bedre, kan egentlig ikke sammenlignes. Det er som å ha en liten iPhone på håndleddet. 

Anonymkode: 8d021...76b

Skrevet

Absolutt! Elsker min Apple Watch 5

Anonymkode: 46a86...921

Skrevet

Ser jeg ikke svarte på spørsmålene dine😅😂

jeg bruker den hele tiden uten om når jeg sover. Er mest fornøyd med at den er veldig brukervennlig, at den kan brukes til å ringe med/snakke i, og at en kan lett lese meldinger som kommer inn. 

Skrevet

Er så glad i apple watch. Ingen negative ting bortsett fra at den må lades daglig. Anbefales. 

Anonymkode: 43565...cde

Skrevet

Jeg har også hatt den i mange år, og bruker den daglig. Det jeg er mest fornøyd med er at jeg ikke trenger å ha på lyd på telefonen. Også fint å få opp kalendervarsel, meldinger, nyhetsoppdateringer osv. Er veldig fornøyd, men har ikke prøvd andre smartklokker, så har ikke noe å sammenligne med. 

Anonymkode: 22268...167

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med alt. Kunne gjerne hatt lengre batteritid, da. Lader mens jeg sitter i sofaen på kvelden, fordi jeg bruker den til søvnregistrering på matta, så da må jeg ha den på. 

Anonymkode: 3881a...582

Skrevet

Høres ut som om det blir en slik på meg da😊 Men, jeg lurer på én ting, når du har Apple Watch på, og telefonen ringer, kan du gjøre slik at telefonen har ringelyd i tillegg til for eks vibrering på klokka? Eller evt at det kun er telefonen som lager lyd og at det ikke merkes på klokka?

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Høres ut som om det blir en slik på meg da😊 Men, jeg lurer på én ting, når du har Apple Watch på, og telefonen ringer, kan du gjøre slik at telefonen har ringelyd i tillegg til for eks vibrering på klokka? Eller evt at det kun er telefonen som lager lyd og at det ikke merkes på klokka?

hi

Dette er fullt mulig. 

Innstillinger! Velg og vrak. 

Har min andre iWatch, den første "stjal" datteren min. 

Anonymkode: c75fa...c97

Skrevet

Jeg har 7’ern og er meget fornøyd. Kjøp deksel på eBay. 

Anonymkode: 48300...a97

Skrevet

Hva slags størrelse har dere på klokka?

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

hi

Den minste

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 19.6.2022 den 19.11):

hi

41mm

Anonymkode: 48300...a97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...