Gå til innhold

Helt ærlig!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slikker du fingrene rene etter du har plukket deg i øret eller i nesen uten at noen ser det? 

Tisser du i dusjen? 

Anonymkode: b40ac...d6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nei og nei. 

Og ÆSJ! 

Skrevet
*Miss Marple* skrev (1 minutt siden):

Nei, nei og nei. 

Og ÆSJ! 

Fisefin😅

Skrevet

Øøøøøøø! Hvorfor i all verden skulle jeg det?

Har tissa i dusjen to ganger, men da av nød- en gang som høygravid da jeg rett og slett ikke greide holde meg til jeg kom på toalettet, og en gang rett etter fødsel, for å unngå smerter. Ville aldri funnet på å gjøre det sånn ellers, altså- hvorfor skulle jeg det?

De første eksemplene dine er jo bare yækk! 😱🤢

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Slikker du fingrene rene etter du har plukket deg i øret eller i nesen uten at noen ser det? 

Tisser du i dusjen? 

🤮 jeg er ikke en neandertaler heller da

Anonymkode: 65e4a...9a5

Skrevet

Nei! Kvalmende å tenke på. Helt ærlig.

Anonymkode: cfda3...37f

Skrevet

Nei på det første🙂 

Men tisser i dusjen nesten hver gang jeg dusjer, det renner jo bare rett i sluken likksom🤷‍♀️ sparer miljøet også med og tisse i dusjen, sparer både dopapir og vann🤗 det er jo nesten mer hygenisk og tisse i dusjen enn på do også, i dusjen kan man spyle seg ren med engang, på do tørker man seg med papir bare, mer ekkelt det😝 

Anonymkode: 1596d...f61

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Nei på det første🙂 

Men tisser i dusjen nesten hver gang jeg dusjer, det renner jo bare rett i sluken likksom🤷‍♀️ sparer miljøet også med og tisse i dusjen, sparer både dopapir og vann🤗 det er jo nesten mer hygenisk og tisse i dusjen enn på do også, i dusjen kan man spyle seg ren med engang, på do tørker man seg med papir bare, mer ekkelt det😝 

Å stå i sin egen urin ser jeg ikke på som hygienisk. Vannet i dusjen er jo heller ikke varmt nok til å drepe bakteriene. Det er kanskje innafor altså, men fy søren så ekkelt! Jeg nekter barna å gjøre det også, må man akutt tisse får man tørke seg og bruke toalettet. 

Anonymkode: 1371e...98b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men tisser i dusjen nesten hver gang jeg dusjer, det renner jo bare rett i sluken likksom🤷‍♀️ sparer miljøet også med og tisse i dusjen, sparer både dopapir og vann🤗 det er jo nesten mer hygenisk og tisse i dusjen enn på do også, i dusjen kan man spyle seg ren med engang, på do tørker man seg med papir bare, mer ekkelt det

Helt riktig👍🏼😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Å stå i sin egen urin ser jeg ikke på som hygienisk. Vannet i dusjen er jo heller ikke varmt nok til å drepe bakteriene. Det er kanskje innafor altså, men fy søren så ekkelt! Jeg nekter barna å gjøre det også, må man akutt tisse får man tørke seg og bruke toalettet. 

Det er jo ikke så masse farlige bakterier i urin da🤭 man kan jo fakktisk drikke det likksom. 

Skrevet

Nei,men jeg piller meg  i nesen rett innenfor, stapper ikke akkurat fingeren langt inni nesen, og ørene, med stapper ikke fingrene inn i munnen etterpå. Tisser aldri i dusjen, har aldri falt meg inn. 

Anonymkode: 9962c...652

Skrevet

Nei
nei
nei, tisse i dusjen er utrolig ekkelt.

Anonymkode: 9d316...aa0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Nei
nei
nei, tisse i dusjen er utrolig ekkelt.

Anonymkode: 9d316...aa0

Har man fliser på gulvet så trekker urin nedi og er det for alltid. Lukter og🤮

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Urin er bakteriefritt. Ellers hadde du hatt konstant urinveisinfeksjon. Du blir heller ikke stående i det med mindre du har dårlig avrenning i sluket. Helt greit at du ikke vil det selv, men uhygienisk er det ikke.

Det hender jeg tisser i dusjen, men det er heller unntak enn regel. Buser og ørevoks slikker jeg ikke.

Anonymkode: cb55c...232

Skrevet
pele skrev (6 minutter siden):

Det skylles vekk med en gang. Og det trekker ikke inn i flisene. Akkurat som det ikke trekker inn i doskålen. Har du tatt på maten din etter at du har tatt på telefonen din? Det er langt eklere og mye mer uhygienisk med tanke på bakterier. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Det er jo ikke så masse farlige bakterier i urin da🤭 man kan jo fakktisk drikke det likksom. 

Den er ren når den kommer ut, men det blir raskt bakterier, altså. Du vasker vel hendene etter toalettbesøk? Hvorfor det om urin er så rent?

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det skylles vekk med en gang. Og det trekker ikke inn i flisene. Akkurat som det ikke trekker inn i doskålen. Har du tatt på maten din etter at du har tatt på telefonen din? Det er langt eklere og mye mer uhygienisk med tanke på bakterier. 

Doskålen er ikke laget av porøs fyllmasse. 

Noen av oss vasker jo over telefonen da, ikke alle er griser. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Den er ren når den kommer ut, men det blir raskt bakterier, altså. Du vasker vel hendene etter toalettbesøk? Hvorfor det om urin er så rent?

Doskålen er ikke laget av porøs fyllmasse. 

Noen av oss vasker jo over telefonen da, ikke alle er griser. 

Ta en tur til mikrobiologiens verden og du vil bli overrasket. Du vasker neppe telefonen ofte nok. Eller gjør du det flere ganger om dagen? Og hvor ofte vasker du kjøleskapet? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Er ikke alle som skjønner det😄

Skrevet
pele skrev (18 minutter siden):

Nei, det gjør ikke det😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Er ikke alle som skjønner det😄

Så da vasker du ikke hendene etter toalettbesøk? 

Skrevet

Har nok putta fingeren i munnen etter at den var i nesa, men det er lenge siden. Tenker ikke på å gjøre det heller, og ihvertfall ikke etter å ha vært i øret. Det har aldri slått meg. Jeg har tissa i dusjen da, men det var også lenge siden, og husker ikke hvorfor.

Ikke noe av dette er sjokkerende da. Tror kanskje noen gjør verre ting når de er alene også? Det verste jeg kan se for meg er uhygienisk matlaging. 

Anonymkode: 916ab...c19

Skrevet

Putter aldri fingeren i munnen etter at jeg har klødd meg i ørene, men jeg har nok puttet i munnen etter nesepilling i barndommen. Det hender jeg tisser i dusjen, hvis jeg må mens jeg står der med huet fullt av hårkur så bare gjør jeg det, ser ikke noe problem med det for det blir jo skyldt rett ned i sluket og jeg vasker både underliv og føtter etterpå.

Anonymkode: 42315...845

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er ikke bakterier i fersk urin.

Anonymkode: 71c19...982

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Det er ikke bakterier i fersk urin.

Anonymkode: 71c19...982

Jo! Når den er inni, er den steril. Når den kommer ut, blir den full i bakterier. Undelivet er ikke fritt for bakterier, altså!

Anonymkode: 4ad83...537

Skrevet

Nei, nei og atter nei!!

Æsj!!!

Anonymkode: 062ed...8bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...