Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Slikker du fingrene rene etter du har plukket deg i øret eller i nesen uten at noen ser det? Tisser du i dusjen? Anonymkode: b40ac...d6f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 *Miss Marple* skrev (1 minutt siden): Nei, nei og nei. Og ÆSJ! Fisefin😅 Anonymkode: b40ac...d6f
LillaGorilla♥♥ Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 Øøøøøøø! Hvorfor i all verden skulle jeg det? Har tissa i dusjen to ganger, men da av nød- en gang som høygravid da jeg rett og slett ikke greide holde meg til jeg kom på toalettet, og en gang rett etter fødsel, for å unngå smerter. Ville aldri funnet på å gjøre det sånn ellers, altså- hvorfor skulle jeg det? De første eksemplene dine er jo bare yækk! 😱🤢
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Slikker du fingrene rene etter du har plukket deg i øret eller i nesen uten at noen ser det? Tisser du i dusjen? Anonymkode: b40ac...d6f 🤮 jeg er ikke en neandertaler heller da Anonymkode: 65e4a...9a5
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 Nei! Kvalmende å tenke på. Helt ærlig. Anonymkode: cfda3...37f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 Nei på det første🙂 Men tisser i dusjen nesten hver gang jeg dusjer, det renner jo bare rett i sluken likksom🤷♀️ sparer miljøet også med og tisse i dusjen, sparer både dopapir og vann🤗 det er jo nesten mer hygenisk og tisse i dusjen enn på do også, i dusjen kan man spyle seg ren med engang, på do tørker man seg med papir bare, mer ekkelt det😝 Anonymkode: 1596d...f61
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #8 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Nei på det første🙂 Men tisser i dusjen nesten hver gang jeg dusjer, det renner jo bare rett i sluken likksom🤷♀️ sparer miljøet også med og tisse i dusjen, sparer både dopapir og vann🤗 det er jo nesten mer hygenisk og tisse i dusjen enn på do også, i dusjen kan man spyle seg ren med engang, på do tørker man seg med papir bare, mer ekkelt det😝 Anonymkode: 1596d...f61 Å stå i sin egen urin ser jeg ikke på som hygienisk. Vannet i dusjen er jo heller ikke varmt nok til å drepe bakteriene. Det er kanskje innafor altså, men fy søren så ekkelt! Jeg nekter barna å gjøre det også, må man akutt tisse får man tørke seg og bruke toalettet. Anonymkode: 1371e...98b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #9 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men tisser i dusjen nesten hver gang jeg dusjer, det renner jo bare rett i sluken likksom🤷♀️ sparer miljøet også med og tisse i dusjen, sparer både dopapir og vann🤗 det er jo nesten mer hygenisk og tisse i dusjen enn på do også, i dusjen kan man spyle seg ren med engang, på do tørker man seg med papir bare, mer ekkelt det Helt riktig👍🏼😊 Anonymkode: b40ac...d6f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #10 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Å stå i sin egen urin ser jeg ikke på som hygienisk. Vannet i dusjen er jo heller ikke varmt nok til å drepe bakteriene. Det er kanskje innafor altså, men fy søren så ekkelt! Jeg nekter barna å gjøre det også, må man akutt tisse får man tørke seg og bruke toalettet. Anonymkode: 1371e...98b Det er jo ikke så masse farlige bakterier i urin da🤭 man kan jo fakktisk drikke det likksom. Anonymkode: 1596d...f61
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #11 Skrevet 18. juni 2022 Nei,men jeg piller meg i nesen rett innenfor, stapper ikke akkurat fingeren langt inni nesen, og ørene, med stapper ikke fingrene inn i munnen etterpå. Tisser aldri i dusjen, har aldri falt meg inn. Anonymkode: 9962c...652
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #12 Skrevet 18. juni 2022 Nei nei nei, tisse i dusjen er utrolig ekkelt. Anonymkode: 9d316...aa0
pele Skrevet 18. juni 2022 #13 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nei nei nei, tisse i dusjen er utrolig ekkelt. Anonymkode: 9d316...aa0 Har man fliser på gulvet så trekker urin nedi og er det for alltid. Lukter og🤮
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #14 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Å stå i sin egen urin ser jeg ikke på som hygienisk. Vannet i dusjen er jo heller ikke varmt nok til å drepe bakteriene. Det er kanskje innafor altså, men fy søren så ekkelt! Jeg nekter barna å gjøre det også, må man akutt tisse får man tørke seg og bruke toalettet. Anonymkode: 1371e...98b Urin er bakteriefritt. Ellers hadde du hatt konstant urinveisinfeksjon. Du blir heller ikke stående i det med mindre du har dårlig avrenning i sluket. Helt greit at du ikke vil det selv, men uhygienisk er det ikke. Det hender jeg tisser i dusjen, men det er heller unntak enn regel. Buser og ørevoks slikker jeg ikke. Anonymkode: cb55c...232
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #15 Skrevet 18. juni 2022 pele skrev (6 minutter siden): Har man fliser på gulvet så trekker urin nedi og er det for alltid. Lukter og🤮 Det skylles vekk med en gang. Og det trekker ikke inn i flisene. Akkurat som det ikke trekker inn i doskålen. Har du tatt på maten din etter at du har tatt på telefonen din? Det er langt eklere og mye mer uhygienisk med tanke på bakterier. Anonymkode: cb55c...232
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #16 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Det er jo ikke så masse farlige bakterier i urin da🤭 man kan jo fakktisk drikke det likksom. Anonymkode: 1596d...f61 Den er ren når den kommer ut, men det blir raskt bakterier, altså. Du vasker vel hendene etter toalettbesøk? Hvorfor det om urin er så rent? Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det skylles vekk med en gang. Og det trekker ikke inn i flisene. Akkurat som det ikke trekker inn i doskålen. Har du tatt på maten din etter at du har tatt på telefonen din? Det er langt eklere og mye mer uhygienisk med tanke på bakterier. Anonymkode: cb55c...232 Doskålen er ikke laget av porøs fyllmasse. Noen av oss vasker jo over telefonen da, ikke alle er griser. Anonymkode: 1371e...98b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #17 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Den er ren når den kommer ut, men det blir raskt bakterier, altså. Du vasker vel hendene etter toalettbesøk? Hvorfor det om urin er så rent? Doskålen er ikke laget av porøs fyllmasse. Noen av oss vasker jo over telefonen da, ikke alle er griser. Anonymkode: 1371e...98b Ta en tur til mikrobiologiens verden og du vil bli overrasket. Du vasker neppe telefonen ofte nok. Eller gjør du det flere ganger om dagen? Og hvor ofte vasker du kjøleskapet? Anonymkode: cb55c...232
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #18 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Det er jo ikke så masse farlige bakterier i urin da🤭 man kan jo fakktisk drikke det likksom. Anonymkode: 1596d...f61 Er ikke alle som skjønner det😄 Anonymkode: b40ac...d6f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #19 Skrevet 18. juni 2022 pele skrev (18 minutter siden): Har man fliser på gulvet så trekker urin nedi og er det for alltid. Lukter og🤮 Nei, det gjør ikke det😊 Anonymkode: b40ac...d6f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #20 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Er ikke alle som skjønner det😄 Anonymkode: b40ac...d6f Så da vasker du ikke hendene etter toalettbesøk? Anonymkode: 1371e...98b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #21 Skrevet 18. juni 2022 Har nok putta fingeren i munnen etter at den var i nesa, men det er lenge siden. Tenker ikke på å gjøre det heller, og ihvertfall ikke etter å ha vært i øret. Det har aldri slått meg. Jeg har tissa i dusjen da, men det var også lenge siden, og husker ikke hvorfor. Ikke noe av dette er sjokkerende da. Tror kanskje noen gjør verre ting når de er alene også? Det verste jeg kan se for meg er uhygienisk matlaging. Anonymkode: 916ab...c19
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #22 Skrevet 18. juni 2022 Putter aldri fingeren i munnen etter at jeg har klødd meg i ørene, men jeg har nok puttet i munnen etter nesepilling i barndommen. Det hender jeg tisser i dusjen, hvis jeg må mens jeg står der med huet fullt av hårkur så bare gjør jeg det, ser ikke noe problem med det for det blir jo skyldt rett ned i sluket og jeg vasker både underliv og føtter etterpå. Anonymkode: 42315...845
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #23 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Å stå i sin egen urin ser jeg ikke på som hygienisk. Vannet i dusjen er jo heller ikke varmt nok til å drepe bakteriene. Det er kanskje innafor altså, men fy søren så ekkelt! Jeg nekter barna å gjøre det også, må man akutt tisse får man tørke seg og bruke toalettet. Anonymkode: 1371e...98b Det er ikke bakterier i fersk urin. Anonymkode: 71c19...982
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #24 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Det er ikke bakterier i fersk urin. Anonymkode: 71c19...982 Jo! Når den er inni, er den steril. Når den kommer ut, blir den full i bakterier. Undelivet er ikke fritt for bakterier, altså! Anonymkode: 4ad83...537
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #25 Skrevet 18. juni 2022 Nei, nei og atter nei!! Æsj!!! Anonymkode: 062ed...8bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå