Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #1 Skrevet 18. juni 2022 Jeg syns det gir gode signal at alle de kvinnelige medlemmene av den norske kongefamilien bruker kjoler som de allerede har i samlingen under prinsessen 18 års feiring på slottet. Gjenbruk blir mer og mer viktig. At det er kjøttfri meny på alle feiringene er også bra. Jeg tror vi får en klok og oppdatert dronning. Anonymkode: 9bf4e...d5a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #2 Skrevet 18. juni 2022 De er jordnære og såkalt folkelige, så gjenbruk appellerer til folk. Nå tror jeg Mette Marit er litt mer der at hun liker å kjenne innflytelselsrike mennesker. Menge seg litt med fiffen og respekterte kunstnere. Det er helt greit, men prinsesse Ingrid Alexandra virker mer lik faren av personlighet: robust, trygg og med både humor og naturlighet. Så tror jeg Mette Marit er en veldig god støtte og mor. Sterk selv om hun nok er den litt overfølsomme i familien, og den kanskje litt snobbete også. Nå er det ingenting feil når du er en hyggelig og varm snobb da. Jeg syns forøvrig at broren Magnus ser ut til å bli en sterk og selvsikker ung mann. Han var rak og avslappet og kjekk. Det eneste er at han helt tydelig ikke liker å vinke på kongelig vis. Broren Marius får jeg ikke noe tak på. Aner ikke hva slags person han er. Han har et sånn litt smått arrogant over seg, men det kan lett forveksles med usikkerhet. Alt i alt bra folk, også Magnus får jeg tro. Ingrid Alexandra er ekte opptatt av miljø, og hun virker bestemt på det hun står for, for du ser fort når hun blir alvorlig i blikket kontra smilende. Hun er veldig lett å like. Anonymkode: 7cf83...714
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): De er jordnære og såkalt folkelige, så gjenbruk appellerer til folk. Nå tror jeg Mette Marit er litt mer der at hun liker å kjenne innflytelselsrike mennesker. Menge seg litt med fiffen og respekterte kunstnere. Det er helt greit, men prinsesse Ingrid Alexandra virker mer lik faren av personlighet: robust, trygg og med både humor og naturlighet. Så tror jeg Mette Marit er en veldig god støtte og mor. Sterk selv om hun nok er den litt overfølsomme i familien, og den kanskje litt snobbete også. Nå er det ingenting feil når du er en hyggelig og varm snobb da. Jeg syns forøvrig at broren Magnus ser ut til å bli en sterk og selvsikker ung mann. Han var rak og avslappet og kjekk. Det eneste er at han helt tydelig ikke liker å vinke på kongelig vis. Broren Marius får jeg ikke noe tak på. Aner ikke hva slags person han er. Han har et sånn litt smått arrogant over seg, men det kan lett forveksles med usikkerhet. Alt i alt bra folk, også Magnus får jeg tro. Ingrid Alexandra er ekte opptatt av miljø, og hun virker bestemt på det hun står for, for du ser fort når hun blir alvorlig i blikket kontra smilende. Hun er veldig lett å like. Anonymkode: 7cf83...714 Også Marius vil jeg tro, ikke Magnus. Anonymkode: 7cf83...714
amandine Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 Kult med gjenbruk? Jeg synes ikke det kvalifiserer til å kalle det gjenbruk når du snakker om et plagg til 10-15-20 000 og antakelig mer( for eksempel spesialdesignet Dundas-kjole) som blir brukt to tre ganger. Det burde være en selvfølge at slike plagg plukkes frem flere ganger!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 amandine skrev (29 minutter siden): Kult med gjenbruk? Jeg synes ikke det kvalifiserer til å kalle det gjenbruk når du snakker om et plagg til 10-15-20 000 og antakelig mer( for eksempel spesialdesignet Dundas-kjole) som blir brukt to tre ganger. Det burde være en selvfølge at slike plagg plukkes frem flere ganger! Selv for kongelige er det vel begrenset antall anledninger til å bruke slike kjoler Men ett sted må de jo begynne. MM har jo brukt kjoler opp igjen, samme har Sonja. Nå ser vi at kjolene også hopper på tvers av generasjonene, så jeg tror dette bare er starten av kongelig gjenbruk Anonymkode: 440d1...33f
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 amandine skrev (49 minutter siden): Kult med gjenbruk? Jeg synes ikke det kvalifiserer til å kalle det gjenbruk når du snakker om et plagg til 10-15-20 000 og antakelig mer( for eksempel spesialdesignet Dundas-kjole) som blir brukt to tre ganger. Det burde være en selvfølge at slike plagg plukkes frem flere ganger! Jeg er enig i at det bare skulle mangle, men jeg setter likevel pris på trenden med at døtrene bruker sine mors kjoler til så store anledninger. Det har ikke vært så vanlig før. Så selv om det burde være en selvfølge betyr det ikke at man ikke kan sette pris på det når det skjer. Anonymkode: 9bf4e...d5a
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 Haha, jeg må le litt. Gjenbruksdronningen bruker klær mer enn 2 ganger. Når Kate bruker samme jakka to ganger blir det nyhetsoppslag.. Anonymkode: a3ae8...ae0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå