Gå til innhold

Snitt etter 8 trinn

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Ja, var det ikke akkurat det jeg skrev? Selvdisiplin og jobbe hardt, det er det viktigste?

Og heller ikke denne gang snakker vi ikke om dine ungdommer spesielt, men om ungdommer generelt. At mange ungdommer opplever et stekt karakterpress, noen ganger sykelig, er allment kjent.

Anonymkode: ff7f6...c89

Alle her inne tar utgangspunkt i egne unger. 

Anonymkode: 05413...e6d

Fortsetter under...

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, var det ikke akkurat det jeg skrev? Selvdisiplin og jobbe hardt, det er det viktigste?

Og heller ikke denne gang snakker vi ikke om dine ungdommer spesielt, men om ungdommer generelt. At mange ungdommer opplever et stekt karakterpress, noen ganger sykelig, er allment kjent.

Når spørsmålet stilles her er det vel for å få vite og høre hvordan det er andre steder? Med andres ungdommer? Jeg har uttalt meg med referanse i mine egne på 8.trinn, har ikke du? 

Skrevet
amandine skrev (34 minutter siden):

Når spørsmålet stilles her er det vel for å få vite og høre hvordan det er andre steder? Med andres ungdommer? Jeg har uttalt meg med referanse i mine egne på 8.trinn, har ikke du? 

I min verden blir det som å si «men mine barn opplever ikke kroppspress/rasisme/annet når kroppspress/rasisme/annet eksisterer som et samfunnsproblem. Det ble ikke stilt spørsmål om ungdom terroriseres av karakterpress i hi, jeg tok det opp som del av mitt svar. At noens barn ikke opplever karakterpress er liksom ikke relevant når vi vet at set er et stort problem.

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

I min verden blir det som å si «men mine barn opplever ikke kroppspress/rasisme/annet når kroppspress/rasisme/annet eksisterer som et samfunnsproblem. Det ble ikke stilt spørsmål om ungdom terroriseres av karakterpress i hi, jeg tok det opp som del av mitt svar. At noens barn ikke opplever karakterpress er liksom ikke relevant når vi vet at set er et stort problem.

Det MÅ være lov å si at egne barn ikke kjenner på presset altså. Selv om det er et kjent problem . Hilsen Hi

Anonymkode: 14863...cb4

Skrevet

Hvor finner dere snitt karakteren? Vi har kun fått vite karakterer i valgfag 

Anonymkode: f1974...559

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hvor finner dere snitt karakteren? Vi har kun fått vite karakterer i valgfag 

Bruker dere Visma eller Skooler ? Vi ser karakterene i Visma 

Annonse

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (12 minutter siden):

Bruker dere Visma eller Skooler ? Vi ser karakterene i Visma 

Tror vi bruker vigilo, men finner ikke noe der 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tror vi bruker vigilo, men finner ikke noe der 

I vigilo må du inn på nettsiden, ikke appen, for å se karakterene. 

Anonymkode: e7961...233

Skrevet
On 6/18/2022 at 6:16 AM, Anonym bruker said:

Hva fikk ditt barn i snitt etter første år på ungdomsskolen ? 

Anonymkode: 14863...cb4

største fikk 3 i snitt i 8 klasse, gikk ut med 5 i snitt

mellomste fikk 6 i snitt i 8 klasse gikk ut med 6 i snitt

yngstemann er akkurat ferdig med 8 klasse og gikk ut med 2er i snitt, så håper det bedre seg

Anonymkode: e3847...211

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...