Gå til innhold

Hull i ørene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ei på 8 år.

På trinnet hennes er der kun hun og ei til som ikke har hull, så det kan ikke være så veldig høy aldersgrense.

Jeg valgte å vente til hun selv kunne bestemme om dette var noe hun ville ha.

Nå tror jeg hun egentlig har lyst på, men ikke helt tør fordi hun er redd for at det gjør vondt. Jeg håper i grunn hun venter litt til. Dess mer øret er utvokst- dess mindre er sjansen for at hullet blir plassert feil.

Anonymkode: df136...8b4

Mange piercing-studio opererer med  en aldersgrense på 16. Jeg tror det også er mulig å få et hull i hver øreflipp om man er under 16 om man har med tillatelse fra en foresatt. Ønsker man flere hull er aldersgrensen 16 og den tror jeg ikke de fraviker. Noen piercinger har også 18-årsgrense.

Datteren fikk datteren vår hull i ørene det året hun fylte 15. 

Anonymkode: 7e4d8...25b

Annonse

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Hva er aldersgrensen for å ta piercing i ørene? Har deres barn hull i ørene? I såfall, hvor gammel?

Anonymkode: 61600...7f7

Går du til frisør, og en forelder er med, er det nok ikke aldersgrense( tviler de tar på babyer da).

Jeg var selv 3 år og min søster 6 år da vi fikk. Min datter ville ikke ha før hun var 7 år. Det viktigste er at en passer på å rense det

Anonymkode: cad39...c39

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Nei, de fleste har ikke 18 års grense på det.

Anonymkode: 464a9...153

Jeg tok kontakt med mange. Jeg fant 1 studio som ikke hadde 18 årsgrense. Jo, noen hadde 16. Frisører (som kan hår), har ingen aldersgrense. Noen har 6 år.

Anonymkode: b5950...265

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Tror mi fikk når hun var 6, nå er hun 9 og bruker aldri hullene, er ikke av typen som liker å pynte seg lenger. 🙈

Anonymkode: bd5b3...e4b

Har hun blitt en sånn boygirl? Kort hår og foretrekker gutteting?

Anonymkode: 61600...7f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...