Gå til innhold

Jeg blir så irritert!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bursdag i går og mannen har nok en gang gått ut å kjøpt gavekort til meg… denne gang på et parfymeri. Jeg syns det er så sinnsykt sløsing med penger!! Jeg har null interesse i å kjøpe parfyme, kremer og sminke for 2000!!!!! Kr. Jeg bruker lite sminke og er i tillegg allergisk mot det meste av parfyme og kremer. 
Jeg har sagt til han at jeg ønsker meg kantklipper, men det visst ikke romantisk nok syns han. Så da må jeg sløse vekk 2000 kr på noe jeg overhode ikke trenger. Må bare få ut irritasjonen en plass. JA! jeg vet jeg er utakknemlig. 

Anonymkode: 84367...629

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at det er lov å skille seg?

Anonymkode: 9645c...13f

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du vet at det er lov å skille seg?

Anonymkode: 9645c...13f

Klassisk... 

Anonymkode: 50182...360

Skrevet

Jepp. Det er hans...kjærlighetsspråk.

Anonymkode: e5086...787

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jepp. Det er hans...kjærlighetsspråk.

Anonymkode: e5086...787

Hans kjærlighetsspråk er gavekort. Mitt er kantklippere… ❤️

Skrevet

Det er sikkert godt ment fra hans side, men det blir jo dumt. Jeg ville tatt 2000,- fra julegavepotten og kjøpt kantklipper for, og så spart gavekortet og handlet julegaver for det. 

Skrevet
Himmel og hav skrev (17 minutter siden):

Det er sikkert godt ment fra hans side, men det blir jo dumt. Jeg ville tatt 2000,- fra julegavepotten og kjøpt kantklipper for, og så spart gavekortet og handlet julegaver for det. 

Godt tips!

Anonymkode: 295c7...7fe

Skrevet

Skjønner godt du er irritert gavekort er jo bare tull. Han kunne heller gitt deg penger sånn at du kan bruke det på akkurat det du vil. Godt forslag å kjøpe julegaver med gavekortet. Eventuelt kan du forsøke å selge det.

Anonymkode: 1ba5d...fa5

Skrevet

Spør pent på parfymeriet om å få penger istedet eller selg på fb. Det er jo nå du trenger kantklipperen. 

Anonymkode: ff4d9...c80

Skrevet
Himmel og hav skrev (43 minutter siden):

Det var et godt tips! Jeg skal rett og slett kjøpe julegaver for gavekortet!  Jeg har råd til å kjøpe kantklipper selv, vi har nok av penger men Jeg syns bare det er så dumt å få gavekort på en liten nisjebutikk.
I fjor fikk jeg ansiktspleie. Noe jeg overhode ikke liker… så jeg har gått der i ett år å fikset øyenbrynene bare for å bruke opp gavekortet. 
uff jeg vet jeg er vanskelig og utakknemlig… men han skal alltid prøve å finne på noe fantasifullt og romantisk mens jeg heller vil ha ny støvsuger eller kantklipper for det er noe jeg faktisk trenger. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det var et godt tips! Jeg skal rett og slett kjøpe julegaver for gavekortet!  Jeg har råd til å kjøpe kantklipper selv, vi har nok av penger men Jeg syns bare det er så dumt å få gavekort på en liten nisjebutikk.
I fjor fikk jeg ansiktspleie. Noe jeg overhode ikke liker… så jeg har gått der i ett år å fikset øyenbrynene bare for å bruke opp gavekortet. 
uff jeg vet jeg er vanskelig og utakknemlig… men han skal alltid prøve å finne på noe fantasifullt og romantisk mens jeg heller vil ha ny støvsuger eller kantklipper for det er noe jeg faktisk trenger. 

Så kjøp deg en ny støvsuger eller kantklipper selv da.

Anonymkode: 49056...b5a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Så kjøp deg en ny støvsuger eller kantklipper selv da.

Ja jeg må jo det. Jeg kan til og med leve uten kantklipper eller ny støvsuger. Poenget mitt er at jeg vil ikke ha gavekort på på butikker eller tjenester jeg ikke liker. Det irriterer meg at han ikke vet hva jeg liker etter 20 år. Jeg har sagt det så mange ganger at han ikke trenger kjøpe noe hvis han ikke vet hva han skal kjøpe. Det holder meg en bukett roser eller sjokolade. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja jeg må jo det. Jeg kan til og med leve uten kantklipper eller ny støvsuger. Poenget mitt er at jeg vil ikke ha gavekort på på butikker eller tjenester jeg ikke liker. Det irriterer meg at han ikke vet hva jeg liker etter 20 år. Jeg har sagt det så mange ganger at han ikke trenger kjøpe noe hvis han ikke vet hva han skal kjøpe. Det holder meg en bukett roser eller sjokolade. 

Du vil ikke ha..... Det er en gave, man bestiller ikke hva man vil ha og hvis ikke man får det så kan det være det samme

Skrevet

Han synes vel du lukter, da?

Anonymkode: ac2f7...610

Skrevet

Gavekort er absolutt ikke bare tull! Hadde blitt mye mer glad for gavekort enn at han kjøpte masse du ikke egentlig vil ha. MEN gavekort på senter da,ikke på parfymeri

Anonymkode: e6387...f9d

Skrevet

Kjøper gaver for korte så kjøper du kantklipper til deg selv 

Anonymkode: d5108...fb0

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Du vil ikke ha..... Det er en gave, man bestiller ikke hva man vil ha og hvis ikke man får det så kan det være det samme

Gjøk. Selvsagt er det innafor å ikke like en gave. Handler ikke om å bestille hva man vil ha og ikke, her handler det en mann som åpenbart ikke kjenner kona si, som ikke lytter til det hun sier og som velger en superenkel gaveløsning fordi «alle damer liker jo kremer og parfymer og sånn…». NULL omtanke bak.

Anonymkode: f63b6...0f2

Skrevet

Vel, han har jo faktisk et poeng, kantklippere er ikke så veldig romantiske...

Anonymkode: 40312...b3b

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det som er romantisk, er å verdsette sin kjære med noe vedkommende virkelig ønsker seg, og ikke tvert imot! Jeg skjønner deg godt, HI. Selv ønsket jeg meg PC til 40-årsdagen, men endte opp med et svindyrt smykke i stedet, enda han godt vet at jeg ikke liker smykker og dill dall. Jeg ble faktisk ganske lei meg, for jeg trodde han kjente meg bedre enn som så.

Anonymkode: 088f9...e5b

Skrevet

Nå er jeg ikke ei sminkedokke selv og renner heller ikke ned dørstokken på parfymerier, men jeg skjønner mannen din.
Han gir deg en gave som KUN er for deg og du kan bruke på deg selv, og samtidig er romantisk.

Vi kvinner er alt for flinke til å ønske oss ting som er til huset, er felles.
Han ønsket å gi deg noe som bare var til deg.
Det burde du sette pris på

Anonymkode: 20876...9bc

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Nå er jeg ikke ei sminkedokke selv og renner heller ikke ned dørstokken på parfymerier, men jeg skjønner mannen din.
Han gir deg en gave som KUN er for deg og du kan bruke på deg selv, og samtidig er romantisk.

Ett gavekort på senteret til 2000 kr hadde nok passet bedre,forsatt kan hun bruke det KUN på seg selv. Jeg hadde hvertfall satt tusen ganger mer pris på det enn gavekort på parfymeri.

Anonymkode: e6387...f9d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

For gavekort er sååå romantisk!

Anonymkode: 36763...da8

Skrevet

Han burde jo kjenne deg såpass godt etter så mange år sammen, at han vet at du ikke renner ned dørene på parfymeri. Skjønner at du føler det er sløsing når du ikke bruker kremer eller parfymer. Men godt tips å bruke gavekortet på julegaver. Og så kjøper du en kantklipper selv. 

Anonymkode: 88212...8ff

Skrevet

Mange parfymerier selger andre ting også: mitt selger toalettmapper, smykkeskrin, vesker og kofferter.

Og noen gir behandlinger. Trenger ikke være produkter.

Anonymkode: 9efa3...0a1

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Det blir som å gi gavekort på en garnbutikk til noen som ikke strikker eller på en godteributikk til noen som slanker seg.  
Det er så utrolig bortkastet å prøve å bruke opp 2000kr på ting jeg ikke trenger eller vil ha. 
men ideen med julegaver var knallgod så da er problemet løst for i år. Så skal jeg være enda mer tydelig til neste år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...