Gå til innhold

Hjelp til valg av antrekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal avgårde kl.20

Valgene er : kort hvit kjole og lang hvit blazer, lårhøye støvletter, hvite. Lysblå retro veske.

Hvit kort bukse til midt på lårene, kort hvit blazer og lys grønn topp med til hoftene. Samme støvletter som over. Veske som over. 

Langt hvitt skjørt i gjennomsiktig stoff med kort hvitt underskjørt. Hvit topp med spagettistropper og broderte blomster i rosa og hvitt på brystet og magen. Hvite sko med rosa detalj. Rosa veske.

Anonymkode: 6826d...3b9

Fortsetter under...

Skrevet

Ingen av antrekkene høres ut som annet enn østeuropeisk gatepike. Kle på deg.

Anonymkode: 5362f...63c

Skrevet

Hørtes veldig hvitt ut,har du ikke noe som kan bryte opp det hvite litt? 

Anonymkode: d73d9...be2

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hørtes veldig hvitt ut,har du ikke noe som kan bryte opp det hvite litt? 

Anonymkode: d73d9...be2

Joda, der er detaljer i andre farger på alt, og der er farget hatter og hårpynt. Jeg vet at det blir veldig hvitt, men Jeg elsker hvite klær, og det er kun denne ene dagen i året hvor jeg tar den helt ut. For meg er hvitt den ultimate sommerdagen  og veldig pent. Dette er en tidlig feiring av St.Hans, da flere er utenlands på den opprinnelige dagen. Veldig mange kvinner i hvitt denne dagen som symbol på årets lyseste natt 😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Joda, der er detaljer i andre farger på alt, og der er farget hatter og hårpynt. Jeg vet at det blir veldig hvitt, men Jeg elsker hvite klær, og det er kun denne ene dagen i året hvor jeg tar den helt ut. For meg er hvitt den ultimate sommerdagen  og veldig pent. Dette er en tidlig feiring av St.Hans, da flere er utenlands på den opprinnelige dagen. Veldig mange kvinner i hvitt denne dagen som symbol på årets lyseste natt 😊

Ikke sommerdagen, men sommetantrekket !!

Skrevet

Alt som har lårhøye støvletter utgår umiddelbart, så da er valget enkelt. 

Annonse

Skrevet
amandine skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner hva du mener. Det kan lett bli tacky, men med et klassisk eller pent antrekk, kan det fort blir det kuleste festantrekk til uhøytidelig men likevel stilig sommetparty :-) 

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner hva du mener. Det kan lett bli tacky, men med et klassisk eller pent antrekk, kan det fort blir det kuleste festantrekk til uhøytidelig men likevel stilig sommetparty 🙂

Nei. Med mindre du skal på temafest utkledd som Julia Roberts i Pretty Woman.

Endret av amandine
Skrevet
amandine skrev (4 minutter siden):

Dette, enkelt og greit sagt

Anonymkode: d5374...038

Skrevet

Har spurt andre også, og kort bukse med lang topp og kort blazer leder bittelitt foran langt skjørt. Det blir nok lite mye for de fleste med kort kjole og lårhøye støvler. Forståelig på en måte. 

Skrevet
amandine skrev (2 minutter siden):

Nei. Med mindre du skal på temafest utkledd som Julia Roberts i Pretty Woman.

:-) 

Veldig koselig-patetisk-latterlig film. Hun hadde fine klær etter å ha fått lov til å handle dem. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har spurt andre også, og kort bukse med lang topp og kort blazer leder bittelitt foran langt skjørt. Det blir nok lite mye for de fleste med kort kjole og lårhøye støvler. Forståelig på en måte. 

Det er både mye og lite. Mye sko og lite tøy.

Skrevet

Ingenting er vel mer sommerromantisk enn langt skjørt. Gå for det. Støvletter roper jo ikke akkurat midtsommer, enten de er lårhøye eller ei. 

Annonse

Skrevet
amandine skrev (2 minutter siden):

Det er både mye og lite. Mye sko og lite tøy.

Okay

Himmel og hav skrev (1 minutt siden):

Ingenting er vel mer sommerromantisk enn langt skjørt. Gå for det. Støvletter roper jo ikke akkurat midtsommer, enten de er lårhøye eller ei. 

:-) Jeg liker det antrekket mest selv. Ikke kun for skjørtet, selv om det er veldig fluffig og pent, men jeg er så glad i den toppen med broderier. Ble litt mer usikker da jeg prøvde antrekkene, da jeg syns shortsen kledde meg best. 

Men jeg heller lengst mot  skjørt, broderier og sommerhatt. Den er i en litt mørk blå vakker farge med bånd som fra 1800-tallet :-) 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Okay

🙂 Jeg liker det antrekket mest selv. Ikke kun for skjørtet, selv om det er veldig fluffig og pent, men jeg er så glad i den toppen med broderier. Ble litt mer usikker da jeg prøvde antrekkene, da jeg syns shortsen kledde meg best. 

Men jeg heller lengst mot  skjørt, broderier og sommerhatt. Den er i en litt mørk blå vakker farge med bånd som fra 1800-tallet 🙂

Jeg synes du skal gå for antrekket med det lange skjørtet 😊

Anonymkode: 85749...4a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg synes du skal gå for antrekket med det lange skjørtet 😊

Anonymkode: 85749...4a9

Ja, jeg gjør det. Det er veldig ulikt de to andre antrekkene, men det føles som det rette i kveld. 

Skrevet
amandine skrev (58 minutter siden):

Dette! Lårhøye støvletter er aldri stilig og kan kun forsvares på teamparty. 

Anonymkode: 8e269...0c5

Skrevet

Helt klart langt skjørt.

Ingenting midtsommeraktig over lårhøye støvletter, det er litt "tacky" på julebord, og helt helt feil på midtsommerfest.

Anonymkode: 440d6...006

Skrevet

Dette ønsker jeg bilder av (uten ansikt selvsagt). Kan vi få se, hi? 

Anonymkode: bdd6c...b59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...