Anonym bruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Jeg har fått tilbud om etterlengtet rehabiliterings opphold. Jeg har og fått ny jobb... har ikke sagt noe om min helse til ny arbeidsgiver. Men er mye bedre. Men kunne trengt et opphold Anonymkode: ad689...c11
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg har fått tilbud om etterlengtet rehabiliterings opphold. Jeg har og fått ny jobb... har ikke sagt noe om min helse til ny arbeidsgiver. Men er mye bedre. Men kunne trengt et opphold Anonymkode: ad689...c11 Personlig ville jeg utsatt rehabiliteringsopphold til prøvetiden var over. Å starte ny jobb med sykefravær pga kronisk sykdom - uten å ha vært åpen om utfordringene - er neppe spesielt gunstig. Anonymkode: 769a7...5eb
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Personlig ville jeg utsatt rehabiliteringsopphold til prøvetiden var over. Å starte ny jobb med sykefravær pga kronisk sykdom - uten å ha vært åpen om utfordringene - er neppe spesielt gunstig. Anonymkode: 769a7...5eb Starter i ny jobb august. Opphold desember Anonymkode: ad689...c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå