Gå til innhold

Dere som har foreldre som er alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte ber dere dem hjem til dere på mat eller møtes generelt? 

Anonymkode: 57023...d67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma har bodd 500 m borti gata de siste 7 årene, så vi har spist sammen hyppig. Som oftest er det hun som lager middag, så kommer jeg dit etter jobb og spiser. Da har hun også hentet sønnen på skolen. Vi har nok spist sammen gjennomsnittlig 3-5 ganger i uka. Jeg har som regel invitert på mat i helgene og andre fridager. 

I tillegg har sønnen sovet der ca 1 natt i uka, så jeg vil si vi har vært mye sammen. 

Nå flytter sønnen og jeg ca 40 min unna, så de daglige middagene utgår nok, men kontakten blir ikke noe dårligere. 

Pappa bor 12 timers biltur unna, så det sier seg selv at vi ses sjeldnere. Vi ses ca 3 ganger i året; en uke i mai, 1-2 uker om sommeren og noen dager på høsten. Da kommer pappa i bursdagen til sønnen min. 

Anonymkode: 12fad...150

Skrevet

Pappa bor nært og spiser middag sammen en gang i uken +/-. Mamma bor langt unna og ses 2-3 ganger i året.

Anonymkode: 3ca91...4d4

Skrevet

Hele tiden, men det er visstnok så mye lenger for dem (både mamma og svigermor) å kjøre til oss enn det er for oss å kjøre til dem, så de ønsker heller at vi kommer på besøk, og det at vi ønsker å dra hjem igjen på et tidspunkt som passer barnas leggetid har de ingen forståelse for.

Anonymkode: 6aedd...a42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...