Gå til innhold

Han der burde skjerpe språkøret sitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er Bård Tufte Johansen. I dette videoklippet så hører han på en mann fra Trøndelag som snakker en trøndersk dialekt. Også klarer han rett og slett ikke å skjønne hva han sier, herregud... 🤦‍♀️ Dette er rett og slett flaut, jeg blir så flau på Bårds vegne når han virkelig ikke klarer å forstå hva han trønderen sier! Denne trønderdialekten er jo så enkel å forstå, ærlig talt! Jeg hadde ingen problemer med å forstå hva han trønderen sa, jeg forsto faktisk alt. Og jeg er fra Oslo vest. Tenk å ikke klare å forstå en så lett og enkel trønderdialekt... Bård Tufte Johansen burde virkelig skjerpe språkørene sine, til og med svensker og dansker kunne forstått den dialekten helt uten problemer! Enige?

Anonymkode: 0c770...c2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en sketsj….

Anonymkode: e7084...e23

Skrevet

Ja det er lett å forstå. Skjønner godt at flere her inne blir indignerte og påstår at de som ikke skjønner ulike dialekter er vriene snobber! 

Anonymkode: 429cf...c66

Skrevet

Manus... sketsj... ringer det noen bjeller?

Anonymkode: 94bfd...ce5

Skrevet

Jeg skjønner ingenting jeg heller.

Anonymkode: 8ecda...443

Skrevet

Hvor ofte skal vi se disse dimme sketsjene, HI? Er du helt opphengt i dialekter? 

Anonymkode: 2df0b...30d

Skrevet

Tenk å ikke forstå humor. Jeg er fra Sørlandet, og til og med jeg kjenner igjen ironi. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 99788...fe4

Skrevet

Herregud. Har du en diagnose? Blir du opphisset av å opprette alle disse trådene? Er du psykotisk? Noe er det. 

Anonymkode: e3643...c89

Skrevet

Slutt nå... 

Anonymkode: b0573...3e8

Skrevet

Det er en sketsj. Intervjuet har aldri vært på nyhetene, det ble laget for sketsjen. Det er falsk. Det er ingen som prater slik.

Anonymkode: 6b2d0...fe3

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er en sketsj. Intervjuet har aldri vært på nyhetene, det ble laget for sketsjen. Det er falsk. Det er ingen som prater slik.

Anonymkode: 6b2d0...fe3

Hvis ingen pratet omtrent sånn, så ville det aldri vært en sketsj heller.

DAH

Anonymkode: 429cf...c66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...