Gå til innhold

Hva har skjedd med Britney Spears?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun virker helt annerledes enn før? Skal sies at jeg ikke har fulgt med på årevis, men kom over kontoen hennes på instagram. Virker litt fjern i blikket? Er hun syk eller noe? Før virket hun sprudlende og lykkelig?

Anonymkode: c839c...69f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har alltid vært litt gal. Jeg husker hun skinnet seg for mange år siden som et eller annet slags opprør. Hun har angrepet journalister før også. Hun burde vært lagt inn for lenge siden.

Anonymkode: de3a3...707

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hun har alltid vært litt gal. Jeg husker hun skinnet seg for mange år siden som et eller annet slags opprør. Hun har angrepet journalister før også. Hun burde vært lagt inn for lenge siden.

Ja, det husker jeg og. Men da var det vel som et resultat av at hun ikke hadde det bra på det tidspunktet. Nå ser jo alt tilsynelatende fint og flott ut, syns bare hun har et slags "drag" i blikket som tilsier noe annet. Må være grusomt å være så eksponert :(

Skrevet

Hun har vært i showbusiness siden hun var barn.. Da får du ikke en normal utvikling. 

Anonymkode: 7a9b3...80b

Skrevet

Hun har vel noen diagnoser, er det bipolar tro? Hun går sikkert på noen medisiner.

At hun skulle vært innlagt er jeg ikke enig i så lenge hun fungerer greit og klarer ta vare på seg selv, men at hun får god hjelp med sine utfordringer håper jeg virkelig.

Det er ikke så uvanlig at mennesker som har levd i rampelyset siden de var barn får noen problemer, og dessverre ender det ofte med selvmedisinering og rusmisbruk. Håper hun får god hjelp.

Anonymkode: 2b4f8...cf6

Skrevet

Hun er jo gravid, selfølgelig vil hun se mer sliten enn vanlig, hun har jo blitt eldre også! 

Skrevet
Gladjente00 skrev (6 minutter siden):

Hun er jo gravid, selfølgelig vil hun se mer sliten enn vanlig, hun har jo blitt eldre også! 

Hun er jo ikke gravid lengre?

Anonymkode: 6dc00...610

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hun er jo ikke gravid lengre?

Anonymkode: 6dc00...610

Hun spontanaborterte nylig mener jeg å huske jeg så mulig det har litt innvirkning på psyken hennes for tiden. 

Anonymkode: 25d08...55a

Skrevet
Gladjente00 skrev (55 minutter siden):

Hun mistet barnet

Anonymkode: 2b4f8...cf6

Skrevet
Gladjente00 skrev (1 time siden):

Ja, men dette så jeg før hun ble gravid (altså jeg scrolla gjennom gamle bilder på insta) 

Skjønner at et liv i rampelyset tar på. Husker bare jeg var så imponert da hun var yngre (men da var jeg det, og) Nå ser hun bare sliten og lei seg ut.. .øynene smiler ikke, om du skjønner

Skrevet

Nå tror jeg USA fungerer veldig annerledes enn Norge, men hun har jo vært under vergemål i 12 år! Det sier jo noe om fungeringen hennes, selv om verge høres overdrevent ut. 

I tillegg har hun knapt samvær med egne barn? 

Noe er ikke som det skal, men om det skyldes noe ved henne, eller ræva omgivelser... Eller en forferdelig blanding, hvem vet.. 

Anonymkode: 7a9b3...80b

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hun BLE lagt inn for lenge siden. Fordi hun var rik, tjente mye og var psykisk syk - en kombinasjon som ga faren hennes gode muligheter til å bli rik han også, på hennes formue…

Anonymkode: 1b246...f75

Skrevet

Reagerer også på øynene, ser livløse ut.

Anonymkode: d3dfe...286

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Reagerer også på øynene, ser livløse ut.

Anonymkode: d3dfe...286

Ja akkurat! Hele henne utstråler jo livsglede og gøy, men øynene sier noe annet… 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hun BLE lagt inn for lenge siden. Fordi hun var rik, tjente mye og var psykisk syk - en kombinasjon som ga faren hennes gode muligheter til å bli rik han også, på hennes formue…

Anonymkode: 1b246...f75

Nettopp!

Anonymkode: 12d31...380

Skrevet

Det virker ikke som hun har det så bra. Kom selv over Instagramen hennes, og hun ser veldig sliten ut. Ikke noe liv i øynene, og et overdrevet behov for å eksponere seg (litt vel mye nakenbilder for en godt voksen dame med barn). Ut ifra det hun legger ut på Instagram, skulle man tro hun var en tenåring. 

Anonymkode: 9e4e9...0d8

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det virker ikke som hun har det så bra. Kom selv over Instagramen hennes, og hun ser veldig sliten ut. Ikke noe liv i øynene, og et overdrevet behov for å eksponere seg (litt vel mye nakenbilder for en godt voksen dame med barn). Ut ifra det hun legger ut på Instagram, skulle man tro hun var en tenåring. 

Å, gi deg. En godt voksen dame med barn? Hvorfor blir barn alltid nevnt når mødre gjør noe slike som deg reagerer på? Hva med fedre som aldri blir nevnt angående barna uansett hva de gjør. Slutt med den diskrimineringen og ikke sett så mye høyere krav til dem fordi de er kvinner. 

Anonymkode: 19ae9...af2

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Å, gi deg. En godt voksen dame med barn? Hvorfor blir barn alltid nevnt når mødre gjør noe slike som deg reagerer på? Hva med fedre som aldri blir nevnt angående barna uansett hva de gjør. Slutt med den diskrimineringen og ikke sett så mye høyere krav til dem fordi de er kvinner. 

Wow, snakk om å tolke vilt! Hadde det vært en voksen mann med barn som la ut bilder av det kaliberet av seg selv, så hadde jeg tenkt akkurat det samme! Lurt på om de egentlig hadde det bra, med tanke på et voldsomt eksponeringsbehov. De færreste voksne generelt legger jo ut sånne bilder av seg selv, ihvertfall i det omfanget. Og når man i tillegg har barn, er det jo greit å tenke seg om en ekstra gang før man gjør det å. For både mødre og fedre. For dette er noe barna ser, noe vennene til barna ser osv. Og slike bilder er jo noe helt annet enn å se noen på stranda i bikini, det er jo helt klart for å vise seg frem. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Wow, snakk om å tolke vilt! Hadde det vært en voksen mann med barn som la ut bilder av det kaliberet av seg selv, så hadde jeg tenkt akkurat det samme! Lurt på om de egentlig hadde det bra, med tanke på et voldsomt eksponeringsbehov. De færreste voksne generelt legger jo ut sånne bilder av seg selv, ihvertfall i det omfanget. Og når man i tillegg har barn, er det jo greit å tenke seg om en ekstra gang før man gjør det å. For både mødre og fedre. For dette er noe barna ser, noe vennene til barna ser osv. Og slike bilder er jo noe helt annet enn å se noen på stranda i bikini, det er jo helt klart for å vise seg frem. 

Jeg gikk gjennom flere nettsider da Madonna fikk kritikk for utfordrende bilder. Det var "stakkars barn" i annenhvert innlegg.

Om menn? Ikke en eneste en. Annet enn når det gjaldt en eks-fotballspiller. Han var den eneste av menn i alle yrker, fra politikere til kunstnere. Én eneste en blant hundrevis og tusenvis av kommentarer. Annenhver kommentar, minst, når det gjelder kvinner. Do the math 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...