Gå til innhold

Hvor svetter du mest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymkode: a6dbd...b05

Skrevet

Jeg svetter mest under armene, i lyskeomtådet,  under puppene og nede på ryggen, i hvert fall er det de områdene jeg føler at jeg svetter mest. Ja, jeg synes det kan være litt plagsomt, men om jeg blir veldig svett er det jo bare å dusje og skifte klær. Jeg må ikke dusje hver dag, men velger å gjøre det.

Anonymkode: cd1f3...5a1

Skrevet

Er i overgangsalder og svetter over alt …

Anonymkode: d1199...935

Skrevet

Under høyre arm. Der svetter jeg uten aktivitet, og det er også der jeg _stinker_ uten å ha vært i aktivitet. Når jeg trener svetter jeg overalt

Anonymkode: 37b9c...519

Skrevet

Svetter mest bak i korsryggen og i fjeset akkurat nå i disse dager 😬. Skjer når jeg sykler de 5 km til jobben. Under en joggetur, under puppene og korsryggen og litt under armene. I daglig aktivitet svetter jeg svært lite. 

Anonymkode: 805e1...8ee

Skrevet

Under puppene og i korsryggen. 

Anonymkode: 28199...368

Skrevet

I solen.

Anonymkode: dec3b...81f

Skrevet

Lysken og raua

Anonymkode: bf410...a04

Skrevet

Ryggen hele ryggen egentlig. 

Anonymkode: 449a9...ce8

Skrevet

Har svettet vledig lite, men har begynt å svette i nakken om natta. Kan våkne av at svetten renner og alltid våt der når jeg våkner. 
Siste 1-2 årene har jeg begynt å svette mer og mer på hele kroppen om jeg sitter i sola. Bare jeg setter meg ned på en stol i sola pippler svetten frem over alt. Soler meg ytterst sjeldent, men idag satt jeg meg i bh og short i sola, da rant det over alt på proppen. Tror det bare var føttene som var tørre. Har måtte gå to ganger i dusjen for jeg orker ikke gå med klam hud. Er vel ett tegn på at jeg begynner å bli gammel og kroppen er i endring. 

Anonymkode: 7c30a...466

Skrevet

Lysken. Veldig plagsomt!

Anonymkode: a482d...0d3

Skrevet

Jeg er i fysisk aktivitet hver dag, så jeg svetter jo litt overalt. Men er nok mest klamt i hakket og under armene sånn til vanlig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...