Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Hehe du kan ikke kalle det for det 🙈 Anonymkode: 1e1c4...93d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Hehe du kan ikke kalle det for det 🙈 Anonymkode: 1e1c4...93d ??? Anonymkode: 0cc81...8da
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 Lurer på det samme.. fungerer det uten søl. ? Anonymkode: d061a...b10
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #5 Skrevet 15. juni 2022 Jeg har prøvd,men fikk det ikke til for å si det sånn. Anonymkode: 1080a...d04
sug lut Skrevet 15. juni 2022 #6 Skrevet 15. juni 2022 (endret) Kjenner at det ikke frister. Endret 15. juni 2022 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #7 Skrevet 15. juni 2022 Trenger ikke tissetrakt for å stå som en mann å tisse. Klarer meg uten. Anonymkode: fdf39...9a3
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #8 Skrevet 16. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Hehe du kan ikke kalle det for det 🙈 Anonymkode: 1e1c4...93d Å? Det heter jo det. Anonymkode: cb429...f73
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #9 Skrevet 16. juni 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg har prøvd,men fikk det ikke til for å si det sånn. Anonymkode: 1080a...d04 Hva var vanskelig? Jeg skal på tur og helsa er litt dårlig så det kan bli vanskelig å sette seg på huk å tisse. Anonymkode: cb429...f73
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #10 Skrevet 16. juni 2022 Kvinner er av naturen skapt til å sitte og tisse. Det er unaturlig for oss å stå og tisse. Anonymkode: 10611...2a1
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #11 Skrevet 16. juni 2022 Innbiller meg det blir gris, og hva med trakta etterpå? Må skylle den og putte den i en pose, men må jo bli litt stank og uhygiene? Anonymkode: 33b99...fa2
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #12 Skrevet 16. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Innbiller meg det blir gris, og hva med trakta etterpå? Må skylle den og putte den i en pose, men må jo bli litt stank og uhygiene? Anonymkode: 33b99...fa2 Jeg aner ikke. Derfor jeg spør her i håp om at noen har prøvd. Jeg tenker det samme som deg. Hi Anonymkode: cb429...f73
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #13 Skrevet 16. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kvinner er av naturen skapt til å sitte og tisse. Det er unaturlig for oss å stå og tisse. Anonymkode: 10611...2a1 Kvinner har i alle årtusener funnet seg hjelpemidler. I gamle dager brukte de et kuhorn. Anonymkode: 6f193...e1f
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #14 Skrevet 16. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Kvinner har i alle årtusener funnet seg hjelpemidler. I gamle dager brukte de et kuhorn. Anonymkode: 6f193...e1f Seriøst? 😅😅 Anonymkode: d061a...b10
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #15 Skrevet 16. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Seriøst? 😅😅 Anonymkode: d061a...b10 Jepp. Til sjøs, for eksempel. Det er upraktisk å slenge heler rumpa over ripa. Anonymkode: 6f193...e1f
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #16 Skrevet 16. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Innbiller meg det blir gris, og hva med trakta etterpå? Må skylle den og putte den i en pose, men må jo bli litt stank og uhygiene? Anonymkode: 33b99...fa2 Jeg har prøvd en gang og det gikk greit det. Personlig så synes jeg det er mye enklere å bare sette meg på huk, men det er jo ikke alle som kan det og da kan trakt sikkert være et alternativ. Man må ha en pose og legge den oppi, så får man bare vaske den når man kommer til en vask. Evt kan man skylle av den ved å helle litt vann fra en drikkeflaske på den. Anonymkode: eb887...262
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #17 Skrevet 16. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Innbiller meg det blir gris, og hva med trakta etterpå? Må skylle den og putte den i en pose, men må jo bli litt stank og uhygiene? Anonymkode: 33b99...fa2 Vet at noen bruker det, særlig på vinteren, for å kunne tisse uten å kle av seg og bli kald, eller uten å forlate teltet. Man kan sikkert øve seg hjemme, på do, for å finne en god teknikk før tur. Men selv tenker jeg det er uaktuelt. Den trakta er jo full av tiss, og må pakkes sammen, og hentes frem igjen uten mulighet for å vaske den ordentlig. Og hvis man tar jobben med vasking så blir det så omfattende at det er bedre å klare seg uten… Anonymkode: dcf8a...6f5
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #18 Skrevet 16. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Vet at noen bruker det, særlig på vinteren, for å kunne tisse uten å kle av seg og bli kald, eller uten å forlate teltet. Man kan sikkert øve seg hjemme, på do, for å finne en god teknikk før tur. Men selv tenker jeg det er uaktuelt. Den trakta er jo full av tiss, og må pakkes sammen, og hentes frem igjen uten mulighet for å vaske den ordentlig. Og hvis man tar jobben med vasking så blir det så omfattende at det er bedre å klare seg uten… Anonymkode: dcf8a...6f5 Tisset er jo på innsiden av trakta, du kommer jo ikke i kontakt med det med mindre du begynner å fikle inni der. Anonymkode: cb341...c4b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #19 Skrevet 16. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tisset er jo på innsiden av trakta, du kommer jo ikke i kontakt med det med mindre du begynner å fikle inni der. Anonymkode: cb341...c4b Jeg tror nok alle forstår at tisset er på innsiden av trakta etter første gangs bruk😉 En trakt er åpen i begge ender, det er liksom hele poenget med en trakt, det som er inni renner ut. Og den beholderen man oppbevarer trakten i vil få tiss på seg, som igjen smitter over på utsiden av trakten, og kanskje drypper ut neste gang du åpner beholderen. For ikke å snakke om lukt. For å unngå/motvirke dette må trakten vaskes nøye og tørkes helt etter hver gang man har brukt den. Grundig vask og tørk er såpass kronglete og tungvint når man er på tur at det virker lettere å bare tisse på huk bak en busk. (Antar jeg, uten at jeg har praktisk erfaring med tissetrakt).   Anonymkode: dcf8a...6f5
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #20 Skrevet 16. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror nok alle forstår at tisset er på innsiden av trakta etter første gangs bruk😉 En trakt er åpen i begge ender, det er liksom hele poenget med en trakt, det som er inni renner ut. Og den beholderen man oppbevarer trakten i vil få tiss på seg, som igjen smitter over på utsiden av trakten, og kanskje drypper ut neste gang du åpner beholderen. For ikke å snakke om lukt. For å unngå/motvirke dette må trakten vaskes nøye og tørkes helt etter hver gang man har brukt den. Grundig vask og tørk er såpass kronglete og tungvint når man er på tur at det virker lettere å bare tisse på huk bak en busk. (Antar jeg, uten at jeg har praktisk erfaring med tissetrakt).   Anonymkode: dcf8a...6f5 Ja, hvis man er så livredd for å slumpe borti litt urin så bør man nok unngå tissetrakt ja. Anonymkode: cb341...c4b
gale damen Skrevet 17. juni 2022 #21 Skrevet 17. juni 2022 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg tror nok alle forstÃ¥r at tisset er pÃ¥ innsiden av trakta etter første gangs bruk😉 En trakt er Ã¥pen i begge ender, det er liksom hele poenget med en trakt, det som er inni renner ut. Og den beholderen man oppbevarer trakten i vil fÃ¥ tiss pÃ¥ seg, som igjen smitter over pÃ¥ utsiden av trakten, og kanskje drypper ut neste gang du Ã¥pner beholderen. For ikke Ã¥ snakke om lukt. For Ã¥ unngÃ¥/motvirke dette mÃ¥ trakten vaskes nøye og tørkes helt etter hver gang man har brukt den. Grundig vask og tørk er sÃ¥pass kronglete og tungvint nÃ¥r man er pÃ¥ tur at det virker lettere Ã¥ bare tisse pÃ¥ huk bak en busk. (Antar jeg, uten at jeg har praktisk erfaring med tissetrakt).   Anonymkode: dcf8a...6f5 Herrefred.. Det kommer vel en ørliten drÃ¥pe tiss i trusa innimellom ogsÃ¥, men man definfiserer ikke trusene mellom hvert dobesøk likevel.. Det er forskjell pÃ¥ urin og avføring.Â
amandine Skrevet 17. juni 2022 #22 Skrevet 17. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg tror nok alle forstÃ¥r at tisset er pÃ¥ innsiden av trakta etter første gangs bruk😉 En trakt er Ã¥pen i begge ender, det er liksom hele poenget med en trakt, det som er inni renner ut. Og den beholderen man oppbevarer trakten i vil fÃ¥ tiss pÃ¥ seg, som igjen smitter over pÃ¥ utsiden av trakten, og kanskje drypper ut neste gang du Ã¥pner beholderen. For ikke Ã¥ snakke om lukt. For Ã¥ unngÃ¥/motvirke dette mÃ¥ trakten vaskes nøye og tørkes helt etter hver gang man har brukt den. Grundig vask og tørk er sÃ¥pass kronglete og tungvint nÃ¥r man er pÃ¥ tur at det virker lettere Ã¥ bare tisse pÃ¥ huk bak en busk. (Antar jeg, uten at jeg har praktisk erfaring med tissetrakt).   Anonymkode: dcf8a...6f5 SÃ¥pass, ja. Du er ikke sÃ¥ vant med turliv, antar jeg? Jeg har ikke selv erfaring med trakt, sÃ¥ jeg skal ikke uttale meg om det tekniske, men det regimet du skisserer er jo helt unødvendig pÃ¥ tur! Â
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2022 #23 Skrevet 17. juni 2022 Herregud. Jeg har sett denne overskriften x antall ganger siden den ble oppretta, men først nå lest gjennom tråden. Forstod ikke hvordan denne tissedrakten skulle fungere. Det var ikke før jeg begynte å lese gjennom før andre gang at jeg forstod at det stod TISSETRAKT. Anonymkode: 35f92...6b4
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2022 #24 Skrevet 17. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Herregud. Jeg har sett denne overskriften x antall ganger siden den ble oppretta, men først nå lest gjennom tråden. Forstod ikke hvordan denne tissedrakten skulle fungere. Det var ikke før jeg begynte å lese gjennom før andre gang at jeg forstod at det stod TISSETRAKT. Anonymkode: 35f92...6b4 Jeg leser også tissedrakt hver gang jeg har sett overskriften 😂 og tenkte at det må da være noe skikkelig ekle greier. Ja ja, trakt er greit. Anonymkode: 6d387...6a1
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #25 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (19 timer siden): Herregud. Jeg har sett denne overskriften x antall ganger siden den ble oppretta, men først nå lest gjennom tråden. Forstod ikke hvordan denne tissedrakten skulle fungere. Det var ikke før jeg begynte å lese gjennom før andre gang at jeg forstod at det stod TISSETRAKT. Anonymkode: 35f92...6b4 🤣 Anonymkode: cb429...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå