Gå til innhold

Er det kaos på flyplasser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at det er timesvis ventetid og må møte opp mye før en vanlig? 

Har en som skal reise første gang alene i sommer og begynner å stresse dersom det er sånn og evt ikke rekker fly osv pga. dette.

Anonymkode: f60eb...5c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Er det sånn at det er timesvis ventetid og må møte opp mye før en vanlig? 

Har en som skal reise første gang alene i sommer og begynner å stresse dersom det er sånn og evt ikke rekker fly osv pga. dette.

Dette kan du lett sjekke ved å Google flyplassen du skal reise til og fra. Der vil du finne info om anbefalte oppmøtetider 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Dette kan du lett sjekke ved å Google flyplassen du skal reise til og fra. Der vil du finne info om anbefalte oppmøtetider 

Takk. Da kan jeg prøve det. 

Skrevet

Men stemmer det at det at der er folk som har ventet opp til flere timer mer en de vanlige to timene som er normalen? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Men stemmer det at det at der er folk som har ventet opp til flere timer mer en de vanlige to timene som er normalen? 

I alle dager da!! DET kan du Google det også. Det har vært saker på dette i media i ukesvis!!! 

Anonymkode: 2f0cc...968

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

I alle dager da!! DET kan du Google det også. Det har vært saker på dette i media i ukesvis!!! 

He he, ville bare høre om andre som har erfart det. Har hørt/lest litt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

He he, ville bare høre om andre som har erfart det. Har hørt/lest litt. 

Glad om noen som har opplevd eller vet om noen som har opplevd kaos/masse ekstra vente tid. 

Skal ikke reise før i juli, men.,,

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Glad om noen som har opplevd eller vet om noen som har opplevd kaos/masse ekstra vente tid. 

Det viktigste er at du følger med på DIN flyplass. 

Skrevet

Mannen min reiser helt tiden pga jobb. 
i Norge må man forvente litt lengre tid enn før krona. 
I utlandet er det ofte kaos ved transit. Utlevering av bag tar litt lengre tid enn før. 

Skrevet

Jeg har flydd to ganger de siste ukene, fra Gardermoen. En gang til Barcelona og en gang til Bergen. Ikke kaos og mye venting noen av gangene. 

Anonymkode: 8987a...df2

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

På Schipol, ja

Anonymkode: 215b0...01a

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Tror du noen vet hvordan det blir i JULI?

Anonymkode: 215b0...01a

Skrevet

Var ikke noe kaos på Gardermoen da jeg var der i april og mai, hvertfall... 
Kan ikke se for meg at man skal måtte vente noe særlig mer nå? God tid bør man jo beregne uansett

Anonymkode: 07ae9...f90

Skrevet

Her i Norge er det ikke så mye kaos. Her var folk permittert og fikk penger av nav under korona, og ble kalt tilbake når alt åpnet opp igjen, så de har ikke den personalmangelen som mange andre steder.

Noen steder fikk folk sparken, og det var folk i de laveste yrkene på flyplassene, de med dårligst lønn. De fant seg andre jobber. Så når alt åpnet opp igjen sto ikke de klare til å ta tilbake jobbene på flyplassen, og de klarer rett og slett ikke skaffe nok folk. Det er bl.a det største problemet i Nederland, de er altfor få mennesker til å ta unna. Da blir det kaos.

Men mest sannsynlig vil dette bli bedre etterhvert, så ikke ta sorgene på forskudd.

Følg med på nettsidene til ditt flyselskap og din flyplass. Men jeg ville nok beregnet litt ekstra god tid for sikkerhets skyld.

Anonymkode: 91df4...183

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...