Gå til innhold

Roborock robotstøvsuger, verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Vurderer å gå til innkjøp av en roborock robotstøvsuger. Enten S7 MaxV med dockingstasjon, uten docking eller S6 MaxV. 

Tanken på å komme hjem til et vasket og støvsugd hjem frister veldig med full jobb og tre barn. 

Er det noen her som har noe erfaring med disse robotstøvsugere? 
Er det verdt pengene, suger/vasker godt? 
Del gjerne fordeler og ulemper 😊

Anonymkode: b9a6d...e6c

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, det er absolutt verdt det! 

Anonymkode: e4afa...867

Skrevet

Takk for svar 😊

Vet du om det er noe stor forskjell på disse?

Prisen varierer veldig og om prisforskjellen er verdt det. 😊 

Hvilken har du om du vil svare? 

Skrevet

Jeg har xiaomi s6, tror jeg. Om det er verdt det, JA! Ingen tvil. Jeg har tre barn, full jobb og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjøpte den tidligere. Det å kunne gjøre andre ting mens den støvsuger og vasker er gull verdt. Mindre diskusjoner mellom meg og mannen også, det var jo ofte klaging fra min side om at jeg vasket mest. Nå har den overtatt jobben å jeg vasker sjelden gulvet 😅. Elsker den. 

Anonymkode: faf0a...bd9

Skrevet (endret)

100%! Jeg elsker min, har en S5 Max. Den både støvsuger og mopper.  Verdt hver eneste krone ♥️

Endret av Daquiry
Skrevet

Det er virkelig verd pengene. Jeg har en s7 og en s7+ med tømmedock.  Med to hunder og byggearbeid er det helt supert med tømmedocken.  Og huset er så rent og så støvfritt som det aldri har vært før. 

Ønsker meg så veldig 7s maxV ultra som rengjør moppen sin selv og ikke bare tømmer støvkasetten.  Da kunne s7 også flyttet inn på tenåringsrommet og bodd der. :)

Anonymkode: cf794...185

Annonse

Skrevet

Verdt hver krone. 

Anonymkode: 46971...213

Skrevet

Oh yes. Selv om jeg må bruke noen minutter på rydding først : bort med ladekabler og småting, sette opp stoler. 

Anonymkode: 4630d...b9b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har xiaomi s6, tror jeg. Om det er verdt det, JA! Ingen tvil. Jeg har tre barn, full jobb og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke kjøpte den tidligere. Det å kunne gjøre andre ting mens den støvsuger og vasker er gull verdt. Mindre diskusjoner mellom meg og mannen også, det var jo ofte klaging fra min side om at jeg vasket mest. Nå har den overtatt jobben å jeg vasker sjelden gulvet 😅. Elsker den. 

Anonymkode: faf0a...bd9

Jeg har også denne. Og jeg ELSKER den!

Anonymkode: e39b9...ba3

Skrevet

Ja!!!! Det beste kjøpet jeg noen gang har gjort🤩🤩🤩

Skrevet

Tusen takk for svar damer 😊

Jeg ser at det har kommet ut en ny med dobbel så sterk sugeevne som de andre, kamera/tale, sensor for møbler og småting etc. 

Hvor godt suger den og vasker de som modellene før S7+ MaxV? 

Burde jeg kjøpe den nyeste eller vil jeg være kjempe fornøyd med en av de rimeligere tidligere modeller? 

Skrevet

Jeg har to, en i hver etasje. s5 og s6. Verdt hver krone😍. Vurderer å flytte den eldste opp på hytta, og kjøpe en slik med docking og vaskefunksjon. 

De jeg har kan man også koble mopp med vann på, men det blir sjeldent gjort, fordi mine slår seg på automatisk man-ons-fre, på formiddagen mens vi ikke er hjemme. Det blir overraskende rent, uten å flytte på møbler. Den snor seg rundt hvert eneste bord og stolben, og kommer under alle møbler vi har.

Moppefunksjonen er heller ikke fullgod på s5 og s6. Den drar over gulvet med en fuktig mopp, som blir skitten, men skurer ikke ekstra på flekker og sånt. Jeg tror (ut fra tester å dømme) at den nyeste modellen har fått forbedret vaskefunksjon, spesielt i kombinasjon med dockingen, derfor ønsker jeg meg den i hovedetasjen.

Anonymkode: 64fac...ee9

Skrevet

Ja, jeg elsker min roborock 🤩

Anonymkode: db3b3...017

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...