Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #1 Skrevet 15. juni 2022 Her er det surt og kaldt og ikke hatt noe sommervarm enda. Og vi er allerede i midten av juni. Kjedelig. Og værmeldingen lover ikke bra fremover heller. Anonymkode: a2309...e3b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #2 Skrevet 15. juni 2022 Nydelig på Østlandet. Etter en litt småkjølig vår er det deilig med sol og varme. Anonymkode: 96e8a...62b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #3 Skrevet 15. juni 2022 Kjølig, skodde, for det meste regn, er det litt finere en dag så kan man være sikker på det blåser iskald vind. Ingen bedring i sikte i følge værmeldingen. Er det først begynt som dette i juni, så blir det sånn lenge. Skal en tur til østlandet i slutten av juli, da tar vi det nok med oss dit. Da blir det nok bra vær her tenker jeg. Bor på nordvestlandet. Anonymkode: dab92...7b2
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #4 Skrevet 15. juni 2022 Deilig i Vestfold. Noen vil nok påstå det har blåst litt, men jeg syns det bare var deilig. For når jeg var i lee så var det ekstremt varmt, så kjekt deg var litt drag i luft slik at jeg orka å gjøre det jeg skulle idag. Så nabokona gikk rundt i bikini og ordneg i hagen, så ikke bare meg som syns det var deilig. Nå er det litt skyeg og jeg sitter ute med en tynn genser og strikker. Inne er det for varmt etter at sola har kommet inn vindu. Anonymkode: 10812...6cd
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #5 Skrevet 15. juni 2022 Gått i kjole ute og kost meg idag i Lillestrøm 🤩 Anonymkode: 15145...d48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå