Anonym bruker Skrevet 17. juni 2022 #26 Skrevet 17. juni 2022 Jaaaa, gleder meg virkelig til å ha fri fra jobb. Gleder meg til et par uker uten vekkerklokke, til å være på hytta, til å fiske, til å bare være sammen :) Anonymkode: 3bea1...2a3
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2022 #27 Skrevet 17. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): I år er første ferietur med kjæresten min som jeg har vært sammen med i to år,så det kan kanskje hjelpe. Å denne gangen har jeg med sovetabletter så jeg hvertfall får nok søvn. Anonymkode: 3d445...975 Det hørtes koselig ut. Og godt med sovetabletter for søvnen. Anonymkode: e62a3...6be
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. juni 2022 #28 Skrevet 17. juni 2022 Ja, det gjør jeg. Gleder meg til å kunne sove litt lenger på morgenen, ikke ha hastverk, slappe av med familien. Vi har allerede hatt en ferietur i år, så det blir mest hjemmeferie nå i sommer, men jeg tar med ungene en tur til Oslo, og så skal vi på sommerleir på Tjøme i august. Og så gleder jeg meg til ungene skal ha skoleferie også, selv når jeg selv skal jobbe- det betyr kun meg selv å ta hensyn til på morgenen, og ferie fra lekse- og fritidsoppfølging.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2022 #29 Skrevet 17. juni 2022 Både og... jeg og mannen må ta separat ferie for å dekke opp en 8 ukers lang skoleferie. I tillegg mangler det folk på jobb, og jeg som leder antageligvis bare kan ta 1 uke sammenhengende ferie, og må dekke opp enkeltdager de siste 2 ukene pga store bemanningsutfordringer.... så ferien blir som ellers; sjonglering jobb/hjemme og dårlig samvittighet for begge steder. Anonymkode: 928a7...db2
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2022 #30 Skrevet 17. juni 2022 Nei. Rett og slett fordi hver eneste ferie/ferietur etter siden COVID har ingen turer gått som planlagt. Maks uflaks. Covid-sommer nummer en hadde vi bestilt det vi så for oss ble den siste familieturen alle fire.... Siste tur med barn i det hele tatt egentlig. Vi har hatt de lengste periodene med sol og varme de to siste somrene, men de har ikke truffet i minferie, bare så det er nevnt liksom.. VI har hatt to turer på 4 og 3 netter borte,-ellers har mannen og jeg ei natt nå og da på hotell med show eller bare ute på middag med venner slik at vi har overnattet borte,- og ingen av de med oss alle fire,- og disse har vært "nødløsninger" da opprinnelige planer har blitt avlyst. De fleste turer vi har prøvd oss på har vært turer innenlands, men likevel har Covidstenginger og tiltak (og sykdom) avlyst våre planer. Alt fra hytteeier konkurs, til nedstenging/redusert kapasitet av hotell grunnet få gjester og og/eller mangel på personal. I sommer fikk vi med minste barnet, som faktisk gleder seg tross alder, (vil tro han IKKE hadde blitt med om noen av de andre turene hadde blitt noe av),- men vi reiser selvfølgelig med SAS og vet ikke om streik blir noe av før 29.06. Det er så nær avreise at vi blir rammet uansett hvor kort den måtte bli. Og ja, vi har reise som flys av SAS og ikke SAS connect eller SAS Link, så rammet blir vi. (Dette ser man på bestillingen sin inne på SAS,- hvem som flyr altså. De som har flyvninger hvor en av de to første står blir ikke rammet av streiken, de flys av samarbeidspartnere/underleverandører eller noe sånn.). Så igjen,- tør ikke glede meg. Vi har sett på alternativer i tilfelle streik, men vi har ikke råd slik prisene er nå. Ingen av oss tåler ligge i telt grunnet fysiske plager/skader så det utgår. VI prøvde hengekøye i fjor men det var enda verre. Og å satse på strand og uteaktivitet her vi bor.....Ikke sikkert sommeren treffer de tre ukene jeg kan ta ut ferie, de to dagene med 20grader pluss kan komme i helga eller senere i sommer (vi kan vel ikke forvente en tredje sommer med mer enn fem dager sammenhengende var, ei heller at disse kommer når vi har fri)..... Legg til kronisk sykdom som har det mye bedre i varmere strøk og kropp som er like lunefull som veps rundt bolet sitt så lenge man oppholder seg i norsk klima ,- da har man suksessfaktor for litt pessimistisk tanker om årets ferie..... Ja, også tenkte mannen vi kan flytte til høsten hvis planene går i vasken, da kan ikke barnet bli med,- og vi har heller ikke råd da tilsvarende tur koster godt over det dobbelte av det vi betalte for turen nå i sommer,- selv om vi blir en person mindre da..... Hurra for ferie liksom......Heldigvis har vi det veldig bra i hverdagen, men mange ting vi gleder oss til og mye moro som familie og ektepar og alt. Men alikevel, med mine plager og et hode som må bort fra hjemmet for å koble helt av, så trenger jeg snart et år med en ferie litt lenger unna hjemmet enn hva vi har vært til nå. Altså, ikke i distanse nødvendigvis, men antall dager.... Anonymkode: e60b1...71c
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2022 #31 Skrevet 17. juni 2022 Ja veldig!!! Gleder meg til å sove sammen med en skokk ungdommer på cup. Jeg er litt sær sånn så jeg digger cuplivet. Gleder til meg til lang ferie i utlandet. Ser stort frem til ingen treninger, ingen kamper, ingen øvinger, ingen lekser eller faste gjøremål. Bare ha fri. Anonymkode: 51c2d...bcf
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2022 #32 Skrevet 17. juni 2022 mamma til adhd gutt<3 skrev (På 15.6.2022 den 18.10): Ja! Veldig! Aller først gleder jeg meg til at ungene har skoleferie og så gleder jeg meg veldig til å reise på tur. Maten, været, naturen, vin, pynte meg i fine kjoler,opplevelser og bading. Gleder meg til å besøke mange fine byer og landsbyer jeg ikke har vært i før. Roma blir også helt nydelig. I det hele tatt så ser jeg frem til en vanvittig flott sommer⭐️⭐️⭐️ Dette hørtes fantastisk ut. Heldig! Anonymkode: e62a3...6be
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 18. juni 2022 #33 Skrevet 18. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Dette hørtes fantastisk ut. Heldig! Anonymkode: e62a3...6be Jeg håper det blir helt fantastisk ja😊😊
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #34 Skrevet 18. juni 2022 Gleder meg masse😊😊 10åringen og jeg skal gå den gamle postruta fra Alta til Karasjok. Det gleder jeg meg veldig til😊 Og så skal vi på hytta i Grimstad. Gleder meg til å ha fri, late dager, mye mygg (haha😆), bålkaffe og bading. Satser på at bjørnen holder seg unna og at det blir en fin tur👍🏻 Anonymkode: e0137...824
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #35 Skrevet 18. juni 2022 Gleder meg til skoleferie. Blir deilig å stå opp og gå på jobb uten å måtte forholde meg til andre (mannen er lærer). Blir en tur til Danmark i min (altfor) korte ferie. Blir fint. Anonymkode: 59ac3...b1b
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2022 #36 Skrevet 18. juni 2022 Gleder meg vanvittig mye til 7 uker med ferie🤩 Late dager sammen med ungene, og litt farting i nærområdet. Anonymkode: c296b...46d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå