Gå til innhold

Gleder du deg til ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva gleder du deg mest til?

Anonymkode: 81551...7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 uker igjen til ferien, gleder meg til en annerledes og rolig hverdag. Være med mann og barn

Anonymkode: 65b62...c59

Skrevet

Ja! Veldig! Aller først gleder jeg meg til at ungene har skoleferie og så gleder jeg meg veldig til å reise på tur. Maten, været, naturen, vin, pynte meg i fine kjoler,opplevelser og bading. Gleder meg til å besøke mange fine byer og landsbyer jeg ikke har vært i før. Roma blir også helt nydelig. I det hele tatt så ser jeg frem til en vanvittig flott sommer

Skrevet

Jeg har ferie. Er i sommerhuset ved sjøen på andre uka, og har akkurat tatt i mot nye turister som skal bo i ene annekset. Nederlendere uten barn. Hvis de er typiske nederlandske turister, så blir de sittende utover natten å drikke øl og snakke mens de griller pølser :-) nederlendere er alltid de som sitter utover natten. Hyggelig det. 

Anonymkode: 1da8b...379

Skrevet

Både og.

Gleder meg til å slippe vekkerklokka om morgenen.

Gruer meg til varmen, og at jeg blir så sliten av å ha mennesker rundt meg 24/7 over tid.

Men jeg er ufør da, så jeg jobber jo ikke ellers heller, bare står opp med ungene og får dem på skolen.

Anonymkode: 82fdc...4c8

Skrevet

Nei jeg gruer meg. Jeg får flashback fra ifjor der dagene var full av depresjon,hyppige angstanfall og hyperventilering. Dagene var eviglange når meg og barnet "bare" var hjemme hver dag i 2 mnder. Jeg sov knapt for da var angstanfallene på det verste. Nå frykter jeg at det skal skje i år også. Men jeg går nå på antidepressiv som jeg har gjort i ca ett år,så like ille som ifjor blir det nok ikke.

Anonymkode: 3d445...975

Skrevet

Teller timer til fri, og dager til ferie. Ferie i juli, men avspasering fra helga. Skal bli superdeilig, tømme hodet og slappe av. 

Anonymkode: a9e27...b34

Skrevet

Jaaaaaa! 2,5 uke igjen. Kan ikke vente med å gå ut døra på jobben. Blir rolig ferie hjemme og på hytta da vi nettopp har fått valp.

Anonymkode: f6775...9d5

Skrevet

Enormt! 
Gleder meg mest til ungene får fri og vi slipper å ha noen forpliktelser om morgenen. Selv jobber jeg hjemmefra, så jeg har ingen klokkeslett å passe. Da kan vi ta frokosten når vi er våkne, ikke når vi MÅ være våkne. Få litt uforstyrret tid sammen. 

Gleder meg også til å stelle i drivhuset og i hagen, og til å besøke festivaler og konserter. Gleder meg til en tur til Danmark som jeg vil ta. 

Anonymkode: 7509d...07f

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Nei jeg gruer meg. Jeg får flashback fra ifjor der dagene var full av depresjon,hyppige angstanfall og hyperventilering. Dagene var eviglange når meg og barnet "bare" var hjemme hver dag i 2 mnder. Jeg sov knapt for da var angstanfallene på det verste. Nå frykter jeg at det skal skje i år også. Men jeg går nå på antidepressiv som jeg har gjort i ca ett år,så like ille som ifjor blir det nok ikke.

Hva hindrer deg å barnet i å være et annet sted enn hjemme?

Anonymkode: 7509d...07f

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Til å ikke være på jobb. 

Anonymkode: a1102...bda

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Et tips er å lage en liste med ulike ting å gjøre/oppleve og bestemme seg for at man gjør minst en ting hver dag.

Lek ute i ulike barnehager, ta med niste (når de er stengt selvsagt). Bad i Hagen, sov i telt i Hagen, picknikfrokost ute på terrassen. Heng opp hengekøyer ute og sov ute begge to osv.

Anonymkode: 22353...c4c

Skrevet
On 6/15/2022 at 6:00 PM, Anonym bruker said:

15 dager igjen her, gleder meg mest og få mer tid med sønnen ❤️ late dager ved sjøen, mini golf, fotball spilling, hyttetur og late dager og sene varme sommer kvelder ❤️

Anonymkode: e2e7a...f06

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Et tips er å lage en liste med ulike ting å gjøre/oppleve og bestemme seg for at man gjør minst en ting hver dag.

Lek ute i ulike barnehager, ta med niste (når de er stengt selvsagt). Bad i Hagen, sov i telt i Hagen, picknikfrokost ute på terrassen. Heng opp hengekøyer ute og sov ute begge to osv.

Anonymkode: 22353...c4c

Takk for gode tips ❤️

Skrevet

Faktisk ikke. Første år med syk unge, så det kommer til å bli mange nedturer når hun oppdager hvor mye hun ikke lenger kan av vanlige ting hun gjør hver sommer. Selv om ferien bare blir på hyta som vi alltid pleier og det er lite styr og stress, så vet jeg det blir mange nedturer. Når hun oppdager at hun ikke lenger kan stå på vannski, alle sykkelturerne med søskenbarn for å kjøpe is eller se på gutta på campingen. 
Ikke minst så gruer jeg meg til å være endel med mine foreldre, for de har tatt det veldig tungt at barnebarnet har blitt sykt og ikke finnes noen god behandling for sykdommen. Tror ikke jeg hørte mamma eller pappa gråt når mamma fikk kreft, men nå må pappa ha bøtte til alle tårene. Så ting er litt blæ for tiden. 

Men gleder meg til at yngste skal jobbe i hele sommer. Hun har fått drømmejobben sin, så hun er helt oppi skyene for tiden. Også er hun vel nesten garantert skoleplassen hun vil ha neste år, så det gjør smilet hennes enda større. Hun har laget seg en skikkelig plan og alt faller på plass omdagen. 

Men det skal bli deilig med litt fri også, men det blir en veldig unormal sommer.

Anonymkode: 84097...868

Skrevet

Skulle ønske jeg kunne sagt ja her, men ferie nå er en stressfaktor. Gudene skal vite at jeg ønsker det og trenger det, men det er ingen løsning på det praktiske som gjør det gjennomførbart. 

Anonymkode: 6717a...64e

Skrevet

4 uker igjen til ferie, så orker ikke glede meg enda. Da blir ukene og dagene laaaange

Anonymkode: f3d21...264

Skrevet

Gleder meg grenseløst for da er det ingen gode grunner til å måtte sove bory de vakre nettene. Gleder meg til familiesamvær, alenetid og turer.

Anonymkode: e02da...be7

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Faktisk ikke. Første år med syk unge, så det kommer til å bli mange nedturer når hun oppdager hvor mye hun ikke lenger kan av vanlige ting hun gjør hver sommer. Selv om ferien bare blir på hyta som vi alltid pleier og det er lite styr og stress, så vet jeg det blir mange nedturer. Når hun oppdager at hun ikke lenger kan stå på vannski, alle sykkelturerne med søskenbarn for å kjøpe is eller se på gutta på campingen. 
Ikke minst så gruer jeg meg til å være endel med mine foreldre, for de har tatt det veldig tungt at barnebarnet har blitt sykt og ikke finnes noen god behandling for sykdommen. Tror ikke jeg hørte mamma eller pappa gråt når mamma fikk kreft, men nå må pappa ha bøtte til alle tårene. Så ting er litt blæ for tiden. 

Men gleder meg til at yngste skal jobbe i hele sommer. Hun har fått drømmejobben sin, så hun er helt oppi skyene for tiden. Også er hun vel nesten garantert skoleplassen hun vil ha neste år, så det gjør smilet hennes enda større. Hun har laget seg en skikkelig plan og alt faller på plass omdagen. 

Men det skal bli deilig med litt fri også, men det blir en veldig unormal sommer.

Anonymkode: 84097...868

Trist å lese om datteren din, men håper dere/hun får en fin tross alt. Kjekt å lese om hun yngste og at ting er fint der. 

Anonymkode: e62a3...6be

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 15.6.2022 den 19.26):

Ikke kjekt å lese. Håper du får en fin ferie i år. 

Skrevet

Jeg gjør vel egentlig det. Selv om det ser ut som det ikke blir tur på meg (som egentlig hadde vært etterlengtet siden ingen tur i fjor), men sønnen min skal en uke vekk til Spania og på tur med faren så må være glad han får ferietur. 

Men tenker jeg har som mål å finne på litt hjemme. Gjerne tur, håper strandliv og kanskje utfordre meg til å prøve noe nytt alene. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Trist å lese om datteren din, men håper dere/hun får en fin tross alt. Kjekt å lese om hun yngste og at ting er fint der. 

Fin sommer skulle det stå. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ikke kjekt å lese. Håper du får en fin ferie i år. 

I år er første ferietur med kjæresten min som jeg har vært sammen med i to år,så det kan kanskje hjelpe. Å denne gangen har jeg med sovetabletter så jeg hvertfall får nok søvn.

Skrevet

Ja, jeg gleder meg. Mest til å slippe vekkerklokken og bare gjør det vi ønsker med dagene. Så gleder jeg meg til å besøke eldste barnet og å være på hytta. 

Skrevet

Ja!!!!! Gleder meg til å endelig få slappet litt av. Er så sykt sliten. Har ingen planer, men vi skal få kost oss masse

Anonymkode: 43962...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...