Gå til innhold

Venninne og forlovelsesring, råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ring som venninnen min er helt bergtatt av. Den er kjøpt på auksjon og har ingen affeksjonsverdi for meg. Den er for verdifull til å gi bort i gave. Hun har mer enn en gang sett på dem og utbrudt at hun skulle gjort alt for å eie den. Jeg har kun brukt ringen en gang.

Nå skal partneren hennes fri, og hun sa at hun ikke visste helt hva slags ring hun ville kjøpe. Nå kan jeg tilby henne å kjøpe min, men passer det seg? Den er med edelstener og passer helt fint til forlovrlselsring, men tenker på om det passer at jeg får den rollen i forholdet deres? Nå kan hun jo forsåvidt velge en annen ting, men om hun svarer ja til tilbudet mitt? 

Anonymkode: 1f7c0...c32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men han kan vel kjøpe den da? Hun skal jo ikke bestemme forlovelsesringen. Det skal jo i teorien være hele overraskelsen. Jeg ble superglad for den tingen min mann ordnet til meg når han fridde😍

Anonymkode: 781e9...a9f

Skrevet

Men til svar: han kan jo kanskje kikke etter en tilsvarende ring, eller få en laget som ligner? Uansett så er set jo bare en fin tanke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Men han kan vel kjøpe den da? Hun skal jo ikke bestemme forlovelsesringen. Det skal jo i teorien være hele overraskelsen. Jeg ble superglad for den tingen min mann ordnet til meg når han fridde😍

Dette er to damer. Så du tenker at det er greit at jeg tilbyr henne? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dette er to damer. Så du tenker at det er greit at jeg tilbyr henne? 

Ja, det tenker jeg er en fin tanke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men til svar: han kan jo kanskje kikke etter en tilsvarende ring, eller få en laget som ligner? Uansett så er set jo bare en fin tanke. 

Nå er den veldig spesiell og tror det blir alt for dyrt om hun skal bestille en lik, eller nesten lik. Det er bla en litt sjelden farge på ene stenen. Jeg vil tilby pris hun vil ha råd til. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det tenker jeg er en fin tanke. 

Så bra 😊

Skrevet

Ville sendt men melding til hennes partner, har ingenting å si om det er to damer. La partneren få gi henne den overraskelsen. Det hadde jeg gjort iallefall, istedenfor å overstyre hvilke ring partneren skal gi. 

Skrevet

Jeg sier som Elina her, kontakt partneren! Spiller ingen rolle om det er likekjønnet ekteskap eller ikke. Tenk for en fin overraskelse det vil kunne være for partner å gi og for mottakeren å få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...