Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #1 Skrevet 14. juni 2022 Jeg har bitte litt kjenninger i hals og noe tørrhoste -ikke mye. Jeg har forhøyet temperatur men ikke feber. Jeg har 37.9 og har hatt det i flere dager. Ligger vanligvis på 36.2. Men! Jeg har så sinnsyk verking i kroppen - lår, rygg, armer. Det verker og verker og er veldig vondt. Verkinga dempes når jeg spiser paracet eller ibux. Har hatt slik verking i flere dager og sliter med å sove og fungere normalt. Hva er dette? Anonymkode: bb947...e7f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #3 Skrevet 14. juni 2022 Mamma`n til Will& Ailo skrev (2 minutter siden): Covid? Har tatt to negative tester. Men de kan jo ha vist feil. Anonymkode: bb947...e7f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #4 Skrevet 14. juni 2022 Slik har jeg det også.Føler jeg er "på nippet" til å bli influensasyk,men blir det ikke.Helt mørbanket i kroppen, kjennes ut som jeg har løpt maraton. Anonymkode: e7802...9b9
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #5 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Slik har jeg det også.Føler jeg er "på nippet" til å bli influensasyk,men blir det ikke.Helt mørbanket i kroppen, kjennes ut som jeg har løpt maraton. Anonymkode: e7802...9b9 Ja, samme her. Er fullstendig kake. Anonymkode: bb947...e7f
Daquiry Skrevet 14. juni 2022 #6 Skrevet 14. juni 2022 Jeg har hanglet i ukesvis, bang sa det på onsdag og jeg lå med 39,6 i feber to dager. Trodde det var en influensa B på gang, men nei, bare vanlig rhinovirus….hoster opp en lunge enda og er sliten…sykemeldt en uke. Så vi får alt nå…
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #7 Skrevet 14. juni 2022 Her har jeg mest hoste, det føles som halsen er full av hår, utrolig irriterende. og tett i hodet på en rar måte. Føles som ved feber, men måler bare 37.2. Tror egentlig jeg bare er forkjølet, men at det er et eller annet jeg er allergisk mot i tillegg som blomstrer nå. Anonymkode: 9d9fc...5bf
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #8 Skrevet 14. juni 2022 Jeg tror det er noe allergi jeg også. Har tørrhostet litt og måtte snyte meg mer enn normalt en stund nå. Har også tung følelse i hodet. Jeg trodde det var astmaen som ble merkbar pga fuktig vær, men jeg vet ikke helt. Er også slapp, så alt dette er jo typisk astma iblant også, selv om jeg ytterst sjelden merker noe til den ellers. Anonymkode: 3e50d...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå