Gå til innhold

Netflix eller Viaplay?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, stemmer👍 Men noen som har prøvd strim mye. 349 kroner i måneden for de vanlige tv kanaler i tillegg til Viaplay og HBO. Er det verdt det? Det blir en TV som unger med venner vil bruke. HI

https://www.strim.no/signup

Anonymkode: b7cdd...f50

Annonse

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Og hvordan koble opp eit abonnement mot smart TV istedenfor telefon? (Kjedelig hvis jeg må være hjemme for at det skal kunne brukes)

Når du tegner et abonnement kan det gjerne brukes flere steder

Vi har f.eks nettflix og den brukes både på nettbrettet til 15-åringen, på playstation til 18 åringen i kjellerstua og på smart-tv'en i stua. Tror man kan logge på 4 steder...

Vi har flere strømmetjenester da, jeg betaler for Viaplay og Disney pluss, gubben betaler for Nettflix.

Anonymkode: b0f3e...25c

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Har kjøpt smart TV og må abonnere på strømmetjenester. Hva er best Netflix eller Viaplay? Brukes nok en del til norske serier og i tillegg til filmer. Kan TV2 play fås inn?

Har Netflix , beste plassen. Men ungene har Disney og HBO Max , å siden jeg hadde Viaplay for flere å siden, fikk jeg 3 måneder for 1 nå. 
Men du må bare prøve, er gratis perioder og plutselig kan du finne et godt tilbud.

Men Netflix blir mest brukt av meg og de eldste barna

Anonymkode: f8a29...2f4

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

På fjernkontroll til smart TV står kun Netflix og Viaplay trur jeg. Går det ann å installere andre ting? Hvordan? Er heilt grønn på dette 🙈

Du får opp en meny når du skrur på tv

I den menyen ligger gjerne både YouTube og andre mye brukte ting, som cromecast o.l

I menyen ligger også apper, trykker du på den finner du apper du har lastet ned, f.eks Disney, nrk osv og du kan søke etter nye apper.

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du får opp en meny når du skrur på tv

I den menyen ligger gjerne både YouTube og andre mye brukte ting, som cromecast o.l

I menyen ligger også apper, trykker du på den finner du apper du har lastet ned, f.eks Disney, nrk osv og du kan søke etter nye apper.

Supert 👍 takk!

Annonse

On 6/14/2022 at 5:38 PM, Anonym bruker said:

Har kjøpt smart TV og må abonnere på strømmetjenester. Hva er best Netflix eller Viaplay? Brukes nok en del til norske serier og i tillegg til filmer. Kan TV2 play fås inn?

jeg elsker begge,men hvis jeg måtte velge hadde jeg tatt Netflix :) Veldig glad i tv2 play også

Anonymkode: 7f74d...5ce

Spesielt at noen i 2022 er helt i ny i verden av strømmetjenester😉

I vår familie har vi levd med apple tv og strømmetjenester, og uten lineær-tv, i mange år allerede.

Vi pleier å ha noen tjenester om gangen. HBO og Disney+ har vi hele tiden, fordi de har billige årsabonnementer. 

Nrk har vi alltid (og bruker mye), det er jo gratis.

Viaplay, Netflix, Discovery, tv2 play, amazon osv. har vi når det er noe vi vil se, ikke alle på en gang, men en eller to. Avtaler med mann og barn etter hva de og jeg har lyst til å se. Det er jo bare å begynne med en, se det man har lyst til å se, pause det abonnementet, og teste noe annet.

Når du først har konto alle steder er det bare et par klikk på nettsiden, så har du startet og stoppet de ulike abonnementene.

Anonymkode: a1fa2...1eb

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Spesielt at noen i 2022 er helt i ny i verden av strømmetjenester😉

I vår familie har vi levd med apple tv og strømmetjenester, og uten lineær-tv, i mange år allerede.

Vi pleier å ha noen tjenester om gangen. HBO og Disney+ har vi hele tiden, fordi de har billige årsabonnementer. 

Nrk har vi alltid (og bruker mye), det er jo gratis.

Viaplay, Netflix, Discovery, tv2 play, amazon osv. har vi når det er noe vi vil se, ikke alle på en gang, men en eller to. Avtaler med mann og barn etter hva de og jeg har lyst til å se. Det er jo bare å begynne med en, se det man har lyst til å se, pause det abonnementet, og teste noe annet.

Når du først har konto alle steder er det bare et par klikk på nettsiden, så har du startet og stoppet de ulike abonnementene.

Og du kan selvsagt logge inn på, og bruke, alle abonnementene på flere tver, mobiler, pcer, mac, ipad osv....

Anonym bruker skrev (På 14.6.2022 den 21.37):

Ja, stemmer👍 Men noen som har prøvd strim mye. 349 kroner i måneden for de vanlige tv kanaler i tillegg til Viaplay og HBO. Er det verdt det? Det blir en TV som unger med venner vil bruke. HI

https://www.strim.no/signup

Du vil nok oppdage at "vanlige tv kanaler" ikke blir brukt når dere blir vant til strømmetjenester. Da ser dere det dere vil, når dere vil, om det er nyheter, film eller serier.

Min erfaring er at det enkleste og billigste er å ha, stoppe og starte de ulike abonnementene på strømmetjenester ved behov. Du kan få MYE strømmetjenester for 349 pr mnd. Så mye trenger du ikke bruke om du ikke vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...