Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #26 Skrevet 16. juni 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jøss! Sure menn som ikke får orntlig sex og greier der altså 😅 Anonymkode: 9c725...b10 Ja jeg har jo venner, både menn og kvinner. Og man snakker jo gjerne om det meste, også sex og samliv siden det somregel er en stor del av livet til folk flest. Vet bare att menn jeg har snakket med sier det er litt kjipt og ikke få fullføre skikkelig, eller må bruke kondom, att de ødelegger litt gleden med sex i lengda. Eller att damen bruker prevansjon og ikke vil ha sex pga lav sexlyst. Så ja vet ikke hva som er værst og best jeg. Sterilisering og slippe styr eller masse styr når enn skal ha sex 🤷♀️🤷♀️ kan likksom ikke være spontan engang🤨 nei sorry makk vi har ikke kondom😬 kjempe kjekt!!! Takk for meg😅 Anonymkode: 11247...181
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2022 #27 Skrevet 16. juni 2022 Anonym bruker skrev (På 15.6.2022 den 8.29): Så bra 🙂 men når det først har gått galt med menn så er det krise. Har både hørt og lest om tilfeller der mannen ikke får ereksjon lenger, eller smerter under samleie🤨 Anonymkode: 11247...181 Ereksjonssvikt av å kutte sædlederne? Nei, det er faktisk IKKE en kjent bivirkning! Hvordan mener du det skulle oppstått, man er jo ikke nær penisen! Anonymkode: b8322...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå