Gå til innhold

Er det flere som får stipend her? Noe rart skjer på Lånekassens nettsider

Anbefalte innlegg

Jeg har gått full utdanning i skoleåret 2021/2022 ved universitet. I min utbetalingsplan stod det at siste utbetaling var i juni. Denne utbetalingen skulle komme i morgen, og jeg regnet selvfølgelig med dem da jeg planla ferie og la regninger til betaling. Jeg skulle sjekke det nøyaktige beløpet som skulle bli utbetalt i morgen, og gikk inn på "Mine utbetalinger" på Lånekassens nettsider. Der stod det at utbetalingsplan ikke kan vises fordi jeg allerede har fått siste utbetaling? Under utførte betalinger står det at siste utbetaling var i mai. På min utbetalingsplan, som jeg da fikk da jeg signerte avtale om utdanningsstøtte, står svart på hvitt at siste utbetaling er i juni, med dato og beløp. Jeg finner heller ikke noe i postkassen min om at vedtaket om støtte endres, slik at jeg ikke skal ha utbetalingen i juni. 

Har noen opplevd tilsvarende? Hva skjer? Sitter nå i telefonen med Lånekassa, men der er jo sikkert tre timers ventetid. 

Anonymkode: 3fe7c...732

Fortsetter under...

Jeg fikk samme sjokk i går, men da jeg leste lengre ned på siden stod det at deltidsstudenter (som jeg er) fikk siste utbetaling i mai. Jeg har også mange regninger til forfall i morgen..

Anonymkode: 53b4c...8c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...