Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #76 Skrevet 15. juni 2022 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det er mulig jeg er forutinntatt her, men når HI beskrev ting, så syns jeg ikke det hørtes fint ut hos dem. Jeg har hørt den at sofaen er "god å sitte i " i før, og det betyr at den ikke ser ut. Og den blandingen med farger og stiler og slitt bord. Jo takk. Så jeg tenker at det er en grunn til at svigerinnen sa fra. Nå fikk jeg høre at jeg hadde sykt mye stygt på et rom selv altså. Og da svarte jeg at det var nettopp derfor jeg hadde det. Fæl 60-tekstil med oransje og gult. Jeg tålte å høre det. Jeg tar ikke meg selv så jævli høytidelig jeg altså. Anonymkode: 2cb01...518 Hjelper ikke. Det du fortsatt gjør er å beskrive hva du selv synes. Det er noe annet enn å «si tingene som de ER». Møblene ER ikke objektivt stygge. Du MENER at de er det. Anonymkode: 16ff3...b7a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #77 Skrevet 15. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg syns jo at det kan være dårlig gjort å ikke gjøre det jeg da. På en måte litt misforstått høflighet. Anonymkode: 2cb01...518 Det er manglende høflighet hvis man nekter å slutte med det, selv på direkte oppfordring. Anonymkode: 16ff3...b7a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #78 Skrevet 15. juni 2022 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Truer faktisk... nei, du skal være glad for at jeg ikke sier alt jeg mener. Det er sikkert derfor jeg liker frekke folk, for de sier alltid det vi andre mer høflige og feige ikke sier. Anonymkode: 2cb01...518 Kanskje du forveksler «feighet» med «fintfølelse». Noe man bør behandle alle mennesker med. Anonymkode: 16ff3...b7a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #79 Skrevet 15. juni 2022 La meg gjette, du liker ikke syltetøy i gave heller? 😄 Materialisme lenge leve Anonymkode: 79b89...ade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå