Gå til innhold

Dersom du skulle reist på ferie alene, hvor hadde du da reist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hadde du kost deg på ferie alene? 

Anonymkode: e060f...6bd

Skrevet

Har vært på de greske øyer aleine og er faktisk de beste feriene . Gjøre ak som jeg ønsker dagen lang🤩

Skrevet

Enten en plass med sol og varme, eller en storby

Anonymkode: f1253...6b0

Skrevet

Fottur på fjellet.

Ja, jeg hadde kost meg voldsomt 

Anonymkode: da1d6...521

Skrevet

Jeg hadde reist til Spania. De to første dagene hadde jeg nok nytet å være helt alene å bestemme alt selv. Hvor lenge jeg vil sove,hvilke aktiviteter,å hva jeg skal ha til middag. For hadde jeg hatt kjæresten min og sønnen min med så hadde shopping fort blitt nedstemt for eksempel. Men en hel uke alene hadde nok ikke vært noe gøy.

Anonymkode: 59a58...e48

Skrevet

En by ikke langt hjemmefra.

Kragerø kanskje, eller Kristiansand.

Ja, jeg hadde kost meg om jeg var i Norge. Hadde ikke kost meg i utlandet alene.

Anonymkode: e7b5e...a90

Skrevet

Har reist masse alene og gjør det gjerne igjen. Da ville jeg dratt til Belfast, til Paris eller til Budapest.

Anonymkode: 5a4aa...05f

Skrevet

Roma ❤️ eller Sveits :)

Anonymkode: 23db3...612

Skrevet

Jeg er litt pinglete når det gjelder å reise med fly og tog og sånn, så jeg ville dratt en plass jeg har vært før. Tror jeg ville valgt Island da. Der er det lett å forstå og komme seg rundt, og atmosfæren er akkurat sånn jeg liker det. Jeg er veldig glad i Island. 

Anonymkode: 0d1c9...4e5

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke kost meg på ferie alene. Men en helg / langhelg kunne vært deilig. Da ville jeg dratt til en eller annen by i Norge. Et sted hvor jeg kunne rusle litt rundt, finne en koselig kafe / restaurant , besøke noen severdigheter  og bare slappe av. Akkurat hvor er vanskelig å si, men de ville ikke blitt Oslo og kanskje heller ikke en veldig liten plass. 

Anonymkode: 360cf...c97

Skrevet

Jeg leide meg inn på et motell utenfor sentrum av Chicago. Det var akkurat som du ser på film, med skitne vinduer ut mot svære skilt av neonlys. Et skikkelig dårlig strøk også. Det var faktisk starten på en jobb jeg hadde i flere år, men da reiste vi i team. Har bodd i så mange dårlige og også skumle strøk, men jeg visste nok ikke hva jeg gjorde første gang alene. Utrolig naiv og høy på meg selv, men det var litt av en opplevelse også. Chicago er en skummel by, men det er også trygge områder. Anbefaler ikke noen kvinner til å dra alene dit da. 

Anonymkode: e6755...290

Skrevet

Langt vekk fra folk jeg kjenner. Helt alene. På ei hytte kanskje. Drukket et glass vin hver kveld, laget meg mat når det passet, og gått turer hver dag. Kjent på stillhet og slippe stress.

Anonymkode: 79871...321

Skrevet

Hvor lenge?

Anonymkode: a3ca1...469

Skrevet

Ingen steder. Har ikke noe ønske om det. 

Anonymkode: 08c02...12c

Skrevet

Rorbuferie på sørlandet kanskje hadde vært deilig alene. Ingen tv og forstyrrelser. Sove når jeg vil, gå tur når jeg vil, lese bøker i sola, spise på restaurant og innom en by og shoppe en dag. Hadde virkelig kost meg da ja 🤩 Max en uke da, da vil jeg hjem til sønnen og kjæresten min. 

Anonymkode: a6079...05a

Skrevet

Dette har jeg gjort ofte. Jeg drar som regel til et sted med en festival som passer meg. Festivalen bør ha et faglig program jeg kan delta på. 

Noen ganger har jeg reist uten at det var noe program, da er det Amsterdam, København eller lignende. Og ja, koser meg hver gang! 

Anonymkode: 2f0eb...de8

Skrevet

Jeg reiser alene til Spania flere ganger i året. Vi har hus der og det er deilig å reise alene. Kunne også tenkt meg å dratt alene på en yogaferie på en eller annen eksotisk øy. 

Anonymkode: ae7a8...63d

Skrevet

Dro til karibien alene da jeg var 16. Lå på stranda i to uker og koste meg. Drakk banana colada på kvelden. Beste ferien jeg har vært på

Skrevet

Aldri reist alene på ferie og må si det frister ikke noe særlig.  

Anonymkode: edf4f...65b

Skrevet

London 😍 Hadde storkost meg! 

Eller kanskje Roma, men ikke når det er for varmt der. Og kanskje ikke alene. Nei, må nok bli London!

Anonymkode: c9461...6df

Skrevet

Tror jeg fint kunne reist de fleste steder alene. Her har jeg reist mye alene med barna. Har og reist med familie, hvor de gjør noe annet enn meg en hel dag. Og jeg koser meg masse, da kan jo jeg gjøre alt det jeg vil.

Anonymkode: 98021...247

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Aldri reist alene på ferie og må si det frister ikke noe særlig.  

Anonymkode: edf4f...65b

Samme her. Men hvis jeg måtte så ville jeg reist et sted der jeg har familie eller venner som jeg kunne være sammen med. 😛 Ingenting er gøy alene synes jeg.

Anonymkode: cca44...421

Skrevet
tante grusom master of law skrev (9 timer siden):

Dro til karibien alene da jeg var 16. Lå på stranda i to uker og koste meg. Drakk banana colada på kvelden. Beste ferien jeg har vært på

Wow!! Det var tøft altså. Bare 16 år! Selv dro jeg med en venninne alene til England når jeg var 15 og følte VI var tøffe😂

Jeg kunne fint ha reist alene på tur og akkurat nå kunne jeg tenkt meg en uke i Roma. 

Skrevet

Kunne ha reist hvor som helst. Har reist mye rundt alene og sammen med sønnen min. Om du synes det er kjedelig å være en plass alene så vit at det finnes nordmenn over alt og mange av du finner du på grupper på Facebook som "Nordmenn i Madrid", "Nordmenn på Kreta" osv. 

Anonymkode: 164e9...672

Skrevet

Nå ble jeg inspirert til å ta en helg i Oslo alene å bare nyte å kunne bestemme helgen helt selv :D Da blir det shopping,gå på standup show,sove lenge og ut å spise mat der jeg vil :D Har ikke så mye barnefri ellers i året,å har jeg ikke barnet mitt så er alltid kjæresten min her. Hadde vært litt deilig med en hel helg alene.

Anonymkode: 59a58...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...