Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #26 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Har du faktisk 5 barn med 5 forskjellige fedre der alle 5 forskjellige fedre ikke gidder stille opp? Har særdeles vanskelig for å tro det. Og denne utslittheten kom etter det femte barnet med den femte mannen? Hvorfor ikke stoppe etter 3 eller 4 barn? Anonymkode: ffb34...aae Du tror ikke akkurat det er litt vanskelig å reversere...? Anonymkode: b8220...8cb
Ariel83 Skrevet 14. juni 2022 #28 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Har du faktisk 5 barn med 5 forskjellige fedre der alle 5 forskjellige fedre ikke gidder stille opp? Har særdeles vanskelig for å tro det. Og denne utslittheten kom etter det femte barnet med den femte mannen? Hvorfor ikke stoppe etter 3 eller 4 barn? Anonymkode: ffb34...aae Hva i all verden er vitsen med å svare slik? Tror du at dette hjelper HI? Det er virkelig ikke nødvendig å være ufin. Kjære HI, hvordan går det? Jeg håper virkelig at du får hjelp ❤️
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #29 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har du faktisk 5 barn med 5 forskjellige fedre der alle 5 forskjellige fedre ikke gidder stille opp? Har særdeles vanskelig for å tro det. Og denne utslittheten kom etter det femte barnet med den femte mannen? Hvorfor ikke stoppe etter 3 eller 4 barn? Anonymkode: ffb34...aae Hva skal hun gjøre med dette ‘rådet’ tenker du? Anonymkode: 1ae26...f7a
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #30 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Har du faktisk 5 barn med 5 forskjellige fedre der alle 5 forskjellige fedre ikke gidder stille opp? Har særdeles vanskelig for å tro det. Og denne utslittheten kom etter det femte barnet med den femte mannen? Hvorfor ikke stoppe etter 3 eller 4 barn? Anonymkode: ffb34...aae Husk at det fins mange kvinner som valgte å få barn med dårlige og fraværende fedre. Mange skulle aldri hatt barn i det hele tatt med den og de dem velger som far. Det er ikke som om noen er feilfri og aldri tar dårlige valg, og vi vet ikke historien bak her. Det hjelper liksom ingenting å bare si hva en mener. Anonymkode: fe979...c03
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #31 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hvordan finne gleden i livet nå? Jeg ser ingen ende på det. Ser ingen løsning. Hvordan klarer sndre det? Hva er det som er i veien med meg? Anonymkode: 9793b...b9c Veldig mange hadde ikke klart det. Jeg er som deg og kan føle meg kvelt hvis jeg ikke får noe alenetid over tid, og jeg har bare to barn. Anonymkode: 4f4df...452
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #32 Skrevet 14. juni 2022 Besteforeldre, tanter, onkler? Venner? Jeg hadde garantert stilt opp for mine venner. Ja, til og med for naboen, eller om du bare kom å ringe på døra. Jeg er helt sikker på at det finnes noen der ute som kan hjelpe deg!! Prøv å se etter løsninger, ikke problemer (lettere sagt, enn gjort, men prøv). Anonymkode: b2052...234
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #33 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Har du faktisk 5 barn med 5 forskjellige fedre der alle 5 forskjellige fedre ikke gidder stille opp? Har særdeles vanskelig for å tro det. Og denne utslittheten kom etter det femte barnet med den femte mannen? Hvorfor ikke stoppe etter 3 eller 4 barn? Anonymkode: ffb34...aae Nei. Anonymkode: 9793b...b9c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #34 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Husk at det fins mange kvinner som valgte å få barn med dårlige og fraværende fedre. Mange skulle aldri hatt barn i det hele tatt med den og de dem velger som far. Det er ikke som om noen er feilfri og aldri tar dårlige valg, og vi vet ikke historien bak her. Det hjelper liksom ingenting å bare si hva en mener. Anonymkode: fe979...c03 Jeg har ikke 5 fedre. De 3 yngste fikk jeg med samme mann. Er gift. Men han fungerer dessverre ikke! ALT er bare forferdelig tragisk ! Livet skjer! Virkelig Anonymkode: 9793b...b9c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #35 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Jeg har ikke 5 fedre. De 3 yngste fikk jeg med samme mann. Er gift. Men han fungerer dessverre ikke! ALT er bare forferdelig tragisk ! Livet skjer! Virkelig Anonymkode: 9793b...b9c En god klem til deg, ❤️ Anonymkode: 4f4df...452
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #36 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Jeg har ikke 5 fedre. De 3 yngste fikk jeg med samme mann. Er gift. Men han fungerer dessverre ikke! ALT er bare forferdelig tragisk ! Livet skjer! Virkelig Anonymkode: 9793b...b9c Jeg kaster ut en brannfakkel her... Hvis du er gift, dog med en ikke-fungerende, kan det være derfor du ikke får hjelpen du trenger? De mener kanskje far burde bidra mer. Har du i så fall vurdert å skille deg? Som alenemor i en slik situasjon, ville hjelpeapparatet vært koblet på for lenge siden. Jeg har bare ett barn, men sliter med tilbakevendende depresjoner og angst. Det er ikke måte på hjelp og støtte jeg får fra ulike instanser. Anonymkode: e659e...a4f
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #37 Skrevet 14. juni 2022 Altså… Du trenger helt klart hjelp. Men du har valgt å få fem barn. Da følger det med et ansvar, og du kan ikke sutre over å ikke få egentid til å handle og trene som du har sagt at du trenger før. Du har valgt dette. Går ikke ungene i barnehage? Skole? Stå i det. Anonymkode: d1033...1f1
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #38 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Altså… Du trenger helt klart hjelp. Men du har valgt å få fem barn. Da følger det med et ansvar, og du kan ikke sutre over å ikke få egentid til å handle og trene som du har sagt at du trenger før. Du har valgt dette. Går ikke ungene i barnehage? Skole? Stå i det. Anonymkode: d1033...1f1 Jeg ønsker ikke å jogge. Ønsker å trene opp kroppen min, da kroppen er kaputt! Jeg ønsker å kunne gi barna mine det de fortjener, men nå "lider" de pga er umulig å klare å rekke over alt. Jeg har problemer med å handle inn mat. Anonymkode: 9793b...b9c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #39 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Altså… Du trenger helt klart hjelp. Men du har valgt å få fem barn. Da følger det med et ansvar, og du kan ikke sutre over å ikke få egentid til å handle og trene som du har sagt at du trenger før. Du har valgt dette. Går ikke ungene i barnehage? Skole? Stå i det. Anonymkode: d1033...1f1 Jeg sutrer ikke. Men drukner i oppgaver. Anonymkode: 9793b...b9c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #40 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg kaster ut en brannfakkel her... Hvis du er gift, dog med en ikke-fungerende, kan det være derfor du ikke får hjelpen du trenger? De mener kanskje far burde bidra mer. Har du i så fall vurdert å skille deg? Som alenemor i en slik situasjon, ville hjelpeapparatet vært koblet på for lenge siden. Jeg har bare ett barn, men sliter med tilbakevendende depresjoner og angst. Det er ikke måte på hjelp og støtte jeg får fra ulike instanser. Anonymkode: e659e...a4f ❤️ Anonymkode: 9793b...b9c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #41 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): En god klem til deg, ❤️ Anonymkode: 4f4df...452 Tusen takk ❤️ Anonymkode: 9793b...b9c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #42 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Besteforeldre, tanter, onkler? Venner? Jeg hadde garantert stilt opp for mine venner. Ja, til og med for naboen, eller om du bare kom å ringe på døra. Jeg er helt sikker på at det finnes noen der ute som kan hjelpe deg!! Prøv å se etter løsninger, ikke problemer (lettere sagt, enn gjort, men prøv). Anonymkode: b2052...234 Ja. Jeg skal prøve hardere. Takk for råd Anonymkode: 9793b...b9c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #43 Skrevet 14. juni 2022 Ariel83 skrev (13 timer siden): Hva i all verden er vitsen med å svare slik? Tror du at dette hjelper HI? Det er virkelig ikke nødvendig å være ufin. Kjære HI, hvordan går det? Jeg håper virkelig at du får hjelp ❤️ Tusen takk ❤️ Anonymkode: 9793b...b9c
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #44 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei. Anonymkode: 9793b...b9c Kjempebra svar, Hi. Troll! Anonymkode: 9395d...281
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #45 Skrevet 14. juni 2022 Går de ikke i skole/barnehage? Anonymkode: d1033...1f1
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #46 Skrevet 14. juni 2022 Vet hvordan de hører på deg (barnevernet) kom dritings på skole eller barnehage. Da må de ta de. Jeg leste at en mor hadde gjort dette i ren desperasjon, og da flyttet de barna på dagen ❤🙏 Anonymkode: 71e22...87e
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2022 #47 Skrevet 14. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg ønsker ikke å jogge. Ønsker å trene opp kroppen min, da kroppen er kaputt! Jeg ønsker å kunne gi barna mine det de fortjener, men nå "lider" de pga er umulig å klare å rekke over alt. Jeg har problemer med å handle inn mat. Anonymkode: 9793b...b9c Men da bestiller du på nett og får levert. Og hiver ut mannen. Et dårlig forhold er verre enn intet forhold. Helsa vil bli bedre når hjemmelivet blir bedre, man blir syk av å vantrives. Anonymkode: 74282...110
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #48 Skrevet 15. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Vet hvordan de hører på deg (barnevernet) kom dritings på skole eller barnehage. Da må de ta de. Jeg leste at en mor hadde gjort dette i ren desperasjon, og da flyttet de barna på dagen ❤🙏 Anonymkode: 71e22...87e Og hvordan tror du den opplevelsen var for barna? Kjære mi tid, er folk helt hodeløse?! Det er fem barn som trenger mammaen sin, man kan ikke sende dem rundt som små pakker. Anonymkode: 1ae26...f7a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #49 Skrevet 15. juni 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Men da bestiller du på nett og får levert. Og hiver ut mannen. Et dårlig forhold er verre enn intet forhold. Helsa vil bli bedre når hjemmelivet blir bedre, man blir syk av å vantrives. Anonymkode: 74282...110 Det er ikke mulig med hjemmelevering her. Jeg bor ikke sammen med far... men jeg har altfor mange oppgaver på mine skuldre. Jeg går i full jobb, leverer barna 7 og henter de kl.17 i bhg. Anonymkode: 9793b...b9c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2022 #50 Skrevet 15. juni 2022 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Går de ikke i skole/barnehage? Anonymkode: d1033...1f1 Jo. Fra 7 til 17. Går ut full jobb. Er mange oppgaver som venter meg hjemme. Ene barnet går på skole, går hjem når skolen er slutt Anonymkode: 9793b...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå