Gå til innhold

Jeg orker ikke ungene mine mer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre? Jeg blir kvelt!  Jeg vil ikke mer. Jeg er så sliten, har ikke mulighet til å ta vare på meg selv. Må jeg bare vente til de blir stor? Jeg gråter her hei sitter. Jeg vil ikke mer

Anonymkode: 9793b...b9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins hjelp. Men du gir veldig lite info her. 

Anonymkode: 74282...110

Skrevet

Får så inderlig vondt av deg. Det var du med fem stykker, ikke sant? Det er vel ikke så mye annet du kan gjøre nå enn å la barnevernet overta omsorgen inntil videre, før du gjør noe du kommer til å angre på. Du må ringe dem, og si du orker ikke mer. 
Håper du får hjelp. ❤️

Anonymkode: 97965...be4

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Får så inderlig vondt av deg. Det var du med fem stykker, ikke sant? Det er vel ikke så mye annet du kan gjøre nå enn å la barnevernet overta omsorgen inntil videre, før du gjør noe du kommer til å angre på. Du må ringe dem, og si du orker ikke mer. 
Håper du får hjelp. ❤️

Har gjort det. Senest i dag!

Skrevet

Hvordan finne gleden i livet nå? Jeg ser ingen ende på det. Ser ingen løsning. Hvordan klarer sndre det? Hva er det som er i veien med meg?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Har gjort det. Senest i dag!

Føler med deg ❤️

Hva sa de? Fikk du noe hjelp? 

Anonymkode: 62109...006

Skrevet

Altså. Hvis du har ringt og er så desperat som du skriver her, så må de da for svarte komme og hente barna før det ender i en tragedie. 
Jeg syns virkelig barnevernet jobber på en merkelig måte til tider. Ring også politiet og fortell at nå orker du ikke mer, og nå har du meldt fra så mange ganger, at nå får de komme før du går helt i kjelleren. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan finne gleden i livet nå? Jeg ser ingen ende på det. Ser ingen løsning. Hvordan klarer sndre det? Hva er det som er i veien med meg?

Det er ikke noe annet i veien med deg enn at du møtte veggen for noen måneder siden nå, og du er gjennomsliten. Jeg har lest innleggene dine fra det første du skrev da du hadde smerter. Jeg kan ikke fatte og begripe at ikke BV trår til og hjelper her. Nå har alle instanser meldt fra, og hva skjer når barna får ferie og er hjemme hele tiden? Dere må få hjelp, men det hjelper jo ikke at vi er flere som mener det her. 

Anonymkode: fe979...c03

Skrevet

Herregud, de stakkars barna! Du er sliten og du har møtt veggen, men du har også ansvar for barna dine sin velferd og du må faktisk bare ta deg sammen. Søk hjelp, få  hjelp, men slutt å gråt og ta det ansvaret du har påtatt deg!

Om ikke barnevernet hører på deg må du kontakte legen din eller helsesykepleier og be dem sende inn en bekymring. Du må ta tak! 

Anonymkode: 1ae26...f7a

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Herregud, de stakkars barna! Du er sliten og du har møtt veggen, men du har også ansvar for barna dine sin velferd og du må faktisk bare ta deg sammen. Søk hjelp, få  hjelp, men slutt å gråt og ta det ansvaret du har påtatt deg!

Om ikke barnevernet hører på deg må du kontakte legen din eller helsesykepleier og be dem sende inn en bekymring. Du må ta tak! 

Legen har sammen med flere sendt bekymringsmelding. HI har jo åpenbart ikke mer å gå på, og det er ingen vits i å prøve og gi henne skyldfølelse oppe i dette. Det gjør ingenting bedre. Hun har vært på felgen i flere måneder. 

Skrevet

Du får ringe politiet og si at du er alene med fem barn og ikke orker mer, da må de vel strengt tatt rykke ut, samt ta med seg noen fra barnevernet. 

Anonymkode: 5d82d...94b

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva kan jeg gjøre? Jeg blir kvelt!  Jeg vil ikke mer. Jeg er så sliten, har ikke mulighet til å ta vare på meg selv. Må jeg bare vente til de blir stor? Jeg gråter her hei sitter. Jeg vil ikke mer

Så hvor er fedrene henne? 

Anonymkode: 9395d...281

Skrevet

Du kan øa vær å hente dem i barnehagen.  Da må barnevernet ta seg av dem.

Anonymkode: f4c06...932

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Så hvor er fedrene henne? 

En i hver havn.

Anonymkode: edd7e...7d0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Legen har sammen med flere sendt bekymringsmelding. HI har jo åpenbart ikke mer å gå på, og det er ingen vits i å prøve og gi henne skyldfølelse oppe i dette. Det gjør ingenting bedre. Hun har vært på felgen i flere måneder. 

Men er det ikke noe som skurrer når verken lege, helsesykepleier, barnevern eller noen kan hjelpe henne? Jeg kjøper det faktisk ikke helt. Er det så ille stelt så ville noen tatt tak. 

Skrevet

ditt valg, kan ikke sitte og sutre nå

Anonymkode: cb90b...26b

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Men er det ikke noe som skurrer når verken lege, helsesykepleier, barnevern eller noen kan hjelpe henne? Jeg kjøper det faktisk ikke helt. Er det så ille stelt så ville noen tatt tak. 

Jeg vet ikke, men såfremt dette er sant, og det må jeg anta, så gir denne saken meg en dårlig følelse. Jeg ser en desperat person som ikke orker å ta hånd om barna sine, og som har sagt fra til lege, på sykehus og i barnehage at hun trenger avlastning og hjelp. Jeg har også tenkt på hvorfor de i all verden ikke reagerer her.

Så leste jeg i går om et barn som ble flyttet hjem fra fosterhjem til en mor som ikke ville. Fosterhjemmet fikk ikke lenger betalt av BV og mente at de ikke klarte det økonomisk, så da ble barnet tilbakeført. Den moren hadde både rus, og psykiske problemer, og var på ingen måte istand til å ta vare på 5-åringen. Så det var sjokkerende og rystende å lese. Om det er noe sånt som er tilfelle her? At BV ikke har råd til fosterhjem? Her bruker ikke mor rus, men når hun ikke ser seg istand til å ivareta barna, så burde de absolutt få hjelp. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Altså. Hvis du har ringt og er så desperat som du skriver her, så må de da for svarte komme og hente barna før det ender i en tragedie. 
Jeg syns virkelig barnevernet jobber på en merkelig måte til tider. Ring også politiet og fortell at nå orker du ikke mer, og nå har du meldt fra så mange ganger, at nå får de komme før du går helt i kjelleren. 

Du, barnevernet kommer ikke og henter på bestilling. Og i alle fall ikke med mors velferd som begrunnelse. De har ikke noe overskuddslager av fosterhjem som sitter klare til å ta over 5 unger i slengen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du får ringe politiet og si at du er alene med fem barn og ikke orker mer, da må de vel strengt tatt rykke ut, samt ta med seg noen fra barnevernet. 

Politiet, hva skal liksom de stille med? Glattcelle?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Politiet, hva skal liksom de stille med? Glattcelle?

Det kommer an på hvor desperat mor er. Om de vurderer det som at det er reell fare for f.eks. selvmord, kan de vel kreve henne innlagt, og da må nødvendigvis noen andre ta barna.

Skrevet

Ring barnevernsvakten nå. Jeg får så utrolig vondt av deg og barna dine. Hvilken landsdel bor du i?

Anonymkode: 6f16c...065

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det kommer an på hvor desperat mor er. Om de vurderer det som at det er reell fare for f.eks. selvmord, kan de vel kreve henne innlagt, og da må nødvendigvis noen andre ta barna.

Ja, da er det barnevernsvakta som henter dem. Men hvis hun ikke er rablende syk, så kommer de jo tilbake dagen etter. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

En i hver havn.

Anonymkode: edd7e...7d0

Virket slik. Som man reder, så ligger man. Eller omvendt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Da går du deg en tur. Skjerper deg, og stiller opp for barna dine. Du har satt dem til verden, ditt ansvar. 

Snakker du med psykolog? 

Du får fine og greie barn hvis du begynner med deg selv. Hvordan snakke du med dem? Hvor mange barn/ alder på dem? 

Hvor i landet bor du? 

Google deg ihjel etter tips til å finne verktøy. 

Anonymkode: 2ddc0...4a2

Skrevet

Har du faktisk 5 barn med 5 forskjellige fedre der alle 5 forskjellige fedre ikke gidder stille opp? Har særdeles vanskelig for å tro det. Og denne utslittheten kom etter det femte barnet med den femte mannen? Hvorfor ikke stoppe etter 3 eller 4 barn?

Anonymkode: ffb34...aae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...