Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #1 Skrevet 13. juni 2022 Hei! Er det noen som har tips til meg, som er uerfaren med slike møter? Vi skal i lønnsforhandlingsmøte, og jeg har aldri vært med på det før- da det er første gang jeg er med i fagforening, Setter veldig stor pris på svar! Anonymkode: a568b...664
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #2 Skrevet 13. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hei! Er det noen som har tips til meg, som er uerfaren med slike møter? Vi skal i lønnsforhandlingsmøte, og jeg har aldri vært med på det før- da det er første gang jeg er med i fagforening, Setter veldig stor pris på svar! Anonymkode: a568b...664 Har ikke erfaring med dette selv heller, men lykke til 🌺 Anonymkode: 99de4...dad
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #3 Skrevet 13. juni 2022 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hei! Er det noen som har tips til meg, som er uerfaren med slike møter? Vi skal i lønnsforhandlingsmøte, og jeg har aldri vært med på det før- da det er første gang jeg er med i fagforening, Setter veldig stor pris på svar! Anonymkode: a568b...664 Hvis du skal i lønnsforhandlinger som representant for en fagforening, bør foreningen gi deg opplæring. skal du forhandle for deg selv gjelder det å ha gode argumenter for hvorfor akkurat du skal opp i lønn. Finn noen punkter på fint du er veldig god på, prosjekter du har vært med i, oppgaver bare du har utført osv. Anonymkode: 9d26a...601
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå