Gå til innhold

Hvilken kattedo anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke er altfor dyr. Er det best med vanlig eller hjørnemodell?

Nå har jeg en uten lokk, og det resulterer i masse sand utover gulvet hver dag 😔😔

Anonymkode: 3c763...9c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte på europris. Med tak og dør. Fungerer helt fint. 

Anonymkode: ce0be...8ea

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kjøpte på europris. Med tak og dør. Fungerer helt fint. 

Takk for tips

Skrevet

En slik kattene hopper ned i, altså åpningen er på toppen. Av erfaring så gir det minst søl. 

Skrevet
Elina skrev (45 minutter siden):

En slik kattene hopper ned i, altså åpningen er på toppen. Av erfaring så gir det minst søl. 

Bruker dine den? Mine nektet. 😂😂😂 Merkelig for de elsker pappesker og hoppe opp i de. Men å bæsje i en slik. Hell no!!!!

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Bruker dine den? Mine nektet. 😂😂😂 Merkelig for de elsker pappesker og hoppe opp i de. Men å bæsje i en slik. Hell no!!!!

😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

😂 Har aldri hatt problemer med noen av kattene ikke ville gå i den, til og med kattungene vi hadde gikk i den når de ble store nok til å hoppe opp. Men katter er sære og gjør hva passer dem best. 

Her er den vi har, den har større åpning enn bilde for inntrykk av: https://www.petxl.no/savic-hop-in-kattetoalett-gra?tduid=209ed681bbe495123afdf47584fff551&utm_source=tradedoubler&utm_medium=affiliate&utm_campaign=Prisbay.no+CSS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...