Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Tidligere leder av Senterpartiet LSN snakker en sånn aksent som høres litt sånn islandsk ut. Det høres ut som hun kommer fra Island eller noe sånt. Når jeg hører henne snakke så er det akkurat sånn aksent som når en islending bosatt i Norge snakker norsk. Er Liv fra Island eller snakker hun bare en veldig spesiell dialekt som kan høres litt islandsk ut? Anonymkode: 6f185...85c
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tidligere leder av Senterpartiet LSN snakker en sånn aksent som høres litt sånn islandsk ut. Det høres ut som hun kommer fra Island eller noe sånt. Når jeg hører henne snakke så er det akkurat sånn aksent som når en islending bosatt i Norge snakker norsk. Er Liv fra Island eller snakker hun bare en veldig spesiell dialekt som kan høres litt islandsk ut? Anonymkode: 6f185...85c Er det mulig? 🤣 Hun kommer fra Sogndal.... Anonymkode: 20ee9...126
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 Du vet ikke hva du snakker om. Anonymkode: 88ad9...18e
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 Ho snakkar sognemål, som faktisk er den norske dialekta som er mest lik islandsk. Anonymkode: 3e35b...19a
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #6 Skrevet 13. juni 2022 HI er den faste dialektidioten på forumet, antar jeg? Anonymkode: fab50...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå