Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #1 Skrevet 12. juni 2022 Blir puppene mindre? Blir arrene veldig synlig? Var det verdt pengene? Anonymkode: 823b4...104
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #2 Skrevet 12. juni 2022 Jeg har ikke gjort det, men har en venninne som har. Puppene ble mindre, men det for hennes del også en del av hensikten. De hang veldig lavt og var ganske store og i veien. Hun flyttet vorta, så det er jo et arr etter at den er sydd på igjen, men det er akkurat i overgangen av farge så det synes egentlig ikke. Hun har et arr fra vorten og ned til undersiden, men det har blitt veldig pent og synes bare om du ser etter det liksom. Arret på undersiden synes ikke, det ligger akkurat der puppen slutter på undersiden og ligger skjult når hun står. Mulig det synes når hun ligger, men det har jeg aldri sett henne gjøre uten overdel Anonymkode: 389d5...242
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #3 Skrevet 12. juni 2022 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg har ikke gjort det, men har en venninne som har. Puppene ble mindre, men det for hennes del også en del av hensikten. De hang veldig lavt og var ganske store og i veien. Hun flyttet vorta, så det er jo et arr etter at den er sydd på igjen, men det er akkurat i overgangen av farge så det synes egentlig ikke. Hun har et arr fra vorten og ned til undersiden, men det har blitt veldig pent og synes bare om du ser etter det liksom. Arret på undersiden synes ikke, det ligger akkurat der puppen slutter på undersiden og ligger skjult når hun står. Mulig det synes når hun ligger, men det har jeg aldri sett henne gjøre uten overdel Anonymkode: 389d5...242 Takk for svar. Vet du om de ble mindre fordi hun ønsket det? Anonymkode: 823b4...104
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #4 Skrevet 12. juni 2022 Jeg har store og synlige arr. Tok reduksjon og løft for to år siden. Arrene ser ut som et anker, eller en opp ned T, som går rundt brystvorta, ned langs midten av brystet til undersiden, og helt ut til hver side. Puppene mine er veldig fine, og brystvorta er på rett plass, men arrene er altså veldig synlige. Dette er sikkert veldig individuelt. Jeg tåler ikke plasterlim, så jeg kunne ikke teipe sårene i tiden etter operasjonen, som de anbefaler for å få fine arr (anbefales å teipe i 6 mnd). Hvis du tar løft uten protese vil puppene naturligvis bli mindre. De fjerner en del hud for å stramme dem opp, så det sier seg jo selv. Funkygine tok brystløft uten protese, men brukte sitt eget hudvev til å "fylle ut" brystet: https://www.funkygine.com/2017/05/19/brystoperasjon/ Anonymkode: 8470c...b89
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #5 Skrevet 12. juni 2022 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg har store og synlige arr. Tok reduksjon og løft for to år siden. Arrene ser ut som et anker, eller en opp ned T, som går rundt brystvorta, ned langs midten av brystet til undersiden, og helt ut til hver side. Puppene mine er veldig fine, og brystvorta er på rett plass, men arrene er altså veldig synlige. Dette er sikkert veldig individuelt. Jeg tåler ikke plasterlim, så jeg kunne ikke teipe sårene i tiden etter operasjonen, som de anbefaler for å få fine arr (anbefales å teipe i 6 mnd). Hvis du tar løft uten protese vil puppene naturligvis bli mindre. De fjerner en del hud for å stramme dem opp, så det sier seg jo selv. Funkygine tok brystløft uten protese, men brukte sitt eget hudvev til å "fylle ut" brystet: https://www.funkygine.com/2017/05/19/brystoperasjon/ Anonymkode: 8470c...b89 Syns du det var verdt det? Kanskje jeg skal vurdere innlegg også... jeg vil ikke ha mindre pupper heller. Uff, skulle ønske jeg var mann. Ingen hengepupper og ingen cellulitter... Anonymkode: 823b4...104
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #6 Skrevet 12. juni 2022 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Syns du det var verdt det? Kanskje jeg skal vurdere innlegg også... jeg vil ikke ha mindre pupper heller. Uff, skulle ønske jeg var mann. Ingen hengepupper og ingen cellulitter... Anonymkode: 823b4...104 Om du er fornøyd med størrelsen er det da bare å "rulle de opp i en bh" Hvor ofte går man med puppene dinglende løse liksom...? Og cdllulitter er da helt normalt, ingen bryr seg da om det. Hvem skal du pynte deg for som synes hengepupper og cellulitter er stygt? De fleste menn liker naturlige kvinnekroppen best. Anonymkode: 389d5...242
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #7 Skrevet 12. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 time siden): Om du er fornøyd med størrelsen er det da bare å "rulle de opp i en bh" Hvor ofte går man med puppene dinglende løse liksom...? Og cdllulitter er da helt normalt, ingen bryr seg da om det. Hvem skal du pynte deg for som synes hengepupper og cellulitter er stygt? De fleste menn liker naturlige kvinnekroppen best. Anonymkode: 389d5...242 Ingen syns vel hengepupper og cellulitter er pent selv om de fleste har det. Anonymkode: 823b4...104
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #8 Skrevet 12. juni 2022 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Syns du det var verdt det? Kanskje jeg skal vurdere innlegg også... jeg vil ikke ha mindre pupper heller. Uff, skulle ønske jeg var mann. Ingen hengepupper og ingen cellulitter... Anonymkode: 823b4...104 Ja, det var definitivt verdt det, men jeg ble jo operert på grunn av fysiske plager (rygg- og nakkesmerter med påfølgende hodepine), ikke på grunn av det estetiske. Jeg hadde myyyyyyyye smerter i ettertid (opioider fungerer ikke på meg, og jeg tåler ikke NSAIDs, så jeg er veldig vanskelig å smertelindre). Hadde jeg tatt operasjon kun fordi jeg ville ha fine pupper hadde jeg nok ikke syntes det var verdt det, både pga smertene, men også pga arrene. Men joda, puppene er knallfine nå, selv med arr! 😊 Anonymkode: 8470c...b89
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #9 Skrevet 13. juni 2022 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Ja, det var definitivt verdt det, men jeg ble jo operert på grunn av fysiske plager (rygg- og nakkesmerter med påfølgende hodepine), ikke på grunn av det estetiske. Jeg hadde myyyyyyyye smerter i ettertid (opioider fungerer ikke på meg, og jeg tåler ikke NSAIDs, så jeg er veldig vanskelig å smertelindre). Hadde jeg tatt operasjon kun fordi jeg ville ha fine pupper hadde jeg nok ikke syntes det var verdt det, både pga smertene, men også pga arrene. Men joda, puppene er knallfine nå, selv med arr! 😊 Anonymkode: 8470c...b89 Tusen takk for svar. 😊 Anonymkode: 823b4...104
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå