Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #26 Skrevet 12. juni 2022 Anonym bruker skrev (50 minutter siden): Wow Du trykker jo ned den du skriver til her mer enn hun trykket ned HI Selvinnsikt ass Anonymkode: bafa1...cee Bra! Det var hele hensikten. Jeg håper det traff skikkelig og at hun føler seg rævva. Anonymkode: bc2cb...e2d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #27 Skrevet 12. juni 2022 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Bra! Det var hele hensikten. Jeg håper det traff skikkelig og at hun føler seg rævva. Anonymkode: bc2cb...e2d Nei. 🤣 Kunne ikke brydd meg mindre. 😘 Anonymkode: a2f6a...f9a
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #28 Skrevet 12. juni 2022 Anonym bruker skrev (58 minutter siden): Nei. 🤣 Kunne ikke brydd meg mindre. 😘 Anonymkode: a2f6a...f9a Det tror jeg faktisk på. Anonymkode: bc2cb...e2d
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2022 #29 Skrevet 12. juni 2022 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Bra! Det var hele hensikten. Jeg håper det traff skikkelig og at hun føler seg rævva. Anonymkode: bc2cb...e2d Tror ikke sånt treffer altså. Du er en fremmed anonym liksom. Det var bare så ironisk med kommentaren din! Anonymkode: bafa1...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå