Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #26 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Litt over 5mnd siden. Er alkoholiker så har endelig klart å slutte etter nesten 15år. Anonymkode: 0f61a...741 Good for you!!! Skikkelig bra jobba! 👏👏 fortsett sånn! Anonymkode: 2e278...476
Elizabeth Skrevet 11. juni 2022 #27 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Tør å kose seg? Med alkohol da? Jeg drikker vin, men tenker da ikke at jeg er modig av den grunn. Anonymkode: d5302...a2d Les resten av tråden. Bare provoserer litt. På et moderat nivå😅
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #28 Skrevet 11. juni 2022 For ca ett år siden. Gikk på en skikkelig vinsmell hos mamma 😅 Husker ikke at jeg gikk hjem, våknet på badegulvet under servanten dagen etter, med verdens verste hangover.. Hadde da ikke drukket noe særlig på et par år, så alt gikk rett i fletta. Ellers liker jeg godt å ta meg en skikkelig fest av og til og avslutter da når jeg må begynne å fokusere med ett øye. Da vet jeg det er på tide å kaste inn håndkleet 👍 Nå har jeg ikke smakt en dråpe på 6 mnd pga medisiner jeg går på, som gjør det farlig å drikke (bedøver åndedrettet mitt), men nå seponeres de medisinene, så jeg gleder meg til et glass vin om noen uker og en skikkelig fest i sommer 🍻🍹 Anonymkode: 95ca0...61b
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #29 Skrevet 11. juni 2022 1997. Da var jeg 17 år og var så full at jeg ikke husker annet enn bruddstykker av kvelden. Bestemte meg for at det aldri skal skje igjen, og har holdt det løftet. Drikker max tre enheter når jeg en sjelden gang drikker Anonymkode: 89b3c...63b
sug lut Skrevet 11. juni 2022 #30 Skrevet 11. juni 2022 Det er flere år siden. Det er ikke noe mål å være full. Det er bare ubehagelig. Men på en snurr er fint.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #31 Skrevet 11. juni 2022 Nå i kveld, og det var bare herlig. Hatt en hektisk og travel dag på jobb, så var faktisk det som fikk meg til å koble ut. Ellers er det mange måneder siden Anonymkode: 36e91...7c9
Pobie Skrevet 11. juni 2022 #32 Skrevet 11. juni 2022 2006-2007 tror jeg, da mannen og jeg var i ganske nytt forhold og drakk sammen av og til. Drakk litt innimellom etter det, men ble ikke full, og siden jeg fikk første barn i 2016 har jeg kommet helt ut av vanen med å ta meg et glass og det har vært for upraktisk mtp små barn som våkner i løpet av natten.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #33 Skrevet 11. juni 2022 Kommer helt an på hva man mener med full. Er ganske brisen akkurat nå... Anonymkode: 97e3f...e04
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #34 Skrevet 11. juni 2022 Det er lenge siden, fordi jeg virkelig hater følelsen av at jeg begynner å bli beruset. Drikker vin utelukkende pga den gode smaken, og da kun til mat. Jeg har forsøkt mange alkoholfrie viner, men de er dessverre bare grusomme. Jeg tror jeg mangler genet som gjør deg sårbar for alkoholisme, jeg har aldri opplevd den oppskrytte "avslappende følelsen" etter et par glass vin. Anonymkode: 42b7a...cb2
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #36 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Venninnen min er straks 50 og fester mer enn noen gang. Hun er på fest minst to helger i måneden. Slike tråder blir alltid så avslørende for hvor umodne omtrent alle som skriver i den er. Både de som drikker og de som ikke gjør det, bruker hersketeknikker, er nedlatende og spydige mot hverandre. Skjerp dere. Og dere som drikker bør tenke litt før dere skriver alt mulig piss. Nå er det endel år siden, men jeg var på rehab fordi jeg drakk alt for mye. Da blir det så irriterende med flåsete utsagn som at de som tør å kose seg ekstra. Dere er ikke 14 år og utøver drikkepress lenger vel? Hvordan er det å være avholds rundt dere? Anonymkode: b5d86...7c7 Jeg har svart tidligere i tråden (ikke vært ufin), men blir overrasket over holdningene som kommer frem hos flere. De gangene i livet jeg har opplevd drikkepress, da reagerer jeg motsatt av hva de som presser ønsker. Jeg kan ha planlagt en kveld hvor jeg skulle drikke litt, men opplever jeg press for å drikke, da velger jeg å være helt alkoholfri av prinsipp - og det sier jeg også fra om! Har jeg allerede drukket litt, da er det bråstopp. Som regel har slikt press kommet før jeg har begynt å drikke for kvelden, så da blir det 100 % alkoholfritt på meg, og gjerne neste gang jeg møter samme folka også, bare for å statuere et eksempel. Presser for at jeg eller andre skal drikke da også, da blir jeg så tydelig at jeg ikke har opplevd at samme folk har forsøkt å presse hverken meg eller andre til å drikke senere. Har hatt alkoholikere i familien, så for meg er slikt drikkepress fullstendig uakseptabelt! Anonymkode: 13775...739
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2022 #37 Skrevet 13. juni 2022 On 6/11/2022 at 6:07 PM, Anonym bruker said: U/t Anonymkode: 1f1d4...0fe Desember 2013, orker ikke lengre Anonymkode: 9eb96...043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå