Gå til innhold

Når var du full sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

U/t

Anonymkode: 1f1d4...0fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juli 2013. Var ikke veldig full, men godt brisen. En veldig koselig kveld med han jeg da var sammen med.

Anonymkode: 13775...739

Skrevet

Tror det var i 1999

Anonymkode: c401b...108

Skrevet

En gang på slutten av 90-tallet.

Anonymkode: 93836...a53

Skrevet

Er 10 år siden, da var jeg skikkelig drita, og brakk benet på 3 steder. Etter det har jeg nesten ikke rørt alkohol.

Anonymkode: b00db...24d

Skrevet

Forrige helg🤩 I motsetning til flere andre tydeligvis. Her inne er det jo nesten ingen som drikker eller så er det årevis siden sist. Slår aldri feil når det er spørsmål om drikking😂

Anonymkode: 47126...ae8

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Forrige helg🤩 I motsetning til flere andre tydeligvis. Her inne er det jo nesten ingen som drikker eller så er det årevis siden sist. Slår aldri feil når det er spørsmål om drikking😂

Mener du jeg og andre skal lyve om hvor ofte vi drikker oss fulle? Hadde jeg drukket meg full i går hadde jeg hatt null problemer med å innrømme det...

Jeg tenkte på det før i dag at jeg nok bør holde meg helt unna all alkohol i noen måneder fremover, for jeg har covid nå som tydeligvis også affiserer leveren min. Og da er det eneste fornuftige å være helt avholds en periode fremover. Null problem, selv om jeg om tre uker egentlig skulle på noe jeg har gledet meg til et år, hvor jeg skulle drikke en del vin. Nå blir det null alkohol denne sommeren.

Anonymkode: 13775...739

Skrevet

Tror det er ca tre år siden. Skulle egentlig bare ha et par glass vin, men det ble visst et par flasker istedenfor🙈

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Du må huske at det er et veldig spenn i alder på folk her.

Sist jeg var skikkelig dritings var jeg nok 23-24 år og student. Jeg har drukket etter det, men ikke blitt så full. Blir ikke det av et par-tre glass.

De siste årene har jeg drukket minimalt, som regel bare 1-2 glass, blir ikke full av det. Jeg er 47 år gammel og grøftefyller ikke lenger ;)

Skrevet

Helga etter påske tror jeg. Egentlig litt lyst på en fest igjen snart! 47 år😉(Ikke grøftefyll, men høy musikk, synge, danse, le og prate tull - herlig innimellom)

Anonymkode: d50cd...d4a

Skrevet

Fikk meg litt sjampis for en uke siden, sånn passe lykkepromille.

Anonymkode: b1ca2...67a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tror det er mange som bløffer her, ja... 

Skrevet

I går 

Anonymkode: 2e278...476

Skrevet

2011... Jøss, nå ble jeg overrasket selv!

Anonymkode: 2587d...20b

Skrevet

Nå. Vel sitter i hvert fall å hører på vinyl, mens jeg koser meg med pils. Skål til de som tør å kose seg litt ekstra i kveld. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Tror det er mange som bløffer her, ja... 

Tror du at folk lyver om hvor lenge siden de var fulle, eller tror du de som ikke har vært fulle på en stund svarer i tråden?

Jeg er 51 år og har ikke vært full på 16 år. Om du tror meg eller ikke spiller ingen rolle. 

Anonymkode: d5302...a2d

Skrevet
Elizabeth skrev (1 minutt siden):

Nå. Vel sitter i hvert fall å hører på vinyl, mens jeg koser meg med pils. Skål til de som tør å kose seg litt ekstra i kveld. 

Tør å kose seg? Med alkohol da?

Jeg drikker vin, men tenker da ikke at jeg er modig av den grunn. 

Skrevet

Det husker jeg ikke engang. Jeg finner ingen glede i å bli full, men finner stor glede i å kose meg med vin. I passe mengder uten å bli full. Voksne folk som drikker seg drita fulle er ikke særlig sjarmerende altså.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du må huske at det er et veldig spenn i alder på folk her.

Sist jeg var skikkelig dritings var jeg nok 23-24 år og student. Jeg har drukket etter det, men ikke blitt så full. Blir ikke det av et par-tre glass.

De siste årene har jeg drukket minimalt, som regel bare 1-2 glass, blir ikke full av det. Jeg er 47 år gammel og grøftefyller ikke lenger ;)

Venninnen min er straks 50 og fester mer enn noen gang. Hun er på fest minst to helger i måneden.

Slike tråder blir alltid så avslørende for hvor umodne omtrent alle som skriver i den er. Både de som drikker og de som ikke gjør det, bruker hersketeknikker, er nedlatende og spydige mot hverandre. Skjerp dere.

Og dere som drikker bør tenke litt før dere skriver alt mulig piss. Nå er det endel år siden, men jeg var på rehab fordi jeg drakk alt for mye. Da blir det så irriterende med flåsete utsagn som at de som tør å kose seg ekstra. Dere er ikke 14 år og utøver drikkepress lenger vel? Hvordan er det å være avholds rundt dere? 

Anonymkode: b5d86...7c7

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (11 minutter siden):

Det husker jeg ikke engang. Jeg finner ingen glede i å bli full, men finner stor glede i å kose meg med vin. I passe mengder uten å bli full. Voksne folk som drikker seg drita fulle er ikke særlig sjarmerende altså.

Det er en nivåforskjell på full og drita, altså. Drita full har jeg ikke vært på sikkert 30 år, men gladfull har jeg altså vært senere. 

Skrevet

Tror det må ha vært i 2008 eller 2009. Har drukket etter det, men ikke vært full. Har faktisk prøvd et par ganger siden jeg synes det er gøy av og til, men jeg blir dårlig før jeg kommer så langt. 😛

Anonymkode: c10ff...b03

Skrevet

Hvor går grensen mellom brisen og full? 

Anonymkode: f15c6...3c3

Skrevet

Litt over 5mnd siden. Er alkoholiker så har endelig klart å slutte etter nesten 15år.

Anonymkode: 0f61a...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...