Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #1 Skrevet 11. juni 2022 Er de som selges på power til ca 4000 kr bra? Bør vi velge punkteringfrie dekk? Er en tenåring som skal bruke så vi trenger lås på den. Så den ikke blir stjelt når han er på trening osv Anonymkode: b2ef4...e02
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #2 Skrevet 11. juni 2022 15-åringen min har en Ninebot til omtrent den prisen fra Power. Lovlig en da, med maxfart på 20 km/t. Veldig fornøyd. Greit å vite at det er et internasjonalt og anerkjent merke hvor man lett kan få tak i reservedeler om noe skulle ryke. Min har en helt vanlig sykkellås, tar den to ganger rundt styret, eller stangen opp som styret er på da, og låser den fast i noe, et sykkelstativ, rekkverk e.l. Da er det umulig å få den løs uten å klippe låsen. Anonymkode: 6a82e...a46
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #3 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): 15-åringen min har en Ninebot til omtrent den prisen fra Power. Lovlig en da, med maxfart på 20 km/t. Veldig fornøyd. Greit å vite at det er et internasjonalt og anerkjent merke hvor man lett kan få tak i reservedeler om noe skulle ryke. Min har en helt vanlig sykkellås, tar den to ganger rundt styret, eller stangen opp som styret er på da, og låser den fast i noe, et sykkelstativ, rekkverk e.l. Da er det umulig å få den løs uten å klippe låsen. Anonymkode: 6a82e...a46 Takk for svar. Tenkte først å bestille på nettet, men er jo så mye å velge i. Er best å kjøpe fysisk i butikk Anonymkode: b2ef4...e02
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #4 Skrevet 11. juni 2022 Noen flere som er fornøyd med power sine el sparkesykkel? Anonymkode: b2ef4...e02
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #5 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Noen flere som er fornøyd med power sine el sparkesykkel? Anonymkode: b2ef4...e02 Power har flere forskjellige merker da... Anonymkode: 6a82e...a46
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Power har flere forskjellige merker da... Anonymkode: 6a82e...a46 Å ja. Det viste jeg ikke Anonymkode: b2ef4...e02
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2022 #7 Skrevet 11. juni 2022 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Å ja. Det viste jeg ikke Anonymkode: b2ef4...e02 Se på nettsiden til Power så ser du hvilke merker de har, så googler du dem og ser etter tilbakemeldinger, tester osv. Vi valgte ninebot fordi de kom godt ut i tester, samtidig som jeg synes det er greit å kjøpe i en fysisk butikk hvor man kan gå tilbake og få det reparert om det skulle oppstå noe. Anonymkode: 6a82e...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå