Gå til innhold

Bryllupsreise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til bryllupsreise. Så hvor dro dere? Varighet? :)

Anonymkode: 6aeed...f2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss i Spania, og hadde bryllup og bryllupsreise i et.

Anonymkode: 2a695...69e

Skrevet

Kefalonia.😊 

Jeg liker turistøyer jeg. Greske øyer. 

Anonymkode: e15b6...82b

Skrevet

Hadde 5 dager i Madrid 🌞

Anonymkode: a8033...b8c

Skrevet

Hadde 5 ukers roadtrip i Europa. Så mange forskjellige steder og hadde det helt topp.

Skrevet

Sienna og Firenze - fantastisk!

Anonymkode: 9deea...058

Skrevet

Vi leide en hytte helt ved vannkanten. Det var en hytte vi kjørte forbi på tur til familie i Røros. Jeg elsket den lille hytta og hver gang vi kjørte forbi sånn én gang annenhvert år måtte vi stoppe så jeg fikk ta bilder. Jeg sa hver gang: tenk å vært en uke der i fred og ro! 

Egentlig er jeg et storbymenneske, men den hytta lå så vakkert til på en slags halvøy med nydelig natur rundt. Så da jeg trodde vi skulle to uker til Roma så ble vi kjørt til den hytta! Mannen hadde fått tak i eierne og leid den for en uke. Da vi kom fram var det sol, glitrende vann og nydelig frisk luft. Hytta var full av god mat, champagne, vin og frukt pluss snacks. Tror aldri jeg har hatt så fin uke noengang. Vi gikk turer med vin og frukt i sekken. Drakk champagne til frokost og fisket fra robåt. Vi satt ute på kveldene og tidlige netter og hørte på fugler og dyr mens vi snakket og drakk vin. Det var som å være i et nydelig maleri rett og slett. Det var et stort gedigent pluss at mannen hadde tatt dette romantiske trekket også! 

Vi var deretter en uke i Roma. Var fint det også. 

Anonymkode: 31b34...d99

Skrevet

Roma er nydelig og romantisk :)

Maldivene

Anonymkode: c614a...565

Skrevet

Vi giftet oss tidlig på våren og dro til Nederland.

Midt i blomstringen altså, besøkte selvfølgelig Kaukenhof, og kjørte bil i et landskap fullt av blomster. Det er virkelig helt bedøvende, jorde etter jorde med løkblomster, rødt og gult og grønt, og en fantastisk lukt. Det må oppleves altså, å kjøre gjennom det landskapet og kjenne lukten. Uforglemmelig.

https://www.google.com/search?q=blomstring+nederland&sxsrf=ALiCzsYNVJT_1YPyqUu4AkgAoAAaavXkCw:1654941703201&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjRkd-ikqX4AhVnSfEDHTE3AbUQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1366&bih=657&dpr=1

Så var vi i Haag og selvfølgelig Amsterdam.

Anonymkode: 16722...bb8

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Vi leide en hytte helt ved vannkanten. Det var en hytte vi kjørte forbi på tur til familie i Røros. Jeg elsket den lille hytta og hver gang vi kjørte forbi sånn én gang annenhvert år måtte vi stoppe så jeg fikk ta bilder. Jeg sa hver gang: tenk å vært en uke der i fred og ro! 

Egentlig er jeg et storbymenneske, men den hytta lå så vakkert til på en slags halvøy med nydelig natur rundt. Så da jeg trodde vi skulle to uker til Roma så ble vi kjørt til den hytta! Mannen hadde fått tak i eierne og leid den for en uke. Da vi kom fram var det sol, glitrende vann og nydelig frisk luft. Hytta var full av god mat, champagne, vin og frukt pluss snacks. Tror aldri jeg har hatt så fin uke noengang. Vi gikk turer med vin og frukt i sekken. Drakk champagne til frokost og fisket fra robåt. Vi satt ute på kveldene og tidlige netter og hørte på fugler og dyr mens vi snakket og drakk vin. Det var som å være i et nydelig maleri rett og slett. Det var et stort gedigent pluss at mannen hadde tatt dette romantiske trekket også! 

Vi var deretter en uke i Roma. Var fint det også. 

Anonymkode: 31b34...d99

Så romantisk og omtenksomt! Hold på den mannen 🙂

Anonymkode: 85205...92b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...