Gå til innhold

Sønnen har funnet seg en eldre dame…

Anbefalte innlegg

Skrevet
VeslePesle skrev (15 minutter siden):

Eller 3. klasse hvis man er født sent på året :) 

Da misforstod jeg hva du mente mht. kjærlighetslivet - da er vi enige :) 

Nei, ingen vg3 elever er 18 år i vårsemesteret. Så rart at du må kverulere på alt? 

Anonymkode: 9e302...eff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Nei, ingen vg3 elever er 18 år i vårsemesteret. Så rart at du må kverulere på alt? 

Min nevø fyller 18 i november, da begynner han på vg3. Det vil si at han fortsatt vil være 18 i vårsemesteret? 

Skrevet
VeslePesle skrev (1 minutt siden):

Min nevø fyller 18 i november, da begynner han på vg3. Det vil si at han fortsatt vil være 18 i vårsemesteret? 

Ok, sorry, jeg tenkte feil... Du har rett. Beklager!

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ok, sorry, jeg tenkte feil... Du har rett. Beklager!

Det er greit. Men prøv å ikke være forutinntatt mht. det enkeltbrukere på forumet skriver bare fordi du ikke liker dem :) 

Skrevet

Her må du være smart og gjøre livet svært vanskelig for gamlemor, uten at sønnen din ser hva som foregår. Har du mulighet til å pense sønnen din inn på noe som gjør at han vil flytte langt bort?

Anonymkode: 81520...365

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Rart. Min sønn har gått tre år på videregående skole nå. Han er 18 år , og blir 19 i november.  

Så jo, mange er 18 år i 3. kl på videregående.  

Skrevet

Irrelevant hva du eller vi syns, han er myndig og bestemmer selv om han vil gå på skole eller ligge og pule.

Anonymkode: 30d5d...6b7

Skrevet
23 hours ago, Anonym bruker said:

Og med eldre mener jeg ikke gammel, men noen år eldre enn han 😕. Han er 18, hun er 36. Jeg syns virkelig ikke noe om det, men han er bergtatt av denne damen som gir han all oppmerksomhet og mater han med at det er vi som er de dumme. Han driter i skolen nå og er mer eller mindre bare hos henne. Er det greit??

Anonymkode: 5d2f0...999

Han er myndig ,så dere kan ikke gjøre så mye, men skjønner dere synes det er ugreit,men tror meg det går over, hun synes nok det er bra kun seksuelt med en så ung gutt, hun går lei

Anonymkode: 95777...c98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...