Gå til innhold

Hvordan koble disse to personene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne som er veldig introvert og skyr datingapper osv. Hun er ikke på jakt etter noen heller, men sier at det ville vært hyggelig om hun skulle møte noen. Hun jobber i et yrke hvor det ikke er andre enn et par faste kollegaer og hun er lite på byen. Liker seg hjemme og på turer. Har flere hobbyer og interesser som hun driver med på egenhånd.

Så er det ny kollega av mannen som leier hos oss foreløpig til han finner noe eget. Veldig hyggelig mann som deler flere av min venninnes interesser. Han er mer ekstrovert men tar ikke for stor plass. Er en behagelig og humoristisk type som jeg vet venninnen min vil like. Om det blir noen romantikk vet jeg jo ikke, men det mener jeg vil være veldig sannsynlig mtp personligheter og også hvordan de fremstår.

Det er ikke mulig å invitere de to sammen hit, for min venninne hadde overhodet ikke likt det. Hun hadde blitt stresset og irritert på sånt åpenbart opplegg. Mannen min ville også syntes det hadde vært tåpelig. 

Da lurer jeg på om noen her har noen oppfinnsomme ideer? Vær så snill å dele, og ingen forslag er for dumme! Vil gjerne at disse to møter hverandre før kollegaen til mannen min finner noen andre. Det er mest sannsynlig ettersom han ikke har problemer med å komme i kontakt med andre og dessuten er kjekk. Hjelp? 

Anonymkode: 37fa0...499

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan dere ikke invitere litt flere enn bare de to? Og ha bordplassering så de kommer ved siden av hverandre?

Anonymkode: f54cd...514

Skrevet

Be venninna di på grilling og når dere sitter ute stikker dere ned og hører om leieboeren også har lyst på grillmat. Uformelt og avslappa. 

Anonymkode: b1590...e7c

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Kan dere ikke invitere litt flere enn bare de to? Og ha bordplassering så de kommer ved siden av hverandre?

Det ville nok blitt for opplagt, og så kjenner vi kun ett par felles. Resten er single, så da ville det vært fare for at han ble kapret av en annen venninne! Unner henne også en så tilsynelatende bra kjæreste, men de to jeg planlegger å koble passer så utrolig bra sammen som jeg kjenner henne! Dessuten har hun ikke lett for å komme i kontakt med andre. Hvis vi bare ber paret og dem vil det bli pinlig for henne :-) 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Be venninna di på grilling og når dere sitter ute stikker dere ned og hører om leieboeren også har lyst på grillmat. Uformelt og avslappa. 

Anonymkode: b1590...e7c

En variant av dette kan gå. Nå skal de to mennene på tur fra lørdag til søndag. Jeg kunne jo bedt venninnen min hit, og så grillet på søndag og hadde ferdig mat sånn "helt tilfeldig" til de to kom fra tur. Det kan være en mulighet. 

Skrevet

Men er hun helt imot en blind date? Jeg og min kjæreste ble koblet av en felles venninne som mente at vi to hadde så utrolig mye felles og kom til å passe så godt sammen. Vi ta ja til å treffes da hun foreslo det, og vi har altså tenkt å tilbringe resten av livet sammen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men er hun helt imot en blind date? Jeg og min kjæreste ble koblet av en felles venninne som mente at vi to hadde så utrolig mye felles og kom til å passe så godt sammen. Vi ta ja til å treffes da hun foreslo det, og vi har altså tenkt å tilbringe resten av livet sammen. 

Så hyggelig å se :-)

Ja, det vil ikke falle i god jord her dessverre. Har nevnt det et par ganger tidligere, men det er uaktuellt. Hun blir fort stresset av slikt, så det må virke tilfeldig sånn at hun slipper det hun opplever spm press.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...